Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
parve

Vertimec

Recommended Posts

heya fellas

 

En dan nu is het dan toch eindelijk gebeurd twee hokjes naast elkaar helemaal vol met spint en anders soort beestje.

had ik dus nog een flesje vertimec staan van zo'n jaar geleden. Natuurlijk de handleiding kwijt geraakt zo als gewoonlijk:) En nu dus wanhopig op zoek naar de dosering van dit goedje. Er staat wel wat op dit forum over vertimec met zelfs een doorverwijzing maar kan de dosering niet vinden die je moet gebruiken. Is er iemand die dit weet en ook weet of je dit spul als het een jaar oud is nog gewoon kan gebruiken. Hoop dat iemand effe snel reageert want mijn dames zitten echt te lijden op dit moment. En ik wil ontzettend graag spuiten...(over mijn dames dan...uhhh!! wietplanten)

 

MVG parve

Share this post


Link to post
Share on other sites

10 ml op 1 liter maar als reactie zul je hier alleen maar krijgen dat je het niet moet gebruiken

maar geloof mij het word overal gebruikt en elke wiet in de shop is hiermee behandeld

(van grote plantages dan) deze spuiten dat preventief....

 

heb je fotos? en hoelang staan ze al?

 

gebruik een goeie verneveler en spuit alles goed nat het beste is als je de afzuiger uitzet

aan het begin van de 12u zodat het er allemaal goed intrekt...

vervolg dit weer na 6 dagen

 

gebruik een mondkapje als het kan en plastic handschoenen met lange mouwen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zag het al thx maar nu de houdbaarheid en er worden trouwens nogal wat verschillende doseringen gehandhaafd van 25 ml / 100 L en die van 50 ml / 100 L.

 

Is 10 ml op een liter niet wat veel? en ze staan net een week je in de bloei na 3 weken voorgroei.

 

MVG parve

Share this post


Link to post
Share on other sites

een wietplant is geen augurk.....

10ml werd mij overal aangeraden en het werkt het, moet in heel de plant trekken

zodat als de spint begint te eten hij ziek word.

je kan natuurlijk ook 5ml proberen maar laat

dan sowiezo wat weten omdat vertimec hier nog een taboe is en niemand weet wat de exacte dosering moet zijn.

 

misschien handig als hier toch een blijvende topic voor blijft omdat het toch word gebruikt

maar in het illegale hokje word gezet, waaardoor het meer schade kan opleveren en er minder

om gebruikt word het toch niet.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

10ml de L en spuiten maar.

 

Werkt tegen alles volgens mij. Iksnap best dat sommige het troep vinde want dat s het ook maar het werkt 100%%%%%% zekers.

 

 

Je kan vertimec tegenwordig gewoon weer kopen, en dan niet alleen maar onder tafel. Ga maar eens op google zoeken en je vind zo waar.

 

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zolang je het aan het begin van je kweek doet kan het volgens mij geen kwaad, maar tegen het einde blijft het gedeeltelijk achter in de plant en kun je beter een andere oplossing gaan zoeken....

En zet je afzuiging niet te lang op een laag pitje en in ieder geval ruim voordat je zelf weer naar binnen moet even goed aan zodat de lucht eruit is, want het schijnt niet echt gezond voor je te zijn.....

 

Grtz Underground.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok thx gasten 10 ml de liter dus ga het maar proberen dan..... hopen dat het er goed door komt.

En trouwens ik kan vertimec gewoon in mijn GS kopen wel met een ongelabeld flesje maar afijn ken het er wel halen.

geloof 5 euries ofzo en dan heb je 50 ml.

 

ga maar eens op zoek naar een mondkapje en spuiten maar groeten....

 

parve

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...