Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
digibetic

C'est Moi.

Recommended Posts

hey allemaal,

 

voorheen zat ik in dit forum als green enfield maar nadat dit account niet meer werkte heb ik mezelf weer opnieuw aangemaakt als digibetic. een digibetic is een persoon die niets van pc/it weet..een digibeet. dat was zo tot januari 2000 toen ik voor de eerste keer een pc aanzette. daarna is het heel erg snel gegaan want tegenwoordig werk ik in de ICT. voor 2000 werkte ik in de horeca, hoofdzakelijk als chefkok. van hobby beroep gemaakt en andersom.

 

verder bezig ik me met: wild van engelse motoren, 2 ** michelin ervaring koken, creatief, ontwerpt, analyseert, organiseert graag, probleem oplosser, fossielen zoeken, stenen werktuigen, mineralen, tai chi, tuinieren, enz enz kijkt ook op niburu.nl en uiteraard verder als de redelijk flinke neus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:o je bent een bezige bij....

Ook ik ben digibeet.

Dit berichtje schrijfen kost me evenveel tijd als het draaien van een jointje.

Ik hoop dat je de moeite waardeert :wOOt .

 

see you inside :verrygood

 

Doc

Share this post


Link to post
Share on other sites

ah, nou weten we weer wie je bent :verrygood

 

Welkom terug!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja, langeslag motoren........................je komt er nooit van los.

Als je maar geen Indiasche Enfield hebt, met die boterzachte tandwielen en de hopeloze rem.

Mijn oude Commando mis ik nog steeds. :verrygood

 

En over die mooie site; Als ze landen geef ze de Veda's en een dolle peuk, komt alles goed.

En zo niet, merken we niks. :o

 

Groet, hjm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie voorstelling, welkom op WietForum!!

Grtz P***

Share this post


Link to post
Share on other sites

en gelijk al nuttige info verstrekt las ik in een topic: check je toppen goed op kleine zwarte korreltjes.

dit is dus poep van die ellendige rupsen.

 

thnx anyway

 

groeten,

Ramsus

(een beginnende buitenkweker)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik hoop dat je de moeite waardeert :verrygood .

ik vind het gweldig Doc!

greets

 

Welkom terug!

tnx whazzup!!

 

Tja, langeslag motoren........................je komt er nooit van los.

En over die mooie site

het is een India Enfield Bullet maar heeft de noodzakelijke aanpassingen gehad gelukkig. maar een geweldige fiets!

en welke site bedoel je?

 

Mooie voorstelling, welkom op WietForum!!

tnx! tnx! P***

Share this post


Link to post
Share on other sites
check je toppen goed op kleine zwarte korreltjes. dit is dus poep van die ellendige rupsen.

 

wat ik er bij vergat te zeggen is dat de dat tikken tegen de top op z'n kop rustig ook nog eens kan doen als ie droog is, dan kan er misschien nog wat uit vallen zelfs. een onderschat probleem die dikke groene rupsen met hun keutels. sommige rupsen zitten zo in je toppen, die zie je pas als je ze aanraakt en door de kleur zijn ze maar moeilijk op te sporen. ik heb al een hekel om de dames aan te raken ivm dat je iedere keer wat van de plant afveegt en je met vieze handen de plant ziek kan maken of beschadigen. met deze rupsen moet je echt je toppen induiken....

 

ik zou wel eens willen weten welke vlinder er uit komt...is er iemand die er een kan laten uitkomen??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...