Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
LSDAFFY

Mijn Jack47 's Zijn Allen Hermafrodiet Met Foto's

Recommended Posts

hallo aan allen,

Ik zit met een probleempje.Nl;Ik heb in mijn bloeitent een 5 tal soortjes staan waaronder ok de jack47 van sweet seeds.Toen ik vandaag mijn dagelijkse ronde deed merkte ik op dat al mijn jack47's hermafrodiet worden.Ze staan nu al 44 dagen op 12/12(zes weken voorbij).Ze waren juist van plan om op te zwellen tot mooie dikke toppen.Ze komen allen van één en dezelfde moeder dus hebben ze er allemaal van,SPIJTIG.Nu weet ik niet goed wat te doen ,ze eruit halen omzo bestuiving bij de andere soorten te voorkomen ,of zoveel mogelijk mannelijke bloemen verwijderen en hopen dat de zaadproductie nog meevalt.Persoonlijk stoor ik me niet aan een paar zaden,als het maar niet teveel zijn.Zo heb ik nog wat nageslacht.Zal er een nachtje over slapen en morgen een beslissing nemen

Share this post


Link to post
Share on other sites

ships man.

uhm, als alle planten nog een week moeten, is er amper tijd voor zaadvorming.

als er echter 13 wekers bij staan hebben die nog volop kans om bestoven te worden.

en ik kan uit ervarig zeggen:

1 bloempje kan een hele kast bestuiven.

Het zaad wat je eruit haalt is hermafrodiet,

en kan vreemde kuren geven.

daar hoef je het zeker niet voor te doen.

 

greetz weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je daar foto's van...?

ben nu al voor de tweede keer bezig met deze zaadbank (ice cool en mo ham-ram)..

De volgende ronde plaats ik die Jack47 van sweet seeds.

heb geen problemen met die ice cool of mo ham-ram.Het zijn wel andere soorten.

Van mij enkel en alleen uit zaad,geen stekken van genomen,dus wil wel graag wat uitleg, had je een lichtlek of zo ??

Grtjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal proberen wat foto's te nemen ,heb het met mijn camera geprobeerd en daarmee lukt het niet zo goed om de foto's mooi scherp te krijgen.Het gaat wel over stekken die ik genomen heb.Over sweet seeds niets dan lof,als je met zaad kweekt kom je geen herma's tegen.Mijn vorige draai was ook met stekken van sweet seeds,nl.:Sweet Afgani Delicious,cream caramel en ice cool ,geen enkele hermafrodiet.De herma's nu zijn ook enkel bij de jack47 te bespeuren.Bij de S.A.D. , black jack,psicodelicia en de amnezen(die zij dan wel van royal queen seeds)geen herma's voorlopig.De7 jack47's komen dan ook allen van dezelfde moeder,vandaar dat ze allen die hermatrekjes hebben.Ik zal er een nachtje over slapen en morgen beslissen wat te doen ,jullie horen nog van me

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is die moeder gemaakt met vrouwelijk zaad?

Zo ja, niet meer doen, enkel met regular zaad.

Heb er al eens problemen mee gehad en na wat lezen tot de conclusie gekomen dat je dan altijd kans hebt op herma's...

 

Ik zou ze verwijderen en onder een venster afbloeien of zo...

 

Later,

 

El Fish B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb vandaag de herma's uit de tent verwijderd.Zag het niet zitten om gans mijn tent te bevruchten.Dan nu de foto's

gallery_8570_6761_1966131.jpg

gallery_8570_6761_58811.jpg

gallery_8570_6761_1128414.jpg

zo dat zijn ze,hopelijk kunnen jullie het duidelijk zien

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo,

dat zijn al bijna volgroeide banaantjes!! Hopelijk voor jouw dat er nog geen z'n inhoud heeft los gelaten.

Ben benieuwd. Heel veel succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...