Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Mathijs1989

Voeding

Recommended Posts

Heey.

Ik heb laatst mijn stekkies geplant, ik heb ze in batmix gezet.

Dit was een 70 liter zak.

Dus ik heb 35 liter bat mix per stek, maar dit is te weinig en ik heb geen zin meer om weer helemaal bat mix te gaan halen, want dat is nogal een eindej weg :doctor: .

Zou ik de 35 liter bat mix ook met 15 liter van iets anders kunnen mixen. Het liefste soort aarde dat ik bij een tuinierwinkel kan halen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi,

voor buitenkweek, neem gewoon potgrond tuincentrum en zand, mix 60-40%

is zeker niet slechter als hetgene je in growshop vind, wel pakje goedkoper.

werd mij aangeraden door zeer vriendelijk gast van de growshop in maas. hij deed het zelf zo al jaren zonder enige toevoeging van extra dingen.

 

 

Heey.

Ik heb laatst mijn stekkies geplant, ik heb ze in batmix gezet.

Dit was een 70 liter zak.

Dus ik heb 35 liter bat mix per stek, maar dit is te weinig en ik heb geen zin meer om weer helemaal bat mix te gaan halen, want dat is nogal een eindej weg :doctor: .

Zou ik de 35 liter bat mix ook met 15 liter van iets anders kunnen mixen. Het liefste soort aarde dat ik bij een tuinierwinkel kan halen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik gooi er geen zand bij.

ik zou gewoon die grond die je al hebt en dan mengen met potgrond.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hangt af van je grond zou ik zeggen, als je grond geelachtig, leem of klei is zeker niet mixen met potgrond, ik heb 3 mooie dames "early girl" die gesneuveld zijn enkele dagen geleden door verkeerde mixgrond.

 

ik gooi er geen zand bij.

ik zou gewoon die grond die je al hebt en dan mengen met potgrond.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je heb zoveel verschillende goeie voedingen het is gewoon de vraag wat je zelf ervoor uit wil geven je koop al voeding van plagron alga grow 1 liter voor 10€

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites
??????????

Topics bumpen is NIET toegestaan op wietforum . Bovendien zie ik dat je je ondanks ons verzoek nog niet eens hebt voorgesteld, wil je dat alsnog eens gaan doen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...