Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

matijs

Serre Kweek Onbekend Zaad

Recommended Posts

ie de menne,

heb same me ne maat drie plantjes in men serre gezet, uit onbekende zaadmix.

Eentje is overduidelijk indica, een satieva, en een was mannelijk. (had to burn the fucker)

Nu staan ze samen zij aan zij in een serre downtown KD. Heb per plant een plantgat gegraven van

ongeveer 150L (schatting) met daarin een mix van compost, univ. potgrond en gewone aarde. De linker plant (indica)

is gefimt (drie hoofdtakken) en wordt gebogen door gewichtjes aan de takken, en hoofdtakken door touwen.

De rechter plant (satieva) is getopt en zijn we de twee hoofdtakken lichtjes uit elkaar aan het trekken met touwtjes.

Qua voeding houden we het voorlopig op supervit en voor bloei plannen we hesi bloeivoeding.

Voorgroei onder 15 watt coolwhite TL lamp

 

please give me your thoughts

:(

 

plantgaten

med_gallery_4303_5522_665975.jpg

med_gallery_4303_5522_3163195.jpg

 

net voor ze de serre ingingen:

med_gallery_4303_5522_2514810.jpg

 

Linker plant (indica)

med_gallery_4303_5522_2291688.jpg

med_gallery_4303_5522_2892403.jpg

 

Rechter plant (satieva)

med_gallery_4303_5522_3663568.jpg

med_gallery_4303_5522_1642307.jpg

med_gallery_4303_5522_1620338.jpg

 

Staan ook een koppel tabaks plantjes( schijnt te helpen tegen ongedierte!)

med_gallery_4303_5522_2123119.jpg

 

Witte plekjes op de grond zijn beschimmelde anti-slakken korrels, kan dit kwaat? zoja, LET ME KNOW PLEASE!

ie de menne-ennem ed ei

Share this post


Link to post
Share on other sites

indd ben ook wel benieuwd hoe t gaat aflopen, heb 2 jaar geleden ng s gekweekt en toen zijn de coppers alles komen weghalen :D en vorig jaar een guerilla kweekje gestart maar spijtig genoeg was t toch niet zo n goeie plaats ivm te weinig zonlicht en toprot gekregen natuurlijk :execute

Hoop wel dat k dit jaar een keer van men zelfkweek kan proeven :D

alleen weet k ng niet wat k met die sativa moet doen, denk dat ik hem maar zal verduisteren want anders ga ik hem warsch nooit kunnen laten afbloeien, maar dat zien we nog wel. Ben btw nog een guerilla kweekje met wat hollands hope gestart , staan nu 7 plantjes in een bos en ng s 3 onder de lamp :doctor: , zal hiervan binnenkort wel een verslag zetten in de guerilla corner.

comments zijn ng altijd welkom :D

 

greetz ari en mathi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komaan boyz, dit jaar moet het lukken! En die schimmel van die slakkenkorrels kan geen kwaad. Koop die van ecostyle in den aveve die schimmele zo ni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja indd vrees der ook voor dat hij te klein gaat zijn is zo een 2,5m hoog, maar we zijn van plan om de plantjes zo laag mogelijk te houden door genoeg te toppenen te fimmen en we gaan warschijnlijk de hoofdtakken ook knakken, hoop indd dat ze der niet gaan uitgroeien kan eventueel de serre nog wel een beetje hoger zetten.

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

:doctor: die plantkas toch... Niet iedereen heeft oerwouden zoals jij...

 

Ik heb in ieder geval een tip voor je om te voorkomen dat de koperen knopen weer langskomen. Tegen NIEMAND er iets over zeggen. Je zou de eerste niet zijn die door een "vriend" verlinkt wordt.

 

Veel succes.

 

oh ja. Als je de hoofdstengel gaat knakken, zorg er dan voor dat je hem eerst goed platknijpt, anders kan ze afbreken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb bij men allereerste kweekje de serre ook moeten verhogen en gaten in het dak snijden om de hoofdtoppen er te laten uitkomen :doctor: kan wonderen doen zo n serre. zal een van dees is zien of k er ng foto s van heb op men oude pc.

