Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
demenne

Wiet Drogen

Recommended Posts

dag mede forumgebruikers

 

ik heb een vraag rond drogen.

 

ik heb mijn eerste kweek achter de rug. ik hing mijn wiet te drogen in een kast die open stond. daarna moest ik een dikke maand wachten tot ze ook maar een beetje droog was. van smaak is er nog geen spraken. na 2 maand komt er de eerste smaak in.

 

hoe doen de coffeeshops dit? ik heb gehoort dat ze soms de wiet nat geleverd krijgen. en toch smaakt deze zeer goed en is die perfect droog (in de meeste gevallen toch).

 

bij voorbaat dank

Demenne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heee

 

Als je een temp. van rond de 18 graden hebt met een Lv. van 30-40 dan hoef je normaal gesproken maar zon 2 weken te drogen voordat je lekker kunt roken. 2maanden is iig way to long B)

 

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je lv is veels te hoog geweest,.....waar staat dat kastje??? schuurtje ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel dit kastje staat gewoon op de kamer.

 

ik ben een ander kweekje boven de kast aan het drogen en deze ziet er er na 19 dagen droog uit.

binnen enkele dage eens zien of hij te roken valt.

 

thx voor de reacties

demenne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey blowers!

 

Wel de mijne hangen nu 15 dagen te drogen in optimale omstandigheden :smoke

Op het eerste zicht lijken ze klaar. Maar de takjes krakken nog niet zo goed. Heb er al een topje van geblowd en hij is heel goed maar ik proef toch nog die chlorofylsmaak. Ik ga ze nog even laten drogen maar ik ben een beetje bang dat ik ze té lang zou laten drogen. Zou een dagje of 4 extra nog kwaad kunnen denken jullie?

 

2 Maanden is idd te lang en ik vermoed dat de kwaliteit uiteindelijk niet meer zo goed zal zijn. Maar voor een doordeweeks jointje ga je er mss nog wel iets aan hebben hé. Ik hoop het voor jou, zou zonde zijn.

 

Greetz,

Y.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...