Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Slotty

Snoepgoed Onder Tl (s&s*smm En Jackberry)

Recommended Posts

@appel,

De armaturen komen van de Praxis, was een aanbieding € 10,95 voor een dubbel armatuur met kleur 865 buizen.

De reflectors worden op mijn werk gebruikt, ik heb nog wat info in het archief kunnen vinden:

 

gallery_12569_6588_20937.jpg

gallery_12569_6588_46317.jpg

gallery_12569_6588_88029.jpg

gallery_12569_6588_2162.jpg

 

@johan P.S.M.F.L,

Bij mijn laatste twee kweekjes waren de laatste weken dramatisch :smoke (niet uit te roeien meeldauw) daarom ben ik maar weer van voor af aan begonnen in een nieuwe kast en de topjes...... duimen maar.

 

 

Vijf weken 12/12 Rust in het hok

 

gallery_12569_6588_35097.jpg

 

De groei is er uit en de waterbehoefte neemt nog steeds toe, vooral de S3M2 is een dorstige dame.

Het is nu wel erg rustig, aan het einde van de groei heb je je handen vol aan het SGRoGgen en dan is de overgang naar een beetje kijken en watergeven wel erg groot :P

 

De dames: S3M2 (L), JackBerry-2 (M), JackBerry-1 ( R)

gallery_12569_6588_18230.jpg

 

S3M2

gallery_12569_6588_250636.jpg

gallery_12569_6588_282232.jpg

 

JackBerry-1

gallery_12569_6588_154288.jpg

gallery_12569_6588_210540.jpg

 

JackBerry-2

gallery_12569_6588_349770.jpg

gallery_12569_6588_260055.jpg

 

Johan had hem al ontdekt maar hierbij m'n filmpje van gisteren (30-11-2008)

 

;) Slotty

Share this post


Link to post
Share on other sites

nice hoor ziet er lekker uit :) ach en een beetje achterover leunen na al dat zware werk is tog nog zo erg :wub: :(

 

drink lekker een :smoke ;) en smoke lekker een :P

 

so nu gaat ik ffies je flimpie kieken

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Slotty! Wederom een leuk filmpje. Mooie topjes ook al hoor..

 

 

Ben je niet van plan te gaan dieven? Hoef je in ieder geval niet stil te zitten.

 

Groeten van Kweek Addict

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou slotty dan ga ik maar duimen voor die laatste weken man,

meeldauw is idd echt klote wie verzint nou zoiets :smoke .

Alsnog ik heb er vertrouwen in, en nu met die nieuwe kast zou dat dan tog echt goed moeten komen. :P

 

ps. plantjes staan er nu tog echt mooi bij

 

groeten johan P.S.M.F.L ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Slotty!

 

Zat je profiel net even te bekijken en zag ineens een linkje naar je eerste kweek! Man o man, dat is echt erectie werk. Heerlijk topic om even door te lezen. Helaas hangen mijn ouders hier beneden rond, anders had ik er een dikke :verrygood bij aan gestoken. Ook erg informatief. Zou van mij best een sticky mogen worden. Zit een deel zadenkweken in, een deel scroggen, en ook nog een aardig hoog humogehalte.

 

Ik zie uit naar je volgende update!

 

Groetenn

Share this post


Link to post
Share on other sites

@masteryero,

Dat is het leuke van kweken, het is elke paar weken omschakelen en elke keer vind ik het "de leukste periode" Richt nu mijn energie op een fatsoenlijk schakelbord, zoals het nu is durf het niet te laten zien (géén gevaarlijke toestanden maar wel een zooitje)

 

@kweek addict,

Gaat best snel nu met de topjes

Dieven wil ik nog mee wachten, het blad onder het net ziet er nog prima uit :P

Normaal dief ik wel maar omdat ik nu meer de hoogte in ga heb ik veel meer open stukken zodat er ook meer licht onder het netje komt......... en het blad maakt de toppen

 

JackBerry

gallery_12569_6588_115175.jpg

 

S3M2

gallery_12569_6588_185474.jpg

 

 

@J.o.h.a.n P.S.M.F.L

Kwam er zelfs door in een "kweekout" :dribble:

Nu loopt het kweekje weer als een trein en krijg ik er weer echt zin in daarnaast ben ik bijna door m'n voorraad heen en heb ik enkel nog wat lowryder en die vind ik persoonlijk nogal ranzig :P

 

Van de week een paar miljoen nematoden losgelaten, bleef maar last houden van Varenrouwmugjes en deze rakkers weten daar wel raad mee ;) gallery_12569_6588_13860.jpg

 

Het nog vliegende spul probeer ik op plakstrips te verzamelen!

gallery_12569_6588_92192.jpg

 

