Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
pimpy

Hennepzaad Wiet

Recommended Posts

Beste Pimpy,

 

ga dat zaad niet halen, je brengt er evt alleen maar jezelf en de GS mee in gevaar. wat je allemaal experimenteert is aan jezelf maar wacht gewoon de 2 jaar af.

 

maar toch succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

:lol: 10 voor euro 35,- , goede grap, daar heb je 25 kilo voor.

Ik heb de Chinese varieteit zowel binnen in de kas als buiten staan.Allebei begonnen rond september te bloeien en worden volop bevrucht voor zaad voor volgend jaar.

Ik heb vrouwtjes van iets meer dan een meter tot rond 3 meter, geweldig vertakt en voorlopig nog schimmelvrij.

China levert zeker leuke soorten die hier verder veredeld kunnen worden.

Withetooth, ik had je topic al gelezen, very interesting! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hieraan toegevoegd een foto van de Chinese megaplant van bijna 3 meter

 

:lol: med_gallery_16467_4905_219055.jpg :D

 

klik op rte-image-button.png en voeg dan de lokatie van het plaatje in. Zo is de foto direct zichtbaar in je post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vogelvoer x lowryder = lowflyer???

 

Ik zou dat niet met lowryders kruisen. Zowel het vogelzaad en de lowryder zijn soorten die het thc-gehalte omlaag halen en niet zo lekker smaken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
@ elmanito: Ik heb op Hainan planten gezien met van die rode stengels. Hier in het noorden waar ik woon staan metershoge planten voor de zaadproductie. In een van mijn topics (zie in handtekening) kun je ze in hun natuurlijke omgeving zien.

 

Het is wel de moeite waard om te proberen. Zeker voor een 16-jarige. Je kunt er veel van leren voor als je straks een keer dure zaden gaat kopen. Ik heb er hier wel eens van gerookt. Je moet er redelijk wat van roken (zit ook vol zaad), en het smaakt naar sigaren. Best wel vies. De high is inderdaad meer CBD-achtig.

 

Sommige mensen in Nederland zijn bezig die chinese zaadplantzaden van hier uit de buurt in andere soorten te kruisen. Op die manier hopen ze een meer ziekteresistente plant te kweken en misschien wat nieuwe smaakjes te ontdekken. Dat is een kwestie van een hele lange adem en goed selecteren.

 

 

Yep, alleen zitten de herten me dwars. Maar komt tch goed. :D

 

Groet, hjm

Share this post


Link to post
Share on other sites
vogelvoer x lowryder = lowflyer???

 

Ik zou dat niet met lowryders kruisen. Zowel het vogelzaad en de lowryder zijn soorten die het thc-gehalte omlaag halen en niet zo lekker smaken.

 

:D fly high with lowflyer :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Persoonlijk ben ik erook niet voor om Lowryder te kruisen met de Chinese varieteit, vanwege het feit de Lowryder erg gevoelig is voor toprot, slecht voor buiten.

Ik heb nu een Mexicaans vrouwtje bevrucht met de Chinese varieteit, maar wat kan en dat is iets voor de komende tijd de Chinese varieteit te kruisen met Viking.

Je krijgt dan een F1-hybride Chin44 ipv Top44 :lol:

 

https://www.wietforum.nl/uploads/1221169702/gal...4905_331179.jpg :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Foto plaatsen is weder niet gelukt door iets vergeten te doen, ga je krijgen als uren in de tuin gewerkt hebt :D

 

gallery_16467_4905_331179.jpg :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Ik kwam zonet tot de ontdekking dat mijn zes planten (guerilla) zijn opgegeten door herten :P

Dit is nu echt klote omdat de planten zeeer mooi stonden, en bijna klaar waren om te oogsten, en nu heb ik niks kunnen proeven en weet ik niet of het enig efect heeft.

Anders had ik volgend jaar een 30tal planten gezet, niets aan doen en dan(met geluk) 50 grammetjes overgehouden....

