Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

kraker

Verjaardagske

Recommended Posts

Morgen (YES FKING EINDELIJK) is het zo ver; mijn fragiele geest zet zijn 18e lente in, en dit moet natuurlijk gevierd worden. Ik was dus van plan om eventjes de trein van hier (Leuven) even een dagje terug naar m'n homecountry te pakken.

Het ding is, ik kom uit Den Haag, en ken dus alleen de lekkere shops daaro. Maar wegens geldgebrek (alles = voor wiet haha) zou ik graag naar een stadje meer aan de grens willen gaan om de transportkosten te drukken..

 

Veel research gedaan al, ook bij mijn dealer hier, en de steden die me in zijn gepalmd zijn Bergen Op Zoom, Vlissingen, Maastricht, Roosendaal, Tilburg (niet echt bij de grens, though), evt Eindhoven.. Maar ik denk dat er op dit forum wel ietwat meer mensen met verstand hierover zitten dan in de buitenring van Leuven (lol).

 

Dus eventjes het topic in 1 zin: Welke stad dicht bij de grens raden jullie me aan om mijn nedergoedje in de CS aan te schaffen?

 

Alvast bedankt ! Gr. kraker

Edited by kraker

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk dat geografisch gezien Maastricht het beste is voor jouw

en daar zijn zeker goede cs's

maar ik kom dr bijna nooit dus dat zal iemand ander moeten zeggen...

 

maar waarom zou je alleen nr nederland gaan als je in leuven een dealer kent???

 

en ben je echt een kraker of is het mr gewoon een nick?

 

greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien ben je bekend met het fenomeen 'wiet kopen in Belgie'; het is in elk gevaal geen aanrader. Ik wil gewoon ff naar een shop toe die me niet compleet ript waar ik bij sta.. In Belgie heb je niet veel andere keus; het is dan dat (de rip-shit) of niets..

 

Bwah ik kraak er toch redelijk wat op los.. Een dag niet gekraakt is een week niet geleefd..

Share this post


Link to post
Share on other sites

als het iemand is die me ript waar ik bij staat

die noem ik niet MIJN dealer maar EEN dealer :verrygood :o :wOOt

 

en ik denk dat jouw definitie van kraken iets anders is als de mijne :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

yow kraker!

 

Wil je veeeel te veel geld betalen voor je wietje, dan moet je zeker nr maastricht gaan. vb. amnesia 13,5 euro de gram.

Wil je minder kwaliteit, maar wel nog redelijk goedkoop, dan moet je nr roosendaal gaan (maar 1 kwaliteitsshop,... of 2) bv. amnesia 9 euro de gram.

Wil je gepakt worden door de politie enzo, dan zijn Roosendaal , Bergen Op Zoom en Breda zeker aanraders aangezien Courage hier vrij actief is!

Denk dat je toch beter naar Tilburg of Eindhoven gaat...

 

Is natuurlijk wel verder, maar dat mag voor jou geen probleem zijn. Die shops zijn meestal wel chiller dan die in roosendaal en BOZ.

 

Anyway, als je het forum eens doorleest en opzoek gaat nr eindhoven en tilburg dan vind je wel iets, bvb Snooker in eindhoven of de toermalijn in tilburg.

 

 

Boks,

 

Domi :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha ik ben deze maand ook 18 geworden en stond ook al om 11 uur smorgens in de shop :wOOt

 

Je krijgt vast leuke complimentjes of gratis vloei/tips ^^

 

Je moet ook zo heel volwassen en trots je ID kaart laten zien hehe, hoop dat je leuke dag hebt! :verrygood

 

Bij mij is het maar bij 2 shops gebleven voor totaalbedrag van geloof net geen 50 euro :o

Jij zal zeker flink gespaard hebben lol.

 

succes

 

-

 

Nomar

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wil je veeeel te veel geld betalen voor je wietje, dan moet je zeker nr maastricht gaan. vb. amnesia 13,5 euro de gram.