 

Maar euh de coppers waren der toen niet achtergekomen door n vriend ofzo hoor. Kwam namellijk doordat er een paar klein puberkes hier in de buurt hadden besloten wat tuinomheiningen bij de mensen te gaan doorknippenen en toen zijn de coppers zonder toestemming van ons de tuin ingegaan om( wat normaal niet zomaar mag)te komen checken of dit bij ons ook het geval was, ze hebben toen de plantjes gezien maar konden niets doen aangezien ze er niet zomaar mochten komen ( privé eigendom ) dan hebben ze maar wat luchtfototjes van de serre genomen en ja met een paar toppen die der toen bovenuitstaken was t wel duidelijk dat er niet enkel tomaten stonden :D . maarja gwn hopen dat er dit jaar zo geen dingen gebeuren en men plantjes dit jaar mooi laaghouden zodat ze hun hoofd niet uit de serre komen steken :execute

 

Heb ng wel een vraagje : weet er iemand een goed ideetje om een plant in volle grond te verduisteren, weet nl. niet zo goed hoe k dat ga moeten aanpakken.

 

thanx en greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey , we zijn effe druk bezig geweest maar hebben eindelijk terug wat tijd gehad vr een paar snelle foto's. De planten zijn nu echt lekker aan het groeien en zijn ongeveer 2,50 m. omdat ze toch ets te groot werden heben we ook maar effe de serre verhoogd. De indica begint al lichtjes in bloei te gaan maar daar is bij de sativa nog niet veel van te zien.

 

de verhoogde serre :lol:

med_gallery_4303_5522_214928.jpg

 

de 2 planten . Rechts=sativa en links=indica

med_gallery_4303_5522_271202.jpg

 

sativa

med_gallery_4303_5522_1408952.jpg

 

srry voor de slechte fotos maar ze zijn maar snel getrokken, zal in het weekend ng s deftige fotos nemen en updaten.

 

tell us what you think

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vet da ze dit jaar wel groeie manne, hope op nen deftige oogst hé. Laat nekeer is iet hore van u matti.

 

Peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

ie de menne , ennem ed ei :wOOt

 

Na een super drukke vakantie hebben we eindelijk weer wat tijd gehad om ons wat bezig te houden met het trekken van een paar piccas. We hebben helaas dezemorgend de rechter sativa moeten omdoen, deze was zeeeeer laat in bloei gegaan en wa stoch een mannetje dus die hebben we der effe uitgehaald om wat meer plaats voor de indica te maken . De plant staat al +_4 weken in bloei en de thc productie begint ook al goed op gang te komen. We hebben wel een groot deel van de takken moeten onderstuenen ivm het gewicht van de toppen. De plant zijn bladeren beginnen beetje bij beetje paars te worden en ik merk dat dit bij toppen ook begint te komen, maar weet ng altijd niet watvr soortje het is spijtig genoeg. Take a look en zeg f wat je der van vindt.

Greetz ari & Matti

 

Mannelijke sativa met een behoorlijke stam :o

med_gallery_4303_5522_269701.jpg

 

nog is de sativa

med_gallery_4303_5522_3005515.jpg

 

hoe hij der nu bij ligt R.I.P. :P

med_gallery_4303_5522_473833.jpg

 

BUDS :)

med_gallery_4303_5522_1594165.jpg

 

De gehele plant

med_gallery_4303_5522_3391336.jpg

 

Left side

med_gallery_4303_5522_3741530.jpg

 

Kleine bud met lekker veel thc

med_gallery_4303_5522_1615885.jpg

 

Bovenste toppen

med_gallery_4303_5522_1779558.jpg

 

1 van de cacktuskes :verrygood

med_gallery_4303_5522_1439724.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor het ogenblik hebben we nog niets gedaan aan ventilatie maar de vochtigheid valt nog goed mee. Vanaf volgende week gaan we de voorkant en de achterkant van de serre open laten staan zodat er een luchtstroom doorheen waait. voor de rest zijn we niet van plan om met ventilators of dergelijke te werk te gaan. Gewoon de natuur zen gang laten gaan :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey mede wf'ers heb dit weekend eindelijk ng s een paar foto's kunnen maken van ons onbekend plantje, tot nu toe hebben we nog niets aan rot gevonden en laten we hopen dat dat zo blijft. de thc productie komt wel al lekker op gang , maar ik vind dat de toppen toch niet echt zo goed aandikken, mischien door het koudere weer s nachts.

 

tips zijn altyd welkom greeetz

 

de plant

med_gallery_4303_5522_3432419.jpg

 

BUDS :)

med_gallery_4303_5522_2287308.jpg

 

en nog is BUDS :)

med_gallery_4303_5522_194331.jpg

 

linker topjes

med_gallery_4303_5522_1477703.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie planten. :)

Ik denk dat je de serre door de dag als het niet regent open moet laten,en in de avond terug toe voor de kou.

Kunnen je planten meer licht opvangen ook al is het bewolkt.

