Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
HannesDakpannes

Nieuwe Waterpijp Weinig Rook

Recommended Posts

Beste mensen,

 

Ik heb vandaag mijn aankoop gedaan van mijn 2de waterpijp. Net als mijn eerst heb ik bijna geen rook. Bij vrienden van mij die een waterpijp hebben hebben hier geen problemen mee. Je trekt en hebt een dikke witte wolk rook zonder dat je iets in je longen voelt. Bij mij: Bijna geen rook en pieken in de keel(van het kooltje?) Weet iemand wat hier het probleem is en zelfs nog meer een antwoord? Dit kan waarschijnlijk aan verschillendedingen liggen maar ik denk niet dat hij langs ergends valse lucht trekt.

 

 

Cheers

Hannes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe verdeel jij je fruittabak over het tabakskommetje? Pak je het direct uit het pakje in het kommetje? Of pak je de sliertjes om ze uit elkaar te trekken, want je moet het de fruittabak niet aanstampen, dan blokkeer je het alleen maar. Losjes erin gooien, uit elkaar getrokken. Dan aluminium erover, kleine gaatjes over het hele oppervlakte prikken, kooltje aansteken, ff aanlaten (vieze stoffen als hij ontbrandt) en dan bovenop het aluminium leggen. Zorg dat de buis waar de rook doorheen gaat ongeveer 1,5 tot 2,5 cm onder water ligt, kan dieper als je wilt.

 

Veel plezier, hopelijk lukt het!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb dit geprobeerd maar er is niet echt een verschil :wtf: , het lijkt erop dat er te weinig rook in de "pot" waar het water in zit wordt getrokken. Als ik het kooltje niet op zilverpapier leg lukt het al iets beter maar nog ver van de witte rook die je normaal moet hebben. Ik heb alles nagekeken en hij trket nergends valse lucht.

Kan iemand mij helpen ? Aan wat kan dit nog liggen ? Aan de waterpijp zelf of misschien de tabak?

 

Cheers

Hannes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ik ook wel eens last van gehad. Zorg inderdaad dat hij nergens valse lucht zuigt, en doe er misschien een extra kooltje boven op. Als je hem volgooid met kooltjes dat hij het bij mij perfect! heb er zelf ook 3 namelijk :wtf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb ook pas een nieuwe waterpijp(70cm:)), en die werkte eerst ook niet goed. Maar toen het kooltje heet gestookt met een gasbrander, en ipv zilverpapier een gaasje gebruikt (zelfgemaakt van stuk omheining:p). Dan ging het wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...