 

ik zelf ga ook naar Eindhoven hoor

maar vanuit Leuven is Maastricht een stuk dichterbij

dus al je dan maar 5gr ofzo gaat halen kan je er niet aan uit om naar Eindhoven te gaan

 

denkt ik toch :verrygood

mss reist hij wel gratis ofzo :o

 

greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ pure: ik weet niet hoe jij kraakt maar kraken is toch echt een v mn specialiteiten hoor

 

 

nee ik reis niet gratis en ik heb eigenlijk nog geen idee hoeveel ik precies ga hebben; mijn oma heeft me in elk geval laten weten dat er een brief voor me klaarligt bij m'n vriendin thuis met (sowieso) een dikke stapel flappen... :verrygood

:P

 

ik ben van plan om in elk geval een grote stash in te slaan van een 'eenvoudigere' wiet, maar daarbuiten ook wat speciale wietjes natuurlijk

 

is eindhoven en maastricht zo'n groot verschil dan? Er moeten toch hopen CS's zijn; meer keuze, nee?

 

en dan rest de vraag: leven alle CS's de limietregeling na? :o

 

en het gaat absoluut een fijne dag worden, Nomar :wOOt

Tenzij de blauwpootjes opduiken..

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is zo simpel als het groot is

wil je goede wiet voor redelijke prijs:

eindhoven

tilburg

soms breda

vlissingen

wil je redelijke wiet voor goedkope prijs:

roosendaal

bergen op zoom

wil je een reisje maken zonder (of toch minimale) pakkans:

vlissingen

goes

wil je veel te veel betalen:

maastricht

terneuzen

en slimmerikken gaan niet naar de cs, die halen hetzelfde wietje een beetje verder, voor minder dan de helft van de prijs

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Kraker

 

gelukkige verjaardag!!

 

 

hopelijk zit je nu te :vape:en :verrygood

 

 

hetzelfde wietje een beetje verder, voor minder dan de helft van de prijs

dit moet je me toch eens uitleggen....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja man, kzou evengoed naar de politie kunnen bellen en zeggen waar ze allemaal wiet verkopen

maar het is zo dat als iemand goed uit z'n doppen kijkt hij overal wel goede kwaliteitswiet vindt tegen goede prijs

en dit vooral in grensstreken, waar er veel geript wordt, maar je ook goede zaakjes kunt doen

en die zal ik hier niet uit de doeken doen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doe de grens al jaren en het beste is Tilburg, gevolgd door Breda. Maastricht is erg duur en commercieel en Bergen op zoom en Roosendaal zijn opvallend goedkoop maar is slechte kwaliteit vind ik en vaak nat.

Hier is de pakkans het grootst met het Joint hit team, klik hier

Tilburg is misschien verder voor je, maar je haalt het eruit inzake de prijs.

Ivm met meer dan 5 gr meenemen kan dit zeker (Muse, rif,...)

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ snoazihaze

 

het is niet dat ik een adres verwachte hoor :verrygood

 

maar je bedoelt dus dat je het op straat of zo koopt...

is goed voor jouw ... maar je weet wet je zelf gezegd hebt over de grensstreek

en Kraker en ik zijn nu eenmaal Belgen..

 

probeer jij als Belg maar eens een goede deal te krijgen op straat

als ze horen dat je een Belg bent ben je al zo goed als belazerd :o

dan kan je echt beter naar de cs gaan en wat meer betalen!!

zeker als je net 18 geworden bent en je die dag liever niet bederft

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet op straat, is meestal zoals je zegt rip

er zijn genoeg nv's, bvba's en vzw's :verrygood die je met alle plezier voorzien van wiet aan 3/3.5 eur/gr

altijd kwaliteit(van mij vroeger altijd santamaria)

en ik weet heus wat ik koop, ik rook nu al zo'n 6 jaar,heb al kilo's zien passeren en ben dus niet aan m'n proefstuk toe

ga af en toe ook eens naar cs hoor, alleen is dit stom aangezien je veel te veel betaald

het leuke eraan is dan weer de keuze, die heb je meestal niet bij die instanties

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ snoazihaze

 

dit was dus ogeveer het antwoord wat ik verwachte op mijn eerste vraag :verrygood

maar is 3/3.5 eur/gr niet wat overdreven? of mss lang geleden?

