Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
guerilla

Iets Professioneler

Recommended Posts

iep.

 

Mijn resultaat van dit jaar was niet echt slecht maar toch word ik jalours als ik sommige kweekverslagen lees. Vooral van de mensen die gewoon een bloempot buiten zetten en meer dan 300 gr per plant hebben. ;) , :D

Ik heb nu al een goed plekje gevonde voor volgend accademiejaar :( en heb besloten om het net iets professioneler aan te pakken.

Daarom de volgende vraagjes?

 

1. Ben van plan om men wyfies voor te laten groeien onder tl lampen. Heb er al veel over gelezen maar wat is nu de ideale tl-amp om voor te groeien?

 

2 Ik kweek altijd outdoor maar heb buiten de hoofdtop gerekend steeds van die pluisjesweed( weed die niet echt compact is). Weet iemand een goede techniek/middel om dit te voorkomen of is dit puur van de zon afhankelijk?

 

3 Heeft anorganische voeding wel zin als je buiten kweekt?

 

4 Hoeveel kost een ph-meter?

 

5 Hoeveel kost ph+ en ph-?

 

6 En wat zijn de beste adressen om dit allemaal online te bestellen?

 

Alvast bedankt voor de reacties en geen toprot toegewenst! B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heb er al veel over gelezen

 

Ben ik niet helemaal met je eens, gezien je 6 vragen in 1 topic ;)

 

Ik raad je aan om de zoek functie eens te gebruiken

 

Want thema's over "welke kleur licht" , "dieven" , "voeding" zijn allemaal al aan de orde geweest, en zijn dus meerdere topic over.

Ook lijkt het me niet zo moeilijk om even zelf in Google een onlinegrowshop te zoeken, en vervolgens te kijken wat een fles ph+ of een ph meter kost.

 

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ben ik niet helemaal met je eens, gezien je 6 vragen in 1 topic :(

 

Ik raad je aan om de zoek functie eens te gebruiken

 

Want thema's over "welke kleur licht" , "dieven" , "voeding" zijn allemaal al aan de orde geweest, en zijn dus meerdere topic over.

Ook lijkt het me niet zo moeilijk om even zelf in Google een onlinegrowshop te zoeken, en vervolgens te kijken wat een fles ph+ of een ph meter kost.

 

Succes

 

ja ik heb al bijna al de topics ervan gelezen maar niemand zegt wat de beste lamp en beste methodes zijn. wil gewoon zeker zijn dat als ik iets koop/doe dat ik het beste koop/doe. ;)

natuurlijk zijn er ook mense die anders denken over bepaalde zaken dus het beste is moeilijk te formuleren, mja poging tot vind ik ook al goed

 

Voor die onlinewinkels is het altijd een beetje in het duister tasten, is het wel kwaliteit dat ze verkopen of niet?

heb dit jaar gefeminiseerd zaad bij sensiseeds gekocht omdat ik iemand kende die zeker was dat het kwaliteit was, ik heb 15€ per zaadje betaald terwijl er andere waren die ze voor veel minder verkochten. maar daar ben je dan niet zeker dat je het juiste krijgt. B)

 

in elk geval bedankt voor de tip maar de zoekfunctie had ik ook al lang ontdekt :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je "licht" in de zoekmachine had ingevoerd dan kwam je

 

Hier

en

Hier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...