Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
netkim

Hoi, Ik Ben Kim

Recommended Posts

Hoi Allemaal,

 

Bij deze het verzoek ingewilligd om me voor te stellen: Kim, 33j, vr en ik ben voor het eerst op mijn terras wiet aan het kweken. Uiteindelijk heb ik nu 9 vrouwtjes staan, die het zo te zien best na hun zin hebben. Ik woon in Barcelona dus de weersomstandigheden zijn hier wat gunstiger. Maar goed, als groentje behoorlijk wat vragen, maar zeer bereid om met andere mee te denken. Ook goeie conecties met de locale growshop die al heel wat goed advies hebben gegeven.

 

Veel plezier hier op het forum!

:P

Kim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom Netkim,

Nog een spanje ganger

Volgend jaar kunnen we rondje spanje maken her en der kweekjes testen ,........ en het lekkere eten en drinken natuurlijk

Met de zoekfunctie vind je een hoop antwoorden op je vragen

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

Altijd van harte welkom!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom kim!

 

Binnenkort ''Meeting Barcelona'' :P

Zal nog niet zo gek zijn eigelijk :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom op het Wiet Forum, leuk dat je even de moeite hebt genomen om jezelf even voor te stellen aan de overige leden.

Als nieuweling zul je met veel vragen zitten, in de "Tour voor Beginners" vind je diverse handige links.

Mochten er vragen onbeantwoord blijven, open dan gerust een eigen topic (wel in de juiste sectie svp.)

Gebruik om te antwoorden in topics de "add reply" button (onderaan het topic), hiermee voorkom je onnodig quoten.

 

Veel plezier op het Wietforum

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alweer een spaanse-zon kweker hier.. ons een beetje jaloers maken met dat ideale klimaat daar :P

Toffe stad, Barcelona, heb er zelf een tijdje gestudeerd.. Ga er binnenkort ook weer heen, gelijk weer eens wat lokale lekkernijen proeven, das daar nooit een probleem :D

 

Welke GS ga je heen? Ik ben daar ook bij een paar shops geweest, meestal veel vriendelijker en kundiger personeel dan de meeste (tokkie)-shops hiero..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga meestal naar:

AUTOCULTIU GRASSIA

C/Torrent de l'olla, 47

08012 Barcelona

 

Aardige gasten, met veel kennis in huis. Een beetje bizar om nederlandse aarde (22 euro/50 L) hier in BCN te kopen.

 

Ok, ik zal mijn huiswerk over bladziektes eens gaan doen, een paar planten hebben nl bruine punten...

 

Hasta luego!

 

BCN meeting, lijkt me te gek!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...