Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
cannabusinesss

Hoelang Moet Dit Maïs Nog??

Recommended Posts

Ik ben gister ( 6 sep 2008) op mijn spot in het maïsveldgeweest en de maïskolven zagen er alles behalve onrijp uit. Nu weet ik niet hoeland het nog kan duren voor de boer er over heen gaat met de maaier.

Mijn planten staan pas anderhalve week in bloei.

Hier wat foto's van het mais. Commentaar welkom!!!!

 

 

med_gallery_5606_5890_317747.jpg

med_gallery_5606_5890_702623.jpg

med_gallery_5606_5890_332292.jpg

med_gallery_5606_5890_2677495.jpg

med_gallery_5606_5890_320388.jpg

 

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kunt beter afvragen wanneer je wiet oost rijp is.

 

 

GR>LULLO.

Share this post


Link to post
Share on other sites

een grap zeker?.. dat is mijn vraag niet. Mijn doel en mijn missie is de wietplanten weg te halen voor de boer gaat maaien omdat ik dit veld volgend jaar ook wil gebruiken met double fun. dus ik mag de boer geen hint geven dat er watgaande is geweest.

 

Nu zal je denken als die een gat vind dat ishet al raak. Maar er zijn meedere omgewaaide plekken in het veld dus dat is geen probleem..

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het licht een beetje aan de omgeving waar je woond.

In braband met een zandgrond kunnen de boeren het mais langer laten staan omdat ze er dan nog met de tracker op kunnen.

Hier in het noorden gaat het er dit jaar heel vroeg uit uit angst dat ze anders met de tracker vast komen te zitten in de blubber en klei.

 

Voor het einde van september gaat het er in het noorden af,maar als je geluk hebt en de weersvooruitzichten zijn goed dan meschien iets langer.

Voor een boer is het ook hoe langer ze het kunnen laten staan hoe meer mais het opbrengt maar het er uit kunnen halen staat op nummer 1

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoals het eruit ziet.. hoelang kan het nog duren..

 

Het is idd een zandgrond. Maar ik heb ontdekt dat aan het begin van het veld een soort van potgrond achtige grond is. Er staan ook andere dingen naast een soort van groenten ofzo ik weet niet wat het is. Waarschijnlijk is dat het medium van de groenten die er naast staan.

 

Dit is een erg goed maisveld en deze wil ik kosten wat kost volgend jaar gebruiken om er een gigantisch groot veld in te kweken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals tnt zei, als het weer goed wordt heb je kans dat het nog een paar weekjes staat.

Als het zo blijft als nu kan het denk ik niet lang meer duren. De mais is rijp als de boer het dan nog langer laat staan in de regen levert dat geen meerwaarde en heeft hij alleen meer problemen met de zware machines op het verregende land....

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cannabusinesss, was een grapje hoor.

 

 

GR>LULLO :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo Canna...

 

da ziet er niet goed uit voor je ... :D ...Die mais is rijp man.

 

Hopelijk geeft de boer je nog wat tijd,ik zou het in ieder geval goed in de gaten houden.

 

 

gr

medi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trouwens, misschien leuk om te vermelden maar de politie leest actief mee op wietforum. Wietforum werd laatst genoemd bij een interview op de lokale omroepen hier... Ze gebruiken letterlijk wietforum om achter guerillia locaties te komen...

 

Etc. etc.

 

Volgend jaar misschien meer mensen voor de WWMM ?

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

grrr altijd maar weer die politie die overal roet in het eten gooit. Maar ff ontopic, die mais is rijp, en misschien dat de boer nog ff de laatste twee mooie dagen van september (vandaag en morgen) afwacht en dan gaat choppen. Dus hurry hurry hurry up!

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijken of er nog vocht uit de mais pitten komt

zo niet dan is ie rijp

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan laat de politie ook maar meelezen dat we allemaal voor legalisatie zijn. Leers van Maastricht geeft aan, ondanks dat ie van het cda is, cannabis het best te benaderen is zoals alcohol. dan kan de politie weer het echte werk gaan doen en komt er weer liefdevolle goede cannabis op de markt. nu de jacht op de kleintjes flink aan de gang is zie je dat, zeggen de shops zelf, de kwaliteit achteruit gaat door grote jongens die bovendien de stroom ook nog eens stelen.

 

wij hier in het wietforum zouden niets liever zien als dat we rustig en tevreden thuis in de tuin of op veilige manier binnen ons plantje kweken en gebruiken. een tevreden rooker is geen onruststooker.

 

we hebben helemaal geen hekel aan de politie, en de politie niet aan ons. kijk naar Canada waar politie zelf aangeeft opgelucht te zijn sinds de legalisatie omdat ze nu weer aan het echte werk kunnen. benader cannabis net zoals alcohol en tabak, terwijl alcohol en tabak zelfs een gevaarlijker roesmiddel is, veel verslavender en met grotere maatschappelijke problemen te gevolg.

 

laat ons toch........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben dus te laat.. helaas er waren maar 3 oogstbare planten van de 20 planten die er stonden, het waren alle 3 zaailingen. 1 AK-48 en 2 durban poison.. de rest was K2 en die bloeiden nog niet eens..

 

Ik wou het dus gister weghalen maar helaas, nu heeft de boer space-corn :verrygood

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...