Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

lip

De Stille Verrader

Recommended Posts

heey

 

kom vandaag thuis ligt er op de mat

een folder netjes in het plastic dus ik denk ach weer zoeen stappel gekapte bomen die ik nooit lees

maar gooit eht dus op tafel ga eten en begin te kijken naar de folders

ligt er een folder netjes in het plastic met een pamflet erin

met koeie letters erop STADSGENOOT PAKT HENNEPTEELT AAN

dus ik dacht heey dat gat over mij laat me eens gaan lezen

is het dus een pamflet tegen wiet teelt en allemaal tips om erachter te komen

of je buurman teelt etc en waarom het zo gevaarlijk is enz enz

terwijl ik op elke aanval van hun wel een tegen argument heb

want niet elke kweker werkt zonder aarde of relais etc

zijn er meer mensen die dit ontvangen hebben ??

 

grtz lip

Share this post


Link to post
Share on other sites

hebben ze zelf ooit een kweek gedraaid ??

 

nee ??

 

hoe komen ze aan die info ???

 

door media ??

 

er zal maar is een keer op het nieuws komen dat van een zo'n hoog mogelijke brug af springen met een steen om je nek gezond is en al dat soort volk doet het

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ooit een "groene vingers folder" wel in rood/wit mogen ontvangen, hangt "ingelijst" tegen de muur.

:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

angstzaaierij! waar komt het vandaan?

 

kun je niet inscannen en plaatsen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier zou het idee wat Wernard Bruining had goed op in kunnen springen, meteen een pro-cannabis folderactie erachteraan!

Of nog beter, alle fouten in deze folder laten rectificeren :wacko:

:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

med_gallery_10252_2533_242334.jpg

med_gallery_10252_2533_582098.jpg

 

Bron

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeugdzorg??? Kinderbescherming???? :rolleyes: Moet niet gekker worden!!!!!!!!!!

 

 

 

Ohohoh..

 

 

Waar gaat dit heen?

 

Ik weet niet eens meer in wat voor wereld we nu leven..

Ik vind dit diep en diep triest.. en ik schaam mij ervoor dat ik in dit land moet wonen.

 

Wat een ziek zooitje.

 

met dit soort acties breng je meer schade aan aan een mens dan met honderd kilo wiet.

 

dit is gewoon mens onterend!

 

 

 

Weg met het CDA en Alle christelijke dombo's

 

 

te ziek voor woorden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

die gaan toch niet zo veel steun meer krijgen denk ik op mijn klompen al aan te voelen...

 

zeg, ff iets anders maar het gaat steeds over hetzelfde. dat patientendosier, dat willen ze natuurlijk opzetten om straks ook de politie er in te laten kijken bij controles. dan weten ze meteen wat voor medicijnen iemand neemt en of ie mag rijden of niet. bigbrother gaat nog winnen ook. alhoewel de lobby van de farmacie natuurlijk wel een erg vaste voet heeft bij de gezaghebbers. hoge omzetten betekenen hoge belastingen dus daar komen ze op den duur wel; overeen in een dikke deal.

 

lost wel een hele hoop files op want dan mogen er heel veel mensen niet meer rijden.. je wil niet weten hoe de gesettelde chemo-farmacie hun troep in het volk aan het pompen is, het drinkwater is er zowaar van vervuild doordat men de afvalstoffen uit poept en plast....ook dit is een probleem waar weet van is maar dan zeggen ze gewoon dat het toegestane hoeveelheden zijn.

 

zoals ook die vaccinatie bij meisjes én jongens van 12 jaar. schandalig!! grofweg schandalig ook hoe die zogenaamde boodschap in het volk gevoed word, met angstzaaierij!!! en dan gaat het om een paar honderd gevallen per jaar. wat dat betreft zijn het verkeer en de luchtkwaliteit de vlakken waar veel te verbeteren valt, maar nee, daar draaien ze de k,op voor om. tienduizenden doden per jaar minister president! statistieken van onderzoeken wijzen uit dat een huisarts 1 keer in de 15 jaar een vrouw krijgt met baarmoederhals----EDIT----. en daar ga je je eigen volk volledig voor inenten.......... doe potverdrie (respect) wat en ga aan de slag met het echte belangrijke werk minister president! doe er wat aan.

 

 

zo, da's er weer ff uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey suffie die folder heb ik ook gehad middenin de zomer had net mn vrouwtje overtuigd dus kon ik weer van voren af aan beginnen grtjs bill

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die flyer hangt hier al ruim 2 jaar aan de muur. Het feit dat het gedoogbeleid ontkent wordt stoort me het meest.

De bevolking wordt opgeroepen iedereen te melden, dus ook burgers met een paar plantjes buiten, zonder onderscheid.

Tevens is er nergens een verantwoordelijk uitgever te vinden, dus ik vraag me al tijden af van wie dit initiatief is gekomen.

Navraag bij de gemeente, waar ze in het gemeentehuis liggen, heeft me weinig opgeleverd. De SP zou een en ander uitzoeken, maar heeft me sindsdien niet meer gecontacteerd. Wie o wie heeft die folder uitgegeven ???

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hier zou het idee wat Wernard Bruining had goed op in kunnen springen, meteen een pro-cannabis folderactie erachteraan!

Of nog beter, alle fouten in deze folder laten rectificeren :P

;)

 

 

hey dit is een andere folder alweer

 

ik zal eens kijken of ik het ken scannen

lullige is door die kut folders begint me ma te flippen

omdat ze bang is geworden

terwijl ik net een g-tools kast wil gaan bestellen

 

ik vindt het een beetje jammer ze halen allemaal dingen aan die als je het goed doet helemaal neit van toepassing is

beetje jammer weer vand e staat maar ach

enige wat ik hoop is dat al die buitenlanders het niet kennen lezen (wonen rondom me)

en dat die hollanders ze zonder in te kijken weg pleuren

 

 

ik quote op de verkeerde tekst :S

grtz lip

 

Die flyer hangt hier al ruim 2 jaar aan de muur. Het feit dat het gedoogbeleid ontkent wordt stoort me het meest.

De bevolking wordt opgeroepen iedereen te melden, dus ook burgers met een paar plantjes buiten, zonder onderscheid.

Tevens is er nergens een verantwoordelijk uitgever te vinden, dus ik vraag me al tijden af van wie dit initiatief is gekomen.

Navraag bij de gemeente, waar ze in het gemeentehuis liggen, heeft me weinig opgeleverd. De SP zou een en ander uitzoeken, maar heeft me sindsdien niet meer gecontacteerd. Wie o wie heeft die folder uitgegeven ???

:D

 

 

ooh en bij mij op de foolder staat dat het van de stadsgenoot komt

dat is een woning coorperatie (sory als ik het verkeerd schrijf

 

 

PS ze zetten ook emeteen een foto ener van een kwekerij met 20 lampen ofzo :S dat past niet eens in een huis als bij ons :S:S lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Police in helicopter ......

 

 

we don`t trouble your bannanas ....

 

 

If you continue to burn down teh fields ....

 

 

 

 

tegen flyer actie dan maar ???? verraad waar politie agenten wonen en doe er alles aan om hun uit hun huis te krijgen en geef hun kinderen een prent als ze geen bel op hun fiets hebben !!!!!! Of zoek de mensen van woning corporaties op en mensen die tgen de teelt en het beleid zijn ....

 

 

echt ik zou me haast verlagen tot hun niveau

pffff, tijd voor een joint !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...