Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
snotbolleke

Paddo's Al Verboden Of Nog Niet ?

Recommended Posts

hej, ik en een paar maten willen zaterdag dus paddo's eten(hawaiaanse)

morgen gaat een maat paddo's in nederland halen .... maar verkopen ze die nog of zijn ze al verboden ?

 

 

plz zeg me dat ze nog niet zijn verboden !

 

Mvg snotbolleke

Share this post


Link to post
Share on other sites

plz zeg me dat ze nog niet zijn verboden !

 

Mvg snotbolleke

 

 

Ze zijn nog niet verboden en je weet dat je er niet van kan vliegen he

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom halen jullie niet gewoon meteen een growkitje ... kost rond de 30 euro de eerste oogst zul je hebben binnen 10 dagen kan maximaal 10 dagen duren voordat de eerste kopjes te zien zijn en dan nog 10 dagen voor de oogst ... je 2 de vlucht zal dan sowieso sneller al gaan !!!

 

en de paddo's kun je gewoon drog bewaren in een wek pot bijv voor een jaar :lol: let wel op dat wanneer jij 30 gram ( 1 portie ) nat eet je bij gedroogd 3 gram maar nodig heb !!!!

 

geld en pelzier haal je er dik uit!!!

 

succes

 

greetzzz masteryero

 

ps: in nederland kun je vandaag de dag nog gewoon een paddo kwekerij beginnnen of dit na september ook zo is ??? moet je ab klink maar vragen

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

 

waarom we geen growbox kopen ? Awel omdat wij nog maar 17 zijn en wij wonen nog bij onze ouders :lol: ik denk niet dat mij ouders zouden willen dat ik hier (in belgië) een mini paddo-plantage ga starten:p

en plz geef mij geen preek omdat ik nog geen 18 ben :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

aigth nee hoor zal je geen preek geven ik was ook nog net 17 toen ik me hier aan meldde jong geleerd is oud gedaan tog :D :lol: maar goed ja was wel ff vergeten dat we hier ook nog minderjarig spul hebben zitten :D ...

 

kijk wel goed uit met paddo's en doe het op ene vertrouwde plek met vertrouwde vrienden en alleen als je je goed voelt ... niets is kloteriger dan wanneerj e met zijn 5 gaat spacen op paddo's en 1 flipt voor je het weet flip je allemaal ... dan maar beter de nuchter jongen zijn die op de andere boys let !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

de eerste keer was met keniaanse maar we hadden iets heel dom gedaan , we waren een paddo-pizza aan het maken en hadden de paddo's al gesneden maar we waren ze vergeten te wassen ... dus dan snel onder de kraan en natuurlijk alles space-stoffen uit die paddo's .. paddo's deden dus bijna nix.

 

nu zijn we goed voorbereid ... we zijn met 5 die gaan eten en 1 die op ons let :lol:

we gaan het in het park doen .. daar zitten we veel en tis daar lekker chill

en het wordt een halve porite hawaiaanse ^^)

 

 

^^) ik ben mij al mentaal aan het voorbereiden

Share this post


Link to post
Share on other sites

hej, ik heb nog een vraagje, morgen eten we dus een halve portie hawaiaanse de man op ... het gaat de eerste keer zijn dat ze echt gaan werken dus mijn vraag is of de trip ook 8 uur lang gaat zijn of 4 uur omdat het maar een halve portie is ?

 

 

Grtz snotbolleke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haiwaanse ?? , Pfff , ben ik een keer flink fout opgegaan , het is beter om met lichtere paddo,s te beginnen Mexicaanse of Kaalkopjes ofzo , Want dit is niet zomaar ff leip zijn MAAR LEVENSVERANDEREND !!!!! , Dus doe on en jezelf een plezier en doe in het begin kalm aan :lol:

 

Je kunt het beter laten liggen voor een andere keer en eerst wat minder heftige paddo,s gebruiken

Share this post


Link to post
Share on other sites

wij gaan eerst beginnen met 1/4 portie en afwachten wat er gebeurt ... dan de andere 1/4 als alles goed zit :lol: maar nu is mijn vraag nog altijd niet beantwoord .... gaat de trip nu ongeveer 8 uur duren of 4 omdat het maar een halve portie is ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ah leuk dan gaan wij ongeveer van 15 uur tot 12 uur snachts trippen :lol:

 

dan gaan we ons goed voorbereiden en druivensuiker kopen enzo :D ^^)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuker is het om te trippen in het donker dus van 10 tot je de voeten weer deze planeet zet , en ik ben blij dat je voorbereid :lol:

 

Ben je tenminste niet zo,n sneu geval in de krant , zo hoort het dus met tripsitters en voorbereiding , chapeau

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb 2 keer hawaiiaanse gedaan.. hou je vast want dat wordt een ritje dat je niet zal vergeten!!

 

maar neem gewoon een halve portie om te beginnen.. 1/4de is echt te weinig, dan kan je het beter niet doen

 

een halve zal echt niet te hard zijn

 

grtz max

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

 

k thnx en het wordt hier morgen mooi weer dus perfect om het in het park doen :D daar lopen ook veel konijntjes rond ^^)

en ik zet ook al chille muziek op mn gsm voor wat sfeer ^^)

 

 

een tripverslag zal zondag wel komen denkik :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

GSM UIT!

 

Het hoeft opzich geen problemen te geven, maar trippend kan een telefoon heel eng overkomen, zeker als je door iemand gebeld wordt die wat van je wil...

 

Laat staat op trillen zetten, je kunt GEK worden van trilfunctie. In ieder geval bij je eerste trip, daarna kun je wel een inschatting maken. Maar vergeet nooit ALLE TRIPS ZIJN ANDERS!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

ah ja daar dacht ik ook aan ! :D kwas aan het denken wat ik zou doen als mijn moeder zou bellen ofzo :D dus gsm uit :lol:

 

nog dingen die ik niet mag vergeten ? druivensuiker gaan we ook al kopen , en wat water om de paddo's beter te kunnen doorslikken ofzo want e gaan ze rauw opeten :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hawaiaanse lijken mij ook niet de beste om mee te beginnen maar als je maar een halve portie neemt zal het wel meevallen lijkt mij

 

zeker een deken/zeil/handdoek meenemen voor u op te leggen, mss ook nog een hoofdkussen

en let op van insecten, ik kan u verzekeren dat als ge zo'n mega dikke spin nog maar ziet op paddos, laat staan dat ze op u zit, da ge wel ffkes begint te flippen (ofwel was die eigelijk zo groot ni ma keb toch gezegd tegen mn maat "slaat gij ze maar dood!" ;))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...