Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
SpiderPig

Schakelkast 4x600 Watt Met Grasslin Klok

Recommended Posts

He hallo,

 

Heb net mijn schakelkast binnen, 4x 600 watt met grasslinn klok. Ik zie er een schakelaar op zitten, die kun je volgens mij op drie standen zetten namelijk 1, 0 en daartussen in.

 

Staat bij 1 alles aan, bij 0 alles uit en bij de tussen stand kan je met de palletjes rond de klok de boel aan en uitzetten, palletje naar binnen is uit, palletje naar buiten is aan.

 

Kan iemand bevestigen of ik dat goe dgesnapt heb voordat ik de boel weer es sloop .......... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt en dan en dan zet je hem in het midden.

Zal je zien dat je klokkie werkt.

 

Goeie koop vriend

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja het klopt idd, heb er nu effe zo'n woonkamer ventilator op draaien. ja kweet niet of het een goede kast is ziet er alemaal degelijk uit en hij is ook netjes aangesloten van binnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb 'm ook en ben er tot nu erg tevreden over. Alleen jammer dat ze niet aangeven wat de fase en de nul van de stopcontacten zijn, want dat heb ik zelf ff gecontroleerd. Zou immers jammer zijn als je alles netjes volgens het boekje aansluit op je lamp en VSA en je steekt de stekker verkeerd om in het stopcontact..... Maarja eigenlijk maakt dat geen fuck uit en misschien moet ik niet zo overdrijven en liggen miereneuken ;)

 

Grtz Underground.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja ik weet ook niet precies of dat belangrijk is. ik heb op de relasikast wel effe fase en nul uitgemeten zodat de stroom kant van mijn vsa's goed aangesloten zijn. aan de lamp kant maakt het nix uit volgens mij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...