Bedankt voor de reacties :verrygood

:P Slotty

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk das nou mooi van jouw verslagen jij laat gewoon zien dat je ook problemen hebt !!! en kunnen we weer van leren, een beetje insecten ach die nematoden lossen dat wel snel op

 

zolang je de grote boze SCHIMMEL maar buiten houd

 

en wat je zegt over lowryder 1 ben ik wle ene beetje met je eens ... maar ja das smaak heah !!!! niet iedereen lust spuiten :verrygood

doe mij maar liever een door gekruist soortje met lowryder

 

fijn weekend

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo man, :dribble: plantjes zien er weer mooi uit enne ja lowryders waren ook niet echt mijn ding het smaakt nou niet echt fantasties

, maare wat je nu kweekt zal vast wel beter smaken en ook beter op brengen dan lowryder :verrygood

 

nog sucses heh, i stay tuned ,,,,laterrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Slotty!

 

Ben er van overtuigd dat dit hele lekkere toppen gaan worden! Heb je nog last van je ''Kweekout''? Of is dat inmiddels wel weer klaar, met zulke planten blijf je genieten lijkt me. Hopen dat die JB een mooie pheno heeft. Heb er al een paar hele mooie gezien op het forum, en staat zeker ook heel leuk op het totaalplaatje:P Zeker in deze tijd van het jaar is een fleurig hokje toch toepasselijk!

 

Groeten :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@masteryero,

Onderschat mijn meiden niet Masteryero die staan hun mannetje echt wel :P

gallery_12569_6588_136489.jpg

 

;) De enige schimmels groeien momenteel in potjes bovenop de koelkast (zet ik volgende week in "bloei")

 

@J.o.h.a.n P.S.M.F.L,

Ken beide soortjes gelukkig al uit eerdere kweken en behoren zeker tot mijn favorieten :P

 

@kweek addict,

Bij de aanvang van deze ronde was het kweekgevoel weer aanwezig en helaas geen Berry-Pheno deze ronde.

Mijn volgende ronde doe ik met een Paarse selectie (JB*JB, eigen backcross ).

 

@Newby Growa,

Vooral Geduld, Aandacht en ;)

Heb een goed gevoel deze ronde, met deze 180watt ga ik voor 150gram droog :D

 

 

Zes weken bloei 12/12 Geur bekennen

 

Kweek Addict had het al over kleuren, beide Jack-Berry's zijn groen..... Maar GEUR :P :verrygood ;) :dribble:

Een heerlijke geur drong mijn neus in vanmiddag toen ik m'n hobbykamertje instapte, filtertje is dus aan vervanging toe :P

In de kast overheerst de S3M2, de geur enorm sterk en lastig te omschrijven, voor niet gebruikers is het een heuse stinkbom terwijl het voor mij een feestje is, zware beproeving voor een filtertje van een jaar oud.

 

De laatste week zijn er heel wat topjes tevoorschijn gekomen en het lijkt een mooie ronde te worden.

 

gallery_12569_6588_152862.jpg

 

JackBerry-1

gallery_12569_6588_146299.jpg

gallery_12569_6588_94430.jpg

 

S3M2

gallery_12569_6588_93737.jpg

 

Moet er vandoor!

 

:) Slotty

 

O, ja het laatste filmpje

Share this post


Link to post
Share on other sites

en ik die hier als eerste op mag reageren :verrygood

 

erg mooie om te zien hoor !!!! en wat een mooie plant idd die sage !!! al mag die jackberry met die mooi uit loper er ook echt wel wezen

 

nog een maandje en het is oogstfesstijn !! wat gaat dat weer hard heah

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

yoo man, kweekje gaat op rolletjes, prachtig filpmje by the way, :verrygood

tog wel beetje zonde dat er geen paarse jackberry tussen zit, ik heb de jb ook besteld dus binnekort zal ik is kijke of der wa paars tussen komt in de tussen tijd kan ik me hier lekker maken want al bij al zal dit tog wel een goed afgerond kweekje worden, althans ik hoop het :dribble: :P

 

groeten,,,,johan P.S.M.F.L

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omdat je weer de eerste was MasterYero, heb ik nog een paar verse plaatjes van de S&S*SmM.

 

De sappen spuiten eruit

gallery_12569_6588_200951.jpg

gallery_12569_6588_273515.jpg

 

Beetje spammen kan geen kwaad :dribble:

:verrygood Slotty

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Slotty!

 

leuk filmpje, en zoals je al zei: Rust in de tent. Moet toch best een bevredigend gevoel zijn dat je er nu even lekker bij kan gaan zitten :verrygood

Hopen dat die ene lange betopte uitlopen 1 hele lange grote top gaat worden. Zit wel volledig in het licht dus is mogelijk lijkt me!

 

Groetenn van Kweek Addict :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Slotty!

 

Zat net even wat te Youtuben en tot mijn grote verrassing stonden daar ineens weer verse beelden van 3 leuke plantjes op mn scherm :lol:

Ze doen het echt lekker zeg. Wou dat ik daar even een flinke snuif uit kan nemen. Zeker wel een must denk ik, zo'n filter bij die s&s.

 

Groeten, Kweek Addict :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je bent er snel bij Kweek Addict, gisteravond pas ge-upload.

Uit het hoge noorden naar de Randstad is wat fors voor een snuif, hoewel............ Stuur je tzt wel een "geur"-sample (in een driedubbele verpakking).

Kom straks nog even bij je Anestesia kijken, ziet er goed uit :tu

 

7 weken bloei (12/12) Tijd voor aanpassingen

 

Het is een rustige periode, er staat een geurbommetje in m'n kast, m'n filter trekt het niet meer........ tijd voor wat aktie!

 

Zaterdag eerst een iets forser filtertje gehaald (Can 400m3) en de gehele afzuiging aangepast. Heb nu een flinke afzuiger een etage hoger in de ketelruimte staan en via een buizensysteem aan de kast verbonden.

De afzuiger is aangesloten op een variac en staat bij 90 volt lekker geruisloos te ventileren.

 

Met de elektra ben ik ook begonnen en ga met een eenvoudige PLC werken, heb zo een beetje alles in huis behalve een mooi kastje voor de inbouw.

 

Nu nog even over de plantjes.

Het gaat onwijs lekker en de dames worden wat voller, hier en daar probeert er nog een topje het net te bereiken

gallery_12569_6588_168311.jpg

 

De gevolgen van mijn liefdevolle handelingen :lol:

gallery_12569_6588_108552.jpg

 

 

Er heeft ongeveer een week lang een zwart bakje op de aarde gelegen en er is duidelijk te zien dat na 7 weken bloei de wortels nog steeds groeien.

gallery_12569_6588_49234.jpg

 

Laatste Filmpje

 

Groet, :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuke kweek hoor :lol:

En wat een rustgevende stem heb jij zeg

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interessant Slotty!

 

Hou me op de hoogte van je bouwsels!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Slotty!

 

Is alweer een tijdje geleden hè:rofl Hoe gaat het met je topjes? Willen ze wat zwellen?

 

Gr. Kweek Addict

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor alle reacties ;) , ik ben blij dat de filmpjes iets toevoegen aan mijn topic (gaat ook een stuk sneller dan typen).

 

Ruim 9weken 12/12 Topjes gaan zwellen

 

Het lijkt erop dat alle energie nu naar de topjes gaat, de bloei zet lekker door en ik denk dat het nog wel een paar weken zal doorzetten.

Ik heb nog geen noemenswaardige problemen kunnen constateren en het blad blijft redelijk groen.

 

De planten krijgen nu om de dag 1,5 liter water uit de kraan (23 oC) en om de keer een beetje groeivoeding en booster van BAC.

 

Tijd voor een paar plaatjes;

 

Het hele spul (van links naar rechts, Sage&Sour * SMM, JackBerry2 en Jackberry1)

gallery_12569_6588_98359.jpg

 

S3M2

gallery_12569_6588_585501.jpg

gallery_12569_6588_85243.jpg

gallery_12569_6588_98388.jpg

gallery_12569_6588_62695.jpg

 

JackBerry2

gallery_12569_6588_420235.jpg

gallery_12569_6588_92015.jpg

gallery_12569_6588_558415.jpg

gallery_12569_6588_62695.jpg

 

JackBerry1

gallery_12569_6588_196479.jpg

gallery_12569_6588_106108.jpg

gallery_12569_6588_466208.jpg

gallery_12569_6588_16146.jpg

 

 

Tot zover de plaatjes.

 

Één na laatste filmpje (8 weken 12/12)

 

Filmpje van gisteren (9 weken 12/12)

 

Hierbij wil ik iedereen een gezellige avond en een gezond en groeizaam 2009 wensen.

 

Slotty :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jij gaat 2009 goed beginnen Slotty. :P

 

Ziet er allemaal goed uit.

 

Fijne jaarwisseling en grow ze ook volgend jaar.

 

Blowsterke

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo

 

echt knap werk ze!!!

 

ben benieuwd wat je er gaat afhalen

 

ik ben ook een kweekkastje aan het bouwen

staat bij indoor in de bouwdoos

als ie klaar is voor gebruik zou ik wel wa nuttige tips kunne gebruiken

want zo een meiden zou ik ook graag hebben :P lekker ;)

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...