Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
DaSniper

1 euro voor 5 gram >:)

Recommended Posts

Jahh binnenkort wordt het vet hasj smoken.. marokkaanse hasj, voor 20 euro hebben we gewoon een dikke 100 gram :P

 

Via een paar marokkanen die het smokkelen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou volgens mij niet veel goeds kenne wezen krijg je een plakie hout van hem of zo

weet je wat er gebeurd als je met 100 gram gepakt word in maroko

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

ouch gevaarlijk

 

check dit dikke plakie hash

hmm ? wat is het hard krijg nou de tering het is een zachte drop staaf

die tyfus marokanen (niet rascistisch maar kopspijkers geript )

Share this post


Link to post
Share on other sites

damn 100gr. wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat wil ik dus eerst wel ff zien want ik geloof er geen bal van, weetje wel hoeveel risico die marokanen nemen als ze dit doen 100gr stuf! daar zit je 300jaar voor vast ik marokko man ik denk eerder dat ze je gewoon gaan naaien en dat je ze na je betaling nooit meer terug ziet :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

het kan niet goed zijn, en over dat gesmokkelde......dat is een pure cover-up.... ik geloof er geen hout van,

die gasten zijn vaak niet te vertrouwen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

in leeuwarden loopt dit gerucht ook, maar heb nog niemand gesproken die het ook gekocht, en gerookt heeft :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik hoop (voor jou) dat je niet genaaid word en dat je straks hier kan zitten met 100 gram hasj. uiteraard wil ik hier een uitzondering voor maken en willen we die blok ook zien straks ook he.

 

foto!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Een maat van mij heeft ook een tering groot blok hasj gekocht (daarna doorverkocht voor de dubbele prijs maar dat houden we achterwege :twisted: :twisted: ) , maar 't was gewoon zooi de helft was toprot en de andere helt werd je echt minimaal vague van dus xou eerst testen voordat je zoiets doet...... of eerst ook 'n goeie ripdeal vinden om 't door te verkopen

 

:? :P :? :P :? :lol: :? :P

 

good luck mate!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ej nou maar hopen dat die andere niet jou weer achterna komen.

 

zullen niet blij zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

ken ook marrokanen die dealen, en dat is dan wel zeeeeer goede hasj, en die smaakt obngeloofelijk goed, en er wordt wel degelijk veel gesmokkeld uit marokko, ken er zelfs van men eigen leeftijd en jonger die het doen, en als je een beetje met die mannen overeenkomt kan er echt niets meer misgaan, wacht maar volgende vakantie als ze nog eens naar marokko gaan, zal er een fotoojte van posten :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

100 gram voor 20 euro !!

Dat zal dan wel geperste kamelenstront zijn ofzo. Ik rook zelf al járen enkel en alleen hasj (marrokaanse), en ik weet uit betrouwbare bron dat een ons goeie hasj daar tussen de 180 en 300 gulden kost.

Als je het hier in nederland moet kopen is het een heel ander verhaal, hier kost een ons topkwaliteit hasj vanaf 3.80 euro tot 4.50 euro.

Maar 100 gram voor 20 euro is wel érg goedkoop, als het niks is, kun je er altijd nog 2 cake's van maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

een ons 100 gram dus voor 3 euro 80 of 3 honderd 80?

 

watn voor 3 euro 80 wil ik wel een paar onsjes kopen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest IDULS

Een fotootje zoals dit?

 

 

 

DIT is stuff 8O 8O 500 gram..... :oops: :wink:

 

Ik zou btw NOOIT zulke stuff aanschaffen als ik niet wist wat ik kreeg.

Liever niks dan 100 gram bocht...... deze stuff die jullie hier zien kost 5500 gulden per kilo INKOOP ( ik VERKOOP nixxxxxx!!! , dit is een indicatie), niet coffeeshopverkoop. Omringende troep is van mij, niet op letten :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ej kan ik ook van jou kopen?

 

ik wil wel een onsje kopen ofzo

 

wat is het het ziet er lekker uit

 

wat moet ik ervoor doen om een stukkie te krijgen waar woon je

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kom uit n-limburg, als je écht interesse hebt, mail me dan maar

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ziet er mooi uit maar uh gaan we tegenwoordig ook druks verkopen op dit forum? ik zou echt nooit aan iemand op het net men shit verkopen straks komt een smeris eve je shit kopen zit je mooi wel gebakken :P :lol: :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...