 

greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja kan zijn dat de prijzen wat gestegen zijn laatste tijd, ben er al tijdje niet meer geweest

ik ga nu niet naar holland, holland komt naar mij;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

In verband met het veelvuldig vernoemen van prijzen en hoeveelheden lijkt me deze aktie gerechtvaardigd:

gallery_6678_982_4022.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

het gaat hier alleen over cs prijzen en niet over handelsprijzen..

dat mag toch wel dacht ik??

 

ben trouwens wel nieuwsgierig of Kraker het gehaald heeft :verrygood

en als het topic op slot gaat zal ik het nooit wete :o :wOOt

 

greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

en al de kwekers dan die hier komen "pronken" met hun honderden planten, dat mag dan wel weer????

regels op wietforum, laat me niet lachen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben terug van een tripje

 

Ben wel naar Maastricht geweest (had geen internet voor een paar dagen en heb de reacties dus niet kunnen lezen), gelukkig niet veel gekocht :o

 

Ik ga dit weekend namelijk (ook voor m'n verjaardag) naar m'n familie, en passeer zo de meeste steden die eerder zijn vernoemd :wOOt

 

Ik ga dus waarschijnlijk naar Tilburg , alhoewel ik (toch) in de buurt van Rotterdam ben..

 

Misschien dus beter naar Rotterdam? De topics op dit forum zijn zo oud en heb geen idee of de informatie erin wel nog 'valid' is..

 

Mn verjaardag was echt wel fijn.. Rustig in een ruimtetje mijn jointje met mn vriendin gedaan.. Ik was al goed stoned van een pure amnesia joint (gekregen voor mn verjaardag) die ik op t station geblowed had, maar die coffeeshops hebben het effect toch wel een duwtje in de rug gegeven :verrygood

 

Leuke reacties trouwens ! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
regels op wietforum, laat me niet lachen...

Dat wordt zeker een punt van epibratie (courtisy MissJ) tijdens de volgende Mod/ Admin meeting.

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ kraker

 

ga je ons nu nog laten weten hoe het afgelopen is ???

na al de moeite die wij in jouw gestoken hebben is dat toch wel het minste wat je kan doen eh :)

 

greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha ik heb toch een reply achtergelaten Pure?

 

Maar ja, ben nu ook terug van het weekendtripje.. We waren dus in Rotterdam in de auto, en de vriend van m'n ma zo "Ah nu kun je t zelf gaan halen he, daar is t" dus ik stap uit, in die coffeeshop (keitrots haha).. Zitten er zo 2 buitenlandertjes (1 oude en 1 jonge) achter zwaar bewapend glas (ik dacht ha hoe ironisch, jullie hebben schrik van ons? :)) en die oude vraagt m'n ID..

Mijn ID komt van 2003 dus dat is al een tijdje geleden.. Toen was ik nog 1,60 (staat erop), nu ben ik 1,86.. Dus die gast zegt zo 'Dat ben jij niet'..

 

Ik pff.. Maar jawell dat ben ik wel hij is bijna verlopen bla bla lang geleden bla bla.. Dus die jonge, 'intellectuele' gast vond t een goed idee om m'n geboortedatum op te laten zeggen; wat uiteraard niet moeilijk te onthouden is voor een oplichter.. Mja daar dus 5 grammetjes Amnesia gehaald.. En had de vorige avond 10 laten halen door die vriend v m'n ma : D

 

Goe bien..

 

In totaal is de stash dus (nu al meeeerendeels opgeblowt)

2gr Polm

3gr Super Afghaan

2gr Maroc

1gr Afghaan

5gr Skunk

2gr NLX

10gr White Widow

5gr Amnesia

 

.. :) was een leuke verjaardag !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgende verjaardag een kweektentje vragen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe daar heb je een punt Bigbutt, ik zou zielsgraag kweken maar heb er in mijn studentenkotje geen plaats voor.. : '(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...