Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Otterhoofd

Pure Wiet In Bong

Recommended Posts

2025d1192103836-new-bong-dscn1723.jpg

 

plaatje van google.

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

Maar moet er dan iets in dat buisje? anders pleurt het door het buisje heen t water in toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites
O. bij mij niet. :doctor:

verkrijgbaar in bijna elke coffeeshop/headshop in nederland en hier in belgië ook in vele nachtwinkels, gewoon vragen om pipe screens

dan knip je da screen in de juiste vorm dat het in het buisje past en goed vastzit, leg er dan je wiet op, burnen en trekken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij ook niet, vul het gat eerst met een dikke brok wiet of UITERST klein laagje tabac zodat de wiet er niet doorgaat

Maarjah een netje is natuurlijk makkelijker :lol:

 

Of steek een joint in het buisje en steek die aan :smoke zo doen we dat met zelfgemaakte bongs hier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doe dat soms met zilverpapier dat is wat door prik .

Ik weet niet als dat kwaad kan ?

 

mvg A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, dat kan geen kwaaD, maar ik veronderstel dat een gaasje nog wel juist iets makkelijker gaat.

 

Bong rocks!

Share this post


Link to post
Share on other sites

zilverpapier bevat giftige gassen die vrijkomen bij verbranding! Bij sporadisch gebruik zal je er niet veel nadelig van ondervinden, maar als je elke dag 5 keer zo bezig bent kan je al vlug nare gezondheidssituaties oplopen.

Als het warm wordt geeft het nog geen gas vrij, maar van het moment dat je vlam erin zit (dus als je de laatste restjes verbrandt van je wiet) komt er een oxidegas vrij dat schadelijk is voor de longen, in het bloed wordt opgenomen en dus gevolgen heeft voor hersenen en organen.

 

kan je het niet laten om zilverpapier te gebruiken, gebruik dan ipv een aansteker een soldeerbout om je wiet te verhitten, zodat er zeker geen vlam in je papier komt, maar ik en mededokters raden het af. Pipescreens zijn goedkoop en makkelijk te vinden, en desnoods maak je ze zelf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toen ik mijn bong kocht kreeg ik er van die lepeltjes bij die kan je perfect buigen dan hangt hij erin en kan je de wiet op het lepeltje leggen en als je het hep gerookt en het is op pak je het steeltje weer vast, gooi je het in de asbak en ga je lekker spacen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...