Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
BAS22

Politie Tilburg Treft Een Ondergrondse Hennepkwekerij Aan

Recommended Posts

Politie Tilburg treft een ondergrondse hennepkwekerij aan

 

TILBURG - De politie heeft gistermiddag onder een woning in de Vogezenlaan een ondergrondse hennepkwekerij aangetroffen. De kwekerij huisveste ongeveer 300 hennepplanten. De huurder van het pand, een 48-jarige Tilburger is aangehouden.

 

De politie stelde een onderzoek in, in de woning na verkregen informatie. Onderzoek wees uit dat onder het pand een kelder aangelegd was waar de kwekerij in bedrijf was. Onder het huis was ongeveer twee meter grond onder de fundering uitgegraven. Instortingsgevaar was aanwezig. De electriciteit werd buiten de meter afgetapt. De verdachte legde een bekennende verklaring af. Zowel de planten als de benodigheden zijn in beslag genomen.

 

De Tilburgse politie ruimt wekelijks gepland hennepkwekerijen. Daarnaast worden regelmatig plantages ontdekt tijdens de reguliere surveillances. Er wordt een hoge prioirteit aangegeven omdat kwekerijen vaak brandgevaarlijk zijn. Tevens is er dikwijls sprake van diefstal van elektriciteit en is er een relatie met georganiseerde misdaad. Het beleid is dat het huurcontract van wietkwekers wordt beëindigd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De mensen die stroom aftappen verpesten het voor diegene die het met goede bedoelingen doen.

 

Zonde

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een risico zeg, zomaar een stuk grond bij de fundering weg te scheppen. Was wel een domme kweker als er ook nog een brandgevaar was. In dit geval zeg ik: maar goed dat ie gepakt is voor dat er iets ergs gebeurt. Ik ben absoluut voor kweken maar wel op een veilige en zo "eerlijk" (lees zelf de kosten betalen haha) mogelijke manier.

 

ciao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je vergeet hoe objectief kranten zijn hé...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

yep ! wat voor ons of jouw veilig is , is voor de politie brandgevaarlijk of niet meer normaal !

 

Maarja zeg nou eerlijk zijn wij nog wel normaal :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

instortingsgevaar, omg:) als de politie de boel niet had opgeruimd, had het huis dat zelf wel gedaan. de kweker mag ze wel bedanken voor het redden van z'n leven:p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een paar jaar geleden kon ik iemand die een huis kocht waarbij precies hetzelde was gedaan.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet hoe het is afgelopen met de kosten en met de vorige bewoner.

Huis moest wel compleet gestut worden en gerestaureerd. Hoe ver gaan mensen???

 

Misschien wel een leuk topic over te maken...... "gekste plek voor je stek" :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...