Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Test: Vents Tt125s Fan En Techone 400watt Evsa

Recommended Posts

als je de vents in de hoge stand zet reageert hij overigens waarschijnlijk wél op de fancontroller, heb je dat al eens geprobeerd?

 

Zelfde met een ruck 5 standen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet geprobeerd Whazzup, ga ik morgen wel ff doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na de eerste nacht op 12/12 en onder 400w HPS heb ik de dames lekker verwend met Plagron Phyt-Amin :(

 

Edit: Net is de lamp aangegaan voor de 2e nacht op 12/12 en......1 exile heeft al 2 witte haartjes ;)

 

gallery_11343_5919_84464.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er lekker uit rob!

 

en idd zeer snelle pistilvorming..

Of misschien wel onopgemerkte voorbloei?? in elk geval eentje om in de gaten te houden die exile ;)

want zoals het er nu uitziet: het is wel de meest sativa van de 2, en dan nog zo vroeg al in bloei schieten.

 

ik volg je stilletjes..

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx BK....en nu het mindere nieuws:

 

Ik heb de Vents uit mijn tent gehaald en de RVK teruggehangen. Zoals eerder gezegd is de Vents luidruchtiger (ook omdat de capaciteit een stuk hoger is) en in mijn specifieke geval te luid (dichtbij slaapkamer). Ik heb het zuiver over het geluid van de luchtstroming want het is voor de rest een prima ding.De Vents gaat zo snel mogelijk richting Whazzup en vandaar uit naar een andere tester.

Ik ga dit kweekverslag voortzetten in Indoor verslagen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga om te beginnen een testje doen met de fan als vervanging van mijn 4 standen Ruck die door mijn cooltubes blaast. Beetje gedoe met geïsoleerde slangen er op maar dat moet met een beetje frummelen wel gaan lukken :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...