 

grtj.pelske

Share this post


Link to post
Share on other sites

T is maar 1 plant dat er nu staat :) de vorige sativa is eraan want was een mannetje. En indd overdag zetten we de serre open en in de avond doen we ze trg toe zo ventileert het toch n beetje.

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey mede WF 'ers , jammer genoeg heb k dit weekend geen foto's kunnen maken maar zal deze week proberen er een paar up te daten. De plant doet het echt extreem goed, we hebben tot nu toe nog maar een mini topje rot weg gehaald en de plant had last van stamrot dat zonder dat k er iets aan heb gedaan zelf is weggegaan, alleen jammer dat k niet weet welke soort het is anders had k hem zowieso ng wel s gekweekt. Gisteren hebben we de plant gespiest, heeft iemand hier eigenlijk enige ervaring mee want het is de eerste keer dat k dit probeer. alleen jammer dat de toppen niet echt aandikken, kan dit door de koude nachten zijn ??

 

Hints en tips altijd super welkom

 

greetz ari & mathi :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eindelijk nog s tijd gemaakt om een paar foto s te maken. De plant doet het nog steeds vrij goed ,ik heb vandaag 2 topjes met n klein beetje rot in gevonden. Ik merk wel dat door het spiesen van de stam de plant duidelijk veel meer thc is beginnen aanmaken en de toppen toch iets voller beginnen te worden. Heb ook al enkele topjes ( 5 zijtakjes) die er al redelik goed uitzagen geoogst maar ik ga toch nog een weekje wachten met de plant om te doen, de rot blijkt niet echt te verspreiden en ik wil hem echt degelijk laten afbloeien.

 

greetz ari & matti

 

mooi topje met lekker veel thc

med_gallery_4303_5522_2457924.jpg

 

De gehele plant

med_gallery_4303_5522_1025260.jpg

 

de geknipte topkes bekke schraal bewerkt wel ;)

gallery_4303_5522_37393.jpg

 

Geknipte topkes

med_gallery_4303_5522_165301.jpg

 

BUD!!!

med_gallery_4303_5522_1218413.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

EINDELIJK de plant is sinds woensdag geoogst, hij mocht nog we een weekje staan maar hier en daar begon de rot op te komen. De toppen zijn wel nog een beetje fluffy maar ze blinken wel fel van de thc dus daar zijn we al tevreden om :o . K heb snel n paar foto s met de gsm gemaakt want men camera werkte even niet. Deftige foto s volgen nog

 

greetz

 

bier en wiet :o

med_gallery_4303_5522_6742.jpg

 

 

...

med_gallery_4303_5522_122846.jpg

 

...

med_gallery_4303_5522_62218.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fotos van men kodak eindelijk op de pc kunnen zetten. De foto s zijn wel nog van woensdag. ondertussen is ongeveer 2/3 van de plant geknipt. Ze zullen nog wel een dag of 5 mogen drogen dus t eindegewicht zal voor later zijn.

 

greetz

 

de plant voor hij omging

med_gallery_4303_5522_108753.jpg

 

rechter kant

med_gallery_4303_5522_2134587.jpg

 

gespiesde stam

med_gallery_4303_5522_703448.jpg

 

stam

med_gallery_4303_5522_1526535.jpg

 

afgeknipte takken op de tafel

med_gallery_4303_5522_349008.jpg

 

geknipte bud

med_gallery_4303_5522_1615988.jpg

 

Harvest time :o

med_gallery_4303_5522_706223.jpg

 

HARVEST

med_gallery_4303_5522_1978720.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

danmm een gekke werk daar bij jouw man :P erg relax om te zien :P

 

ziet er lekker uit dat je lekker der van mag paffen !!!

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er nice uit hoor.

Die gespiesde stam, da's toch om de planten meer thc aan te laten maken hé?

Mensen die daar ervaringen mee hebben, zorgt dat inderdaad voor een merkbaar verschil?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jep dient indd om meer thc aan te maken ^_^ . Ik had ergens op t forum er iets over gelezen en dacht t maar is toe te passen dees jaar. Ik heb de stam gespiesd 2 weken voor hij omging en ik moet zeggen dat de thc op die 2 weken tijd sterk de hoogte is ingeggaan. Had in ng een topic ergens gelezen dat hierdoor de toppen meer zouden aandikken, maar hier zag ik toch niet zo een verschil in. De plant is trouwens helemaal droog maar heb t nog niet gewogen. het eindgewicht is dus nog niet bekend het zijn allesins 5 weckpotten vol dus daar zij we al tevreden mee :P

 

PEACE :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

EINