Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Higherman

170 X Bubblegum 12 X 400w

Recommended Posts

Hoi mensen,

 

Stress heb ik nou even weggegooid. Hoe meer ik stress hoe gekker het word. In verband met een bruiloft van mn broertje in het buitenland moet ik wel weg en ik neem gelijk een vakantie van 4 weken. Daarom dat ik eerder moet knippen. Als er volgende week niet zo een groot verschil zit tussen de topjes, dan laat ik mn hokkie achter aan een goeie maat van me die ik 101% kan vertrouwen. Dan krijgt hij een stukkie van mn opbrengst dus dat is opgelost!

 

Ben vandaag weer langs geweest in de nacht voordat ik naar mn werk ging, en zag dat het een beetje cool was. Ik laat mn lampjes van smorgens 6 tot savonds 18.00 draaien in verband met de buren. Die zijn er overdag nooit dus savonds zullen ze ook geen last hebben van warmte. Maar nou hebben mijn dames een probleem in de nacht het is wel best cool. Dus heb ik vandaag een Kacheltje neergezet die draait van half 7 savonds tot 5 uur in de morgen. Hoop dat mijn toppies nu ietje meer kracht krijgen en zich zullen opbouwen.

Trouwens had het niet vermeld maar vond het wel even nodig: Ik gebruik Plagron Green sensation voor de topjes en Canna flores bloeistimulator.

 

Groeten allemaal

 

Nog even paar fotos van vandaag.. Ik zie wel dat de toppies goed in stand komen :wtf:

 

med_gallery_17822_5807_378681.jpg

 

med_gallery_17822_5807_755221.jpg

 

med_gallery_17822_5807_122854.jpg

 

med_gallery_17822_5807_63076.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Medekwekers,

 

Heb geen reacties meer van jullie ontvangen dus dacht ik vanmezelf laat ik maar wat van me horen. Kunnen jullie mij een raad geven a.u.b.! Ik kan mijn hokkie wel achterlaten aan iemand maar kan ik hem ook aanstaande dinsdag of woensdag knippen?

 

Alle reacties welkom.

 

Groetennn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je nu al gaat knippen is het zonde van je tijd en kosten dus als je maat echt betrouwbaar is, laat het hem doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Higherman,

 

Gewoon laten staan en je maat ervoor laten zorgen.

Wel zorgen dat de nachttemperatuur niet onder de 20 liefst 22 graden komt, maar dat is altijd zo :lol:

Laat hem gewoon goed op toprot controleren dus lv in de gaten houden.

Heb je veel meer aan dan zo vroeg kappen joh :wtf:

 

Veel sucses oh ja en een fijne vakantie/bruiloft

 

Gr Mehighto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Higherman,

 

 

Denk ook idd dat je er beter aan doet om de dames nog even te laten staan als ik naar je foto's kijk 9juli moeten ze toch nog wel aandikken hoor :wtf: Maar alvast een fijne vakentie toegewenst :lol: en laat even weten als je terug komt van de vakantie wat de opbrengst is :wacko: :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeker laten staan.

een bubblegum komt in de laatste tijd nog erg veel aan, massa en gewicht.

als je iemand hebt die te vertrouwen is, laten staan, anders is het overmacht, en zullen ze om moeten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geduld is een schone zaak he, en die 700g die het langer laten staan extra zou opleveren betaald je de vlucht naar je vakantie bestemming of geeft je broer een mooi huwelijks cadeau.

 

Patience Patience...............haast is slecht voor je bloeddruk om over stress nog maar niet te spreken

Share this post


Link to post
Share on other sites

?Hai mannen,

 

Nou ben ik er echt van overtuigd dat ik mijn planten nog een week of 2 laat draaien. Ik moet wel het uiterste van mijn kweek kunnen halen! Vriend van mij is zeer veel te vertrouwen dus dat komt goed. Want we hebben ook alles samen gebouwd en samen verzorgd. Dus dat zal geen probleem zijn.

 

Maar mijn vraag is: Mij is verteld dat ik Bubblegum na 8 weken al kan knippen!!!!????

Bedoelen ze daarmee 8 weken bloei of 8 weken met groei en bloei dat weet ik eerlijk gezegd niet. Als dat nou 8 weken bloei is waarom doe ik dan de moeite om een Bubblegum te kweken. Ik kan dan net zo goed Haze gaan kweken of niet soms? Want wat ik heb gehoord is dat je met een Haze 12 weken bezig ben. Terwijl ik al 10 weken besteed aan een doodgewone bubblegum shop wiet !

