Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Dikkop

House En Garden V/d Zaan

Recommended Posts

Is er al iemand die ervaring heft met de nieuwe voeding van House en Garden ?

 

Vertel es even dan :D

 

Ps: Ik meende laatst ergens te lezen dat iemand de volledige lijn besteld had om er mee te draaien. Maar weet niet meer wie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:wave: hoi hoi,

draai er momenteel mijn eerste kweek mee, op zich wel fijn ik heb een component groei en bloei, een fles voor de hele periode wel nog pk13/14 bij gegeven in de 6e week, een growshop adviseerde dat wel te doen, andere niet, dus heb ik op wel gegokt, ik wilde ook omkijken naar andere, omdat deze een hele rare geur/smaak geeft vermoed ik, ik ga nu de laatste week alleen nog maar spoelen, dan zal ik het weten, maar na wat te hebben omgezien doe ik de 2e keer dezelfde gebruiken, ik zit op plagron lightmix met 50 stuks, zijn 4 toppen aangegaan van de wek ivm toprot, hoop de rest veilig binnen te kunnen halen, dus kan volgende week iets over de opbrengst melden, op zich als je de omstandigheden ideaal houdt krijg je wel dikke toppen, ik schaam me iig niet voor mijn resultaat tot nu toe, moet je van de week maar ff kijkken onder kweekverslag pp2008

Dus wat mij betreft gebruiksgemak een 10+

qua geur en smaak blijf ik toch om me heen kijken

qua resultaat, een potentiele voeding zeg maar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik draai met de complete lijn:

 

1Component Aarde

Multi Enzym

Bud Xl

Topbooster

 

Kan er nog niks over zeggen, zit net in de 2e week :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,

 

Ik draai al een tijdje met hetzelfde als BBB, gaf ook topshooter mee, hou ongeveer het schema aan van H&G op aarde en ben er tevreden over.

Wel een paar kleine aanpassingen: Ik geef in de bloei nog 2 waterbeurten enzymen mee.

In plaats van topshooter geef ik nu bloombastic van atami en ga +/- 1,5 week voor de oogst over op vijver (lees: regen) water.

 

greetz

Vlinders

Share this post


Link to post
Share on other sites

heya

 

Draai nu al geruime tijd op H&G bud XL schema en ben er zeer tevreden over.

Ik haal altijd zo rond de 0.8 gram per watt. De wortel simulator van H&G is echt bijzonder

spul niet ph verhogend enzo en werkt super als je bijvoorbeeld bruine wortels aan je stekken hebt.

Ik gebruik gewoon het standaard voedingsschema van hun te vinden op hun site.

Het enige wat ik verander is dat ik langer wortel simulator blijf meegeven tot aan week 6.

En wat verder nog een heel groot voordeel is dat de ph lekker stabiel blijft hangen rond de

ph 6 en later in het schema gaat het door de toevoeging van de boosters licht omhoog naar 6.2, ideale

situatie dus. En dan ga ik het nog niet eens hebben over de shooting powder geeft gewoon na toevoeging binnen

enkele dagen visueel al verschil. Ik gebruik trouwens wel 2 component basisvoeding.

 

En nee!! ik werk niet voor H&G ben gewoon een super tevreden gebruiker ervan en vindt het echt een aanrader om te proberen. OjaaHH!! en niet gaan denken ik heb nog dit en dat nodig of wat voor middeltjes dan ook dus geen pk 13/14 toevoegen of andere rotzooi alles zit in de voeding wat je nodig hebt, gewoon simpel houden en je zult er top resultaten mee halen.

 

MVG parve

Share this post


Link to post
Share on other sites
heya

 

Draai nu al geruime tijd op H&G bud XL schema en ben er zeer tevreden over.

Ik haal altijd zo rond de 0.8 gram per watt. De wortel simulator van H&G is echt bijzonder

spul niet ph verhogend enzo en werkt super als je bijvoorbeeld bruine wortels aan je stekken hebt.

Ik gebruik gewoon het standaard voedingsschema van hun te vinden op hun site.

Het enige wat ik verander is dat ik langer wortel simulator blijf meegeven tot aan week 6.

En wat verder nog een heel groot voordeel is dat de ph lekker stabiel blijft hangen rond de

ph 6 en later in het schema gaat het door de toevoeging van de boosters licht omhoog naar 6.2, ideale

situatie dus. En dan ga ik het nog niet eens hebben over de shooting powder geeft gewoon na toevoeging binnen

enkele dagen visueel al verschil. Ik gebruik trouwens wel 2 component basisvoeding.

 

En nee!! ik werk niet voor H&G ben gewoon een super tevreden gebruiker ervan en vindt het echt een aanrader om te proberen. OjaaHH!! en niet gaan denken ik heb nog dit en dat nodig of wat voor middeltjes dan ook dus geen pk 13/14 toevoegen of andere rotzooi alles zit in de voeding wat je nodig hebt, gewoon simpel houden en je zult er top resultaten mee halen.

 

MVG parve

 

Nou ik heb DNA CEL, wortelstimulator van H&G, das echt wel super ph verhogend spul, juist!!

En zo giga dom was ik ook niet met die pk13/14, enig verschil (ten positieve) vergleken met de plantjes zonder pk13/14 is een understatement van het jaar, toppen zijn gewoon het dubbele, en dat zie je binnen 36 uur na gebruik nog met je ogen dicht, mss dat andere boosters net zo goed of beter zijn dat kan ik niet zeggen, maar ik zou het zeker wel erbij gebruiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heya

 

Dna cell schema is gewoon de voorloper van Bud XL je moet dit zien als een soort van facelift voor een auto.

Bud XL is gewoon net een stukkie beter. En wat betreft je wortel stimulator zit je echt fout meet het maar eens goed na.

na toevoeging moet je ph echt op de 6 zitten anders doe je iets niet echt goed. En wat betreft pk 13/14 zou goed kunnen dat je deze in het Dna cell schema wel moet toepassen. Maar in die van Bud XL niet en trouwens pk 13/14 is een zwaar overschat middel dat met het verkeerde gebruik ervan gewoon een stuk minder opbrengst kan opleveren. Daarom ga ik zelf altijd voor voeding waar dit niet nodig is om te gebruiken. Wat betreft de vergelijking die jij hebt toegepast is gewoon moeilijk om daar iets van te zeggen. Er hangen te veel factoren vast aan een succes volle kweek dat je niet bij voorbaat kan zeggen dat het aan een ding kan liggen. Wil je hierin niet tegenspreken hoor maar is wel mijn ervaring dat dat gewoon moeilijk is om na te gaan. Het enige wat ik er van kan zeggen is dat ik een kweker ben die toch echt voor de stabiele succes volle kweken ga. En dus niet ga lopen kloten met verschillende voedingen enzo. Heb een succes voeding gevonden in H&G waar ik top oosten mee draai en daar blijf ik lekker bij geen zin om moeilijk te doen hierover. Bij mij gaat het tenslotte om het geld en als bijkomstigheid, geven lekker volle compacte toppen me ook nog eens een goed gevoel.

 

groetjes parve

 

(en voor de mensen die nog willen weten waarom een 2 componenten voeding gebruiken i.p.v. 1 component voeding. Dit is omdat je met de 2 componenten voeding er minder snel een kalk probleem kan ontstaan. Dit speciaal voor BBB die met 1 component kweekt en dit misschien nog niet wist. Al denk ik van wel en daarom was ik er ook een beetje verbaasd om dat hij voor de 1 component had gekozen, misschien dat hij hier nog wat over wil zeggen!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...