Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

kraker

Verjaardagske

Recommended Posts

Je hebt vast wel ergens een hoekje over, er word zelfs in kledingkasten gekweekt :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol geloof me, 3x4m is niet ideaal : p Zeker niet met douche, draaitafels, basgitaar, versterker ook nog in je kamer staan xD

 

Iedereen hiero ziet me al als die 'ene kerel die drugs gebruikt' en 'pssh pssh hihi' als hij langsloopt >_>

Ik negeer iedereen hier, en kom niet opdagen op de gangvergaderingen enzo, dus ja ik ben al een zwart schaapje (wit raafje liever)

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor je gebruik moet je je niet schamen, Maar waarom ga je dan niet naar die gangvergaderingen? :tu

 

Toon dat 'wij' normaal functioneren ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

LOL die mensen kunnen me echt niets schelen, en ze merken dat ook wel een beetje haha

Er was een meisje dat me aansprak overlaatst toen ik fking stoned rond 3 uur door de gemeenschappelijke ruimte naar m'n kamer slofte.. Ik vroeg haar toen of ze zichzelf wel knap genoeg vond om met me te praten xD

 

Sindsdien veel vuile blikken die ik altijd beantwoord met een oprechte glimlach :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

was jij geen kraker??

 

of mis ik de essentie vant woord? nkraker heeft toch geen kamer?

vriendelijk bedoeld ee ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kra·ker de; -s

1 m,v iem die kraakt: autokraker, computerkraker; bottenkraker chiropractor

2 m succesnummer, geslaagde stunt

 

Duidelijk een successnummer daar waar je woont ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hebben ze nu ook al gangs in studentenhuizen? (gangvergaderingen???)

 

Kun je geen andere kamer vinden? Lekker in een huis met geestverwmuzikanten. Er is vast wel ergens een leuk pand dat je kunt kraken. ;)

 

Of ga anti-kraak wonen. Dat doen veel ex-krakers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kraak zo goed als heel de dag maar daarop heb ik part time een kamer ter mijn beschikking..

 

We hebben in dit studenten huis uiteindelijk 2 gangs: C+ en C- .. Wij (C+) hadden de 23ste (sep) een gangmeeting.. HAHAHA op mijn verjaardag XD Het stond aangegeven op een papiertje: "Volgende week dinsdag gangvergadering C+ !! Jullie aanwezigheid is cruciaal en we verwachten jullie daar, dus laat ons iets weten moest je niet komen !!"

 

HA_HA_HA :( Ik stond me letterlijk echt kapot te lachen bij het lezen van hun briefje; die naieve mensen dachten echt dat ik mijn tijd daaraan ging verspillen? :D

 

Mja de C- vergadering is de week erop (altijd), en is strict verboden voor C+ aanhangers..

 

Meestal gaan die vergaderingen dan over de vraag op wie we de energierekening af kunnen schuiven, wie de toiletten moet kuisen (deze personen kuisen dan ook de rest van de gemeenschappelijke ruimtes), wie er wordt genaaid mocht er een politie-inval zijn, et cetera..

 

Maar iig, ik zorg precies wel voor wat opschudding; ofwel spreekt IEDEREEN in de ruimte me overdreven vriendelijk aan 'blablabla' je kent t wel Belgisch gezeik, ofwel is iedereen COMPLEET stil als ik goeiedag zeg B)

 

Zalig ! om mensen zo te kunnen beinvloeden/bepalen/inschatten/manipuleren ;)

 

En inderdaad, ik word er uitgetrapt dus ben momenteel op zoek naar een nieuw kot.. Pff waarborg-plus-vaste-kosten-spaar-tijd..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...