Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
aardigknetter

Stonie Blunders

Recommended Posts

Guest
8) Ik was een keer zo knetter dat ik de filter van mijn peuk had aangestoken en er flink aan zat te hijsen :? :P Kom maar op met de blunders.... :P

 

 

Komt mij bekent voor die website :twisted: :twisted: :twisted: :wink: 8)

:twisted: 666 :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

(ff optopic)

 

ik zie je de laatste tijd best vaak als gast verschijnen. geen idee om je weer aan te melden ik denk dat veel mensen dat zullen waarderen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

ik was een keer zo stoned 3 ofzo en nog n glaasje JAck daniels 52% procent (+ cola 20 miniliter en 70 JD)

en eehm ik moest nog ong 100 meter fietsen nah heel leuk en ging kapot op de fiets van het lachen ik was nog nooit zovaak op me bek gegaan :P

maar ik kwam me zusje tegen we hebbe altij druzie maar ik wou der aanrijde want zei reed mij ook aan

ik rij keihard achterhaar aan 55 km per uur ofzo en vloog zo in de bosjes en vlieg n stuk of 6 meter ver der 2 meter hoog en ik kon niet meer stoppe van het lache

khad daar 5 minute in de bosjes lope lache

nou da was ut

meer nie echt denk ik

jah een x was ik in de burgerking met 2 gaste die ik ken

en ik steeds denke dat die cola ding nog niet leeg was :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had dus ff wiet gehaald bij een sjoppie. Dus ff 2 paffers voorgedraaid voor mezelf. Dus ik naar huis fietsen. Kom ik thuis. Ik wou ff die wiet verstoppen zodat ik het kon meenemen (me pa zou me wegbrengen naar me ma)

Ik kijk zo in me zakken. Zijn ze allemaal leeg. :? :evil:: JA DAG!, gewoon 12 euro op de grond laten vallen. De hele weg terug fietsen aan de verkeerde kant van de weg. Na een tijdje zag ik dus (1km verder) iets liggen. Het was dus me zakkie, maar alle toppen waren verbrijzeld. Het was gewoon gruis en stof geworden. Maar dat was echt beter. Nu hoef ik niet meer te verkruimelen. Ik heb gewoon perfecte sjit. Dus ik heb geen Canacrusher nodig. Ik pak gewoon me fiets en rij erover heen!!! :twisted:

 

greetz :arrow: [/b]

Share this post


Link to post
Share on other sites

extreem high superhard lachend de weg 's avonds vergeten onderweg naar huis, en dan knalgaar aan flikken in een auto vrage waar mijn straat is, terwijl ik nog altijd ne keiharde lachkick heb, vervolgens (serieus) beginnen de flikke gewoon mee te lachen en zegge ze me waar ik moet zijn en rijde zij helemaal dubbel liggend verder en ik moet ff stoppe tegen een muurtje omda ik zelf ook compleet in nen deuk lig

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

wij gooide een keer een doos taart in de prullenbak terwijl hij nog niet leeg was :evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een joint rollen, dan uit vrees voor flikken ergens andders hene wandelen , de joint niet toedraaien en onderweg de inhoud verliezen :evil: (en niet meer trugvinden)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ooit al gehad dat de plaat of cd waar je naar aan't luisteren bent blijft hangen?welnu:

 

Ik was uitgenodigd bij een vriend thuis voor een barbeque-by-night, met een paar andere maten. die kerel z'n pa was niet thuis, dus je kan al raden...drinken en smoren...

nuja, op zich geen probleem, want z'n pa was niet thuis...

De volgende ochtend mocht ik ook nog blijven voor het ontbijt (handig), maar z'n pa was ondertussen al thuisgekomen. Dus ik zit daar aan die ontbijttafel samen met diene kerel, zijn pa en zijn zus, en er ligt een rustig muziekje op, a la genre van de welgekende"franse chanson", blijft die CD daar toch hangen zeker!

en als er iets is waarvan ik in de lach schiet zijn het woordspelingen, stotteringen,...en CD's die blijven hangen.

ik heb daar zeker 5 minuten in een deuk gelegen van het lachen, en je moest die blik eens zien in de ogen van zijn zus en pa...ze begrepen gewoon niet met wat ik aan het lachen was!!

 

echt, je moest er eigenlijk bij zijn om te weten hoe hilarisch het was... :evil: :cry :) :P :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

da wil ik geloven ja, je hebt het hen toch uitgelegd?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaja, tuurlijk, maar zijn pa keek mij toch nog altijd raar aan...

ik dacht zelfs da zijn pa een paar dagen later aan hem gevraagd heeft of hij "marihuana rookte", en hij heeft gezegd dat hij het al "ooit" eens gedaan had!

 

tja, ...veel heeft zijn pa der nie op gezegd, wa kan hij erop zeggen, zijn maten pakken bollen enzo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb wel es bij een concert gedacht dat er midden in het publiek een paars blok stond. Maar die was er helemaal niet. Dus ik loop er met een grote boog en een onderzoekende blik omheen. zie je al die mensen kijken.

En wel es toen ik zo zat en zo stoned was een joint gedraaid waar eerst de tip kwam. toen 1 cm nix (dus alleen maar vloei) en daarna de rest :evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

een keer stoned in de bios, geloof bij Black Night, wel geinig :evil: behoorlijk stoned, en riep toen heel hard: " AU!" toen die gast met z'n hoofd tegen een bord aanreed, daardoor moesten ik en een paar, ook stonede, vrienden van me, weer vet hard lachen, terwijl iedereen doodstil was :oops: :) :cry :wink:

 

later 8)

GG

Share this post


Link to post
Share on other sites

bak kriek laten valle

fiets vergeten

in gracht rijden

bij buren van vriend aangebeld ipv van bij hem

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja, als je gepaft hebt kunnen er wel eens rare toetanden gebeuren, kun je fietsen en ergens uitkomen waarvan je denkt, huh?????? where the fuck...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
euh ik wou dus de cornflakes in de frigo zetten . . .
Heb ooit eens mijn afstandsbediening van mn tv in de koelkast teruggevonden :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik was 's morgens mn kranten aan het doen, toen ik daar een dood konijntje zag liggen, komt me daar net toevallig een ziekenwagen (met alleen zwaailicht) langsrijden, ik roep zomaar ineens "JA HIER MOET JE WEZEN !" stopt die fucking wagen ook nog :? ze waren nie zo blij met me :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het lompste da ik al stoned heb gedaan is filterblaadjes gerold van een boekske van een van mijn pc-spellen, niks aan de hand zou je denken mocht het niet geweest zijn dat ik de serienummer van dat spel dat vanachter op da boekske stond............ Ja ge kunt het al raden zeker!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb volgens een klasgenoot ongeveer 4 minuten tegen een bankje staan lullen :oops:

Share this post


Link to post
Share on other sites

pfwah toen ik van 'n feestje naar huis ging haha t was pak 5.00

ik ga naar de nachtwinkel (+- 2 straten van me thuis) en koop 'n ijsje ( jep ik was totaal knetter) ik wandel naar huis en juist om de hoek val ik om en krijg ik 'n gigant van 'n lachkick ik maar eigenlijk lag 't 'r wel goed dus bleef ik daar, in foetus houding op de grond gelegen m'n ijsje oplikken,

hoe 't komt weet ik niet ,maar 200 meter van nachtwinkel tot me thuis heeft 3 uur geduurd :( :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...