Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
nicolaas

Kun Je Gaan Trippen Op Spacecake?

Recommended Posts

Hoi, Ik heb gistermiddag een plakje spacecake uit de coffeeshop gekocht als ik mag geloven zat er 1 gram Hasj in, ik at het helemaal op en ongeveer een half uur later begon ik het te merken ik ging liggen in de tuinstoel in de tuin en de zon scheen op mijn gezicht, zo intens werd het. Ik heb nog nooit spacecake gegeten wel geblowed zo nu en dan (niet zo vaak)maar wat ik gister meemaakte was veel anders dan blowen, ik begon zelfs te trippen en lichterlijk te hallucineren met kleuren en merkte echt dat ik in een trip zat, nu een anderhalve dag later heb ik het niet meer natuurlijk maar ik voelde me wel wat angstig vandaag en dat is lastig want ik moest vandaag wel werken, en voelde me inmezelfsgesloten en mijn korte termijngeheugen werkte ook behoorlijk slecht ik vergat de simpelste dingen zoals de sleutels of dat ik iets uit de koelkast moest halen dat ik zo maar vergeet.

 

Is dit normaal voor een spacecake op basis van hasj/wiet in een trip belandt? ik vondt het best indrukwekkend alsof me ogen werden geopend het was een 'godelijke' ervaring, ik vondt het ook beangstigend tijdens de trip omdat dit veel heftiger is dan blowen de bewustijn/realiteit verandere op een gegeven moment behoorlijk en het duurde ook veel langer dan blowen, en nu bijna 2 dagen later kamp ik nog met vergeetachtigheid, inmezelfgekeerd en angstig.

Is dit normaal, dat je van space cake kunt gaan trippen en dat ik met een 'spacecake kater' zit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zal dan waarschijnlijk echt wel een mooie hoeveelheid hash in gezeten hebben..

 

Ik heb het ooit ook wel meegemaakt dat ik een stukje teveel op had en dat ik me 2 dagen later nog slaperig en loom voelde,

 

Met cake en alles waar wietboter inzit moet je altijd voorzichtig omspringen, niet alles tegelijk opschrokken ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja spacecake is inderdaad veel heftiger wat betrefd uitwerking.

Het duurt langer voor het werkt.....maar dan heb je ook wat.

 

Dit was dus iets te veel van het goede voor jouw ,...volgende x,

(mocht het nog eens gebeuren) neem je eerst de helft, dan wacht je minstens

1 a 1.5 uur. en nagelang de uitwerking kun je dan een tweede helft eten.

 

Maar je hebt gemerkt dat spacecake niet voor een beginnend blower is.

Waarschijnlijk is de dosis te hoog geweest in de cake.

 

Gr,..,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Door het eten van wiet of hasj wordt de THC door je lever omgezet in 11-OH-THC wat veel sterker psychoactief is.

 

Als je dit effect te heftig vind kan je beter je wietje roken.

Het kan idd zijn dat je nog paar dagen de effecten voelt, na 5 dagen moet dit wel weg zijn.

 

Gr. El Shamano

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kun je die vraag niet stellen in de juiste rubriek ?

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

High lieve rakkers,

 

Dit topic is op verzoek en overeenkomstig Forumregels verplaatst.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als je dit effect te heftig vind kan je beter je wietje roken.

Het kan idd zijn dat je nog paar dagen de effecten voelt, na 5 dagen moet dit wel weg zijn.

 

hmm was ook eerste keer spacecake maar was igg wel overdonderd moet ik zeggen om de heftige uitwerking heel anders dan blowen ik dacht even of ze geen paddo's tussen hebben gedaan :wacko: toen die trip insloeg, waarschijnlijk zat er behoorlijk wat gram hasj in.

 

Merk nu dik 2 dagen nog steeds wel beetje vaag gevoel alhoewel ik beter begin te functioneren weer op het werk dan gisteren, met minder angsten en alhoewel nog wat vergeetachtig maar dat wordt al minder.

 

Ik wil best wel weer es spacecake nemen binnenkort maar dan neem ik niet de hele cake maar eet dan mss de helft of 1/3 deel.

 

Zo spacecake koste me 3,50 euro dit weekend, maar wat je daar voor terugkreeg. ;)

 

Zo trip is wel een bijzondere ervaring, en ik ben blij dat ik leef op aarde en het mogen ervaren. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

de eerste keer dat ik space cake had gegeten was het ook te veel (het waren muffins) zonder wietboter ofzo gwn kei veel wiet in het deeg gedaan .

dan in de over. dan 2 muffins opgegeten en een uur later begonnen de muren te draaien, kei veel lachkicks, echt kapotgelachen enzo.(was bij een maat) dan naar huis gegaan thuis nog wat zitten spacen nzo, alles was nog altijd wazig en alles was nog een beetje aan het draaien. dan wist ik dat ik te veel had opgegeten en dat ik zelfs een beetje misselijk werd.

dan maar gaan slapen(het was nog maar 6 uur savonds ofzo :() en de volgende dag moest ik smorgens gaan werken(vakantiejob) en ik was nog altijd stoned :( ik heb nog nooit zo'n toffe dag op het werk gehad ! alles ging echt snel vooruit en ik voelde mij egt lekker stoned. en dat was nog een halve dag zo...

 

dus met space cake meot je opletten ! is alleen spijtig dat je lang op de effecten moet wachten en niet zo goed kunt deseren ;) dus best een stuk eten en een uur later de rest ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien wel .. probeer het uit zou ik zeggen!

 

Lijkt me alleen niet zo lekker .. Ook wiet in cake vind ik niks. Doe mij maar gewoon wietboter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een keer in de Efteling spacecake gegeten op een zomeravond...

Ik wist niet meer wat er met gebeurde...

Ik zag gekke dingen, voelde me draaien, werd zelfs het park uitgezet door de beveiliging.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...