Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Bittybong

1000 Watt Op 1 Vierkante Meter ?

Recommended Posts

Na mijn arrestatie wil iki zo vlug mogelijk mezelf terug voorzien van medicijn

kan ik in en goed omgebouwde kleerkast van 1 vierkante meter ,, iets hoger dan 2 m 1000 watt ophangen als daar een 225 afzuiging opzit

tuurlijk rekening houdende met lamphoogte

alvast bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, dat kan niet met zo weinig afzuiging. In de winter heb je 500m3 en in de zomer 1000m3 afzuiging nodig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kort antwoord: Nee

 

iet langer antwoord: hou het op max 600W per m2, of het moet een cooltube zijn.

met een normale 600W moet je minimaal 500 m3 afzuiger hebben, vooral in deze tijd van het jaar, dat het soms nog wel eens warm kan worden.

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

vreemd toch dat als ge online kijkt bij growbox compleet 40 of 600 watt dat ze daar maar standaardafzuiging bijzetten van 225 kub ?

zie geplakt materieel van alien

Homebox Large Grow Tent 1 m 2 Basic Setup 403,00 €

 

 

Licht System400w 600w (+26,00 €)

SnoerenJa (+5,00 €) Nee

 

 

Click Here

27.000kg

Deze kit bevat alle belangrijke onderdelen voor een eigen kweekruimte:

 

1 Inbegrepen Homebox XL Grow Tent 1 m2

 

2 Inbegrepen Assimilatie Licht Systeem met Philips Son-t-pia + Lamp

 

3 Inbegrepen Ventilator Rvk 225 m3

 

4 Inbegrepen Bijhorende Koolstof Filter 160 kub

 

Deze kit bevat alle noodzakeljke elementen zoals een goede kweekruimte. Een degelijk licht systeem om je planten voor te groeien en mee af te bloeien. Een ventilator die warme en/of te vochtige lucht afzuigt en automatisch vervangt door verse co2 rijke lucht die binnenstroomt. Bijhorende koolstoffilter die ongewenste geuren verwijderd. Dit zijn de basisonderdelen waarover iedere kweker zou moeten beschikken.

 

 

Voordien had ik 425 kub voor 2 keer 400 watt en 160kub inblaas en ik bleef mooi binnen de waarden

Kga op zoek gaan naar een iets grotere kleerkast om om te bouwen dan

wordt vervolgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

@flandrien daar heb jij zeker een punt.

het lijkt er zelfs soms op dat de gs je spullen meegeeft waardoor je later terug komt door problemen met de planten en daardoor zij jou nieuwe spullen aan kunnen smeren.

Share this post


Link to post
Share on other sites
@flandrien daar heb jij zeker een punt.

het lijkt er zelfs soms op dat de gs je spullen meegeeft waardoor je later terug komt door problemen met de planten en daardoor zij jou nieuwe spullen aan kunnen smeren.

 

tis godgeklaagd , maar zou het ook iet kunnen dat de forummembers iets meergebruiken aan ventilatie dan echt nodig

Want mocht ik merken dat hetgene ze me verkocht hebben als afdoende en blijkt niet zo te zijn dan zijn ze toch al 1 klant kwijt :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het kan prima, maar ik zou wel iets harder af gaan zuigen inderdaad...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel een groot verschil, kit zegt duidelijk 400-600w , 1000w is al bijna het dubbel, dus lijk me duidelijk dat je dan best 425 kub of 680 m3 neemt. een 1000w bestrijkt ook meer dan een 1m.

 

natuurlijk bepalen vele factoren de afzuiging.. natuurlijk als je met inblaas werkt dan moet je afzuiging niet zo sterk te zijn

tweede grootte van je ruimte, een 1000w in een kamer of in een tent zal verschillend ventilatie nodig hebben.

derde: aanvoer van frisse koude buitenlucht of gewone binnelucht die al op temperatuur is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn enige afzuiging is een oude afzuigkap, met 3 standen, dat wel. :lol:

Meestal op stand 2, nu de dagen wat kouder worden op stand 1.

 

Het lijkt soms wel of iedereen hier van z'n geld af wil, of erg prof wil lijken. :wave:

 

Groet, hjm

 

Vergeet ik haast, weet je wel wat de zon ons geeft per m2 op en zonnige dag? Meer dan welk lampje dan ook.

 

Als je laag in je hok de lucht aanvoer 1/4 groter hebt dan je afzuiging verplaatsen kan. Instand storm. :P

 

Wel goede filters (nylon kousen) op je inlaat. Om spint ed buiten te houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
@flandrien daar heb jij zeker een punt.

het lijkt er zelfs soms op dat de gs je spullen meegeeft waardoor je later terug komt door problemen met de planten en daardoor zij jou nieuwe spullen aan kunnen smeren.

 

 

en daar heb jij een punt..

 

Bij mijn complete kit (homebox xl,600w cooltube)zat deze:

 

Afzuiger RVK 125A(afzuiger) van 225m3

 

en is onvoldoende in de zomermaanden(zopas gemerkt).Afzuiging op vollenbak en zoemen als zot... :wave:

 

@flandrien:arrestatie?Zijn ze binne gevalle maat?

 

gr medi

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ medical ,

jep :lol: vorige weeek op een zondagavond , met 7 man en 1 vrouw :wave:

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopi...60&start=60

getipt door ex -schoonmoeder dat er 50 a 75 planten stonden rechtstreeks aan parket Kortrijk

dus de ze,is boven de hoofden van politie geweest om uit te sluiten dat zij eventueel de zaak zouden laten vallen zonder inval :P

De flik liet zich ontvallen dat ie weet had van de zomer 2005 toen er 7 nlx afbloeiden in de goot in 25 lpotten maar dat ze er dan

niet voor gekomen zijn (toen werd ik getipt door een buurman) omdat ook zij vonden dat ze geen last meer hadden met mij in vergelijking met de jaren vooraf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...