 

Volgende Ronde van mij word zeker een HAZE !!! En nog een vraag medekwekers, is het nou mogelijk dat ik aan purple haze stekken ken komen. Heb het veel nagevraagd maar niemand die er een antwoord op kan geven. Amnesia, Silver Haze hebben ze veel maar PURPLE HAZE dat gaat hun ietje te ver denk ik. Het is mij verteld dat ik misschien wel aan de zaadjes ken komen ( maar dan heb je de kans op mannetje of vrouwtje ). Had verleden jaar 5 zaadjes geplant in de kas van mijn tuin ( soort BOB MARLEY's best ). Waarvan de 4 mannetjes en 1 vrouwtje was, dus daar heb je ook niet zo veel aan. Daarom wil ik mezelf ook niet bezighouden met het ontkiemen van zaadjes die weer in potjes doen en dan maar afwachten dat is niks voor mij. Ik ben een fanatieke smoker en een kweker. Bubblegum is wel lekker om te roken en echt lekker stoned word je. Haze heb ik ook wel is gerookt, dat is zeker een andere verhaal...!! Had het van een jamaicaanse vriend van me gekregen die het in zijn tuin kweekte. Het is echt een andere ervaring.

 

Nou mensen ik zou zeggen kweekze zover je kan kweken...!! En bLow ze als tha mothafucker....

 

 

 

I'm GETTIN' High I GOT THE WORLD GETTiN' COLDER, BABY LET ME HOLD YOU

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zal wel 8 weken bloei zijn, een beetje Haze is 10 tot 14 weken bloei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haiii Mensen nog even voor de duidelijkheid,

 

Ik heb mijn planten 14 dagen groeitijd gegeven van 18/6. En ze staan nou 37 dagen aan het bloeien op 12/12 !

PH 6.0- Ec 2,1. Temparatuur licht aan 28 graden, Licht uit 23 graden! Heb ik nou een foutje gemaakt en teveel tijd besteed aan het groeien? Dit is mijn eerste kweek maar vind het zelf wel dat het redelijk goet gaad want de toppen van mijn planten zien er hartstikke goed en verzorgd uit op paar plantjes na, maar dat heeft iedereen zeker wel. Omdat mijn vloer ook een beetje scheef is heb ik daardoor veel stress en problemen gehad, want ik gaf mijn water op het deense manier. Gewoon water aan de voetjes van mijn planten geven na 2 weken groei doordat ik niet meer in kon gaan door de groei van de planten. Maar de probleem was dat de water helemaal naar voren kwam door dat het vloer niet op waterpas was. Maar jah heb het probleem weer een beetje opgelost om mijn hokkie in vieren te delen en in elke pad een slangetje te zetten. Tjah Shit happens je kan er niks aan doen. Vond altijd dat kweken zo makkelijk en praktisch was maar naderhand zie ik nou zelf dat je veel tijd, liefde en geduld moet besteden aan je Planten....

 

Zoals een Turkse gezegde het zegt: Word niet jaloers op een ander, Werk hard doe je best krijg je het veel beter!!

 

Roll a perfect blunt and light it up... :wtf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt niet teveel groeitijd gegeven anders hadden ze wel met de toppen tegen de lampen aangezeten. 37 dagen 12/12 is nog niks. Bij dag 56 kan je pas kijken of ze bijna klaar zijn. Just relax, je kweekje komt helemaal goed :wtf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou robdh dat bedoel ik nou! ik laat ze gewoon nog 2 weken staan en dan moet ik wel dik tegen de 4000gram droog zitten zo niet word ik wel een beetje paranoia en terecht ooK. Als ik nou gemiddeld 0.75gram per watt bereik dan zit ik zal op 3600 droog. Maar omdat mijn maat als 15 jaar ervaring heeft met kweken is onze doel 0.90 gram per Watt en dat is 4320 gram droog! 320gram tel ik niet mee doordat er paar planten zijn die een beetje achter zijn gebleven! 35 gram per plant moet wel haalbaar zijn, ze zijn ook getopt aan het eind van de groeitijd dus het zel goed komen...!

 

Oh ja over het toppen van planten trouwens, Hoeveel verschil maakt het nou eigenlijk in de gewicht als je je planten gaat toppen. Want als ik nu naar mijn planten kijk zie ik meerendeels dat er per plant 2 lange toppen zijn maar de takjes die eronder zitten zijn piepkleine topjes en als je dat zou knippen en drogen moe je ook opletten dat het straks geen geruis word!/??? Anders heb je daar ook niks aan want Smokers willen natuurlijk geen geruis roken en dus nemen ze het ook niet aan! Het zal goedkomen.!!

 

En trouwens er is nog een Turkse gezegde:

 

Verberg en sla je hooi goed op, Er zal een tijd komen dat je het hard nodig zal hebben!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey mannen ( vrouwen ) nog even tussendoor had het vergeten erbij te vermelden. Maar ik eef mijn planten nou al 3 weken niks anders als Plagron Green Sensation en Terra Canna flores... Het is mij verteld dat er in Plagron Green Sensation alles zit wat nodig is voor een plant die in de bloei staat. En Terra canna flores geef ik ook erbij voor het extra stimuleren van de topjes. De PH staat op 6.0 en de Ec netjes op 2.1 dus zal nix fout gaan hoop ik. Temperatuur gaat ook prima heb een kacheltje neergezet die in de nacht draait.... komt goed....!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Higherman,

 

Ga je nog ook door spoelen? weet dat sommige mensen het dus niet doen maar het moet ook rookbaar zijn he :wtf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi medegrowers,

 

Het is nou dag 53, in totaal staan ze nou 8 weken in de potjes. Ben vandaag weer langs geweest ze zien er heel goed uit! De meeste planten hebben al hun bruine haartjes geproduceert, topjes zijn lekker hard en kleverig!

 

Hier volgen nog wat foto's van vandaag... Groeten allemaaL.

 

med_gallery_17822_5807_728620.jpg

 

med_gallery_17822_5807_780831.jpg

 

med_gallery_17822_5807_610489.jpg

 

med_gallery_17822_5807_95409.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@higherman : over green sensation gesproken dit is eigenlijk gewoon pk 13/14 met kleurstof en visomosie of zoiets,je betaald er een klap geld voor wat eigenlijk niet nodig is,wil plagron niet de grond in praten maar het is wel bewezen,dus beter volgende keer een kannetje pk halen voor 25 euries dan ben je in ieder geval 4 x zo goedkoop uit ongeveer......ziet er verder netjes uit....succes.... :wtf: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hellow,

 

Ziet er best heel lekker uit man! En zoals iedereen hier al vermeldde best wachten met oogsten tot eind juli.

En i.v.m. die plagron kan ik Jimmy80 enkel maar gelijk geven.

De laatste week voor je ze omverhakt best toch wel flushen om die scherpe smaak deruit te krijgen.

Dit is in ieder geval een zeer leuk wietje!

 

Groetjes nog!!

 

Los Spillos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is PK 13/14 ook biologisch?

Heb de Top Growbox van Plagron in huis, kon hem gratis uitproberen (alleen 6E verzendkosten)

Dus ga de Greensensation toch gebruiken! Ziet er trouwens wel erg vreemd uit...

 

Mooie plantjes Higherman. Bubblegum uit de shop is zeker een favoriet van mij! Benieuwd hoe ze gaan smaken.

Let me know! Goede oplossing dat een maat nu planten gaat verzorgen. Was zonde geweest om ze te vroeg te knippen.

 

Goede bruiloft en vakantie toegewenst!

 

Gr

Zieke paniek

Share this post


Link to post
Share on other sites

@paniek : weet niet of het biologisch is maar het geeft wel resultaat aan de plant dus dat vind ik weer t belangrijkste.....en een pakketje van een paar eurie om het te proberen is nooit verkeerd,wil alleen maar aangeven dat een liter sensation gem. 95 eurie kost en je krijgt hetzelfde wanneer je 5 liter pk koopt voor 25 eurie....succes met het pakketje...... :wtf: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi peopLe,

 

Mij is green sensation aangeraden door een goeie actieve kweker. Maar kan zijn dat jullie gelijk hebben hoor want heb eerder andere hokkies gezien met goedkope voeding en zo een groot verschil kan ik niet zien.

 

Nou ff een update van de dames... Ze zien er heerlijk uit!!! :wtf:

 

Groetjes mannen

 

 

med_gallery_17822_5807_9863.jpg

 

med_gallery_17822_5807_174388.jpg

 

med_gallery_17822_5807_442142.jpg

 

med_gallery_17822_5807_220653.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit :lol:

 

Ik zou alleen wel stokkie's gaan zetten. Ik ben bang dat ze over 2 weken gaan om vallen. :wtf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

en is de oogst nog goed gegaan ?

 

heb je d'r nog veel uit gehaald ?

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja naar deze kweek ben ik ook wel nieuwsgierig! Heb altijd al graag Bubblegum gerookt sinds mijn eerste bezoekje aan de Toermalijn :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...