Ik denk ook wel dat je er weinig tot bijna niets van voelt, niet zo lekker zal smaken maarja dan heb je toch iets wat je door die gewone tabak kan draaien :wave:

Dus mensen ik kan nog niets melden over vogelzaadwiet.

 

Maar heeft er iemand een oplossing voor die herten?

Het is een heel goed guerillaplekje maar alleen die herten zijn een groot probleem....

 

grtz Stijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

moet je groot hek om de planten zetten of landmijnen neerleggen :wave:

 

maar ik heb dus vogelzaad wiet en me topjes ruiken naar gras

egt heel raar hoort dit bij begin van de bloei??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Misschien heb je een ander soort uit een andere regio van China.Een flink aantal planten die ik zelf heb hebben een soort skunk-achtige geur. :wave:

 

gallery_16467_4905_286235.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey pimpy,

 

als de bloei begonnen is gaan ze ook wat meer (lekkerder!) ruiken. verder niet te veel aan de plant zitten met vieze handen. en check regelmatig op schimmelplekjes, wat ziek is knip je er uit en gooi je weg. joh.., wie weet wat het word maar ook mijn advies: goeie zaadjes.

 

good luck!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey digibetic

 

mijn plant is nu al in de bloei en de topjes worden al aardig groot, maar ze ruiken nog totaal niet lekker is dit normaal?

en mijn topjes worden een beetje paars misschien is het wel een verdwaalde purple widow :wave:

 

greetz pimpy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Die van mij zijn al heerlijk zoet en kruidig aan het ruiken .Een groot aantal zijn bevrucht en 1 laat grotendeels onbevrucht om te proeven en waar te nemen qua effect. :verrygood

 

gallery_16467_4905_903677.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
:verrygood me plant is om, het moest van mijn ouders hij rook te erg en ze zijn bang dat ik ga dealen want er zaten zeker 30 grote toppen aan. ik heb 1 klein topje over, maar de haartje waren nog niet bruin zou je er dan nog wat van voelen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een goed gesprek met je ouders kon dit niet verhelpen? ... :verrygood

 

Als er veel hars op zit zou je er volgens mij wel wat van horen te voelen...

(correct me if I'm wrong)

 

Mossel

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

@Pimpy

Dat is nou jammer.Altijd die weer die ouders, je mag bv wel aan de Ritalin of alcohol, maar een plantje kweken ho maar.Veel ouders willen niet geassocieerd worden met Cannabis, "want dat leidt tot erger" :verrygood Broek zakt er gewoon vanaf. Steppingstone theorie is allang achterhaald. :wOOt

 

SPEK DE DEALER NIET, KWEEK JE EIGEN VOGELWIET :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Laat me weten of je er iets van voelt!

Zijn er nog andere mensen die vogelzaad wiet hebben/hadden staan en heb je er iets aan?

Ik zou willen weten of het de moeite is om er te zetten...

 

Grtz Stinow

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Nieuw soortje bij de shop, geen WW, Bubble Gum of Jack Herer, maar Bird Ganja man! Handel in vogelwiet, wat ouders allemaal niet in hun hoofd halen! :o

De Chinese Ganja bij mij in de tuin, wel bevrucht, maar gaat nog steeds goed, gezien de groei van de toppen. :verrygood

 

gallery_16467_4905_1325954.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_18380_5905_180253.jpg

Dit is men plantje die vroeger voort kwam uit een zaadje van vogelzaad die ik elk jaar gewoon bij de rest zette om wat mee te testen.

Eindelijk is dit het resultaat, Een sterke buitenplant, geen toprot gehad en toch een enorm slechte natte zomer gehad. ( ze heeft nooit onder een afdak gestaan

De toppen Plakkerig en een lekker geurtje.

 

gallery_18380_5905_108600.jpg

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

en hoe smaakte die

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...