Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
panjaabie

Het Scheiden Van De Pollen

Recommended Posts

yo

 

weet iemand wat de beste manier is om je hars en thc van het plantenmateriaal te scheiden? ik heb wel veel dingen gehoord over nat bevriezen of eerst laten drogen en dan bevriezen of gewoon helemaal niet bevriezen . .

 

nou is mijn vraag: wat is de beste methode? en als het in de vriezer moet voor hoelang dan?

 

alvast bedankt :rolleyes:

 

Rustig ,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het ligt er maar helemaal aan welke manier je wilt gebruiken wat het beste is.

 

In de hasjmaker staan de verschillende wijze beschreven.

 

Ik zelf gebruik de Ice-o-later manier hier kan je zowel nat als gedroogd bevroren materiaal voor gebruiken.

Levert niet de meeste maar wel de sterkste hasj op.

 

Hoelang in de vriezer tot het materiaal goed bevroren is want dan breken de kristallen makkelijk af.

 

Je moet gewoon de verschillende wijze proberen wat jou het meeste bevalt en wat je het lekkerste vind om te roken.

 

Grtzz,

Share this post


Link to post
Share on other sites

een goede en goedkope manier is gumby ofz staat in de hasjmaker +engelstalig filmpje

heb het gister geprobeerd en werkt super, het enige kute is dat je zoveel emmers en potten nodig hebt, had na uurtje toch al 7 nodig :rolleyes:

maar toch van 75 gram 10 gram hasj ongeveer zal nog wel een foto posten ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmm

 

ik heb een kleine hasjpers en een zeef, ik wil dus gewoon met wiet zeven en dan gelijk persen geen ICE of olie ofzo :rolleyes: ICE komt volgend jaar pas

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiet drogen eerst !!! dan neem het volum van het blad af ....

 

in een zeef kan bijv maar 100 gram ( noem maar wat ) natte knipsel zou bijv 500 gram wegen ... laat dit eerst dorgen en je houd ... VELE MINDER OVER :rolleyes: .... dit vries je in ... zo loop je niet te klooien met onnodig gewicht ....

 

en ik wed dat je met 100 gram droog gevroren knipsel meer pollen krijgt dan nat ingevroren knipsel

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

jah klopt :rolleyes: ik heb het net getest, ik had zaterag al een klein beetje hasj gemaatk van wat buitenwiet maar had ik niet ingevroren

er kwam niks meer vanaf dus ik heb het ongeveer 18 uur in de vriezer gelegd en er kwam 2x zoveel vanaf als wanneer je het niet in de vriezer legt :wacko:

 

DROGEN EN VRIEZEN DUS :whip:

 

 

bedankt iedereen :likken:

 

Rustig ,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal

Ik zit te twijvelen welk apparaat ik zal gaan halen de Bubbleator of Topzeef.

 

Heeft iemand ervaring met deze apparaten/methodes ?

 

Grtz Jonkomasta ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ikzelf heb de bubbleator, en heb niks te klagen. Apparaat werkt super en het eindproduct laat me niet opstaan van de bank ( al is dat natuurlijk wel afhankelijk van het te gebruiken afval). Ice-o-lator is de voorganger van de bubbleator, deze methode werkt natuurlijk ook, maar het eindproduct is minder schoon. Topzeef kan ik geen mening over geven.

 

med_gallery_8301_1599_156362.jpg

Stukje Rebel Ice met behulp van de Bubbleator.

 

Verder wil ik er wel bij zeggen dat de 38 mc bag zeker een must is, heb knipafval van een binnenkweek gebubd en zelfs in de 38 mc bag lag nog genoeg!

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okee dan

nah ik denk dat het dan de bubbleator wordt haha ;)

thnx voor die info.

 

Grtzz Jonkomasta

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou gewoon lekker gumby hasjies maken ... een leuke doe het zelf methode !!!!

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn huidige kweek wordt dus een hasj kweek!!

Ik zal dan voor Gumby gaan!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hallo allemaal

Ik zit te twijvelen welk apparaat ik zal gaan halen de Bubbleator of Topzeef.

 

Heeft iemand ervaring met deze apparaten/methodes ?

 

Grtz Jonkomasta :verrygood

 

Ik gebruik tegenwoordig zelf de Bubbleator, scheelt ook een hoop werk tenopzichte van de Ice-O-Later. Zelf heb ik ook extra de 38MC bag erbij zeker geen spijt van.

 

En de hasj is heerlijk 50 gram van PP

 

gallery_16408_4879_976764.jpg

 

Tip kijk eens op marktplaats daar heb je de wasmachine voor weinig.

http://link.marktplaats.nl/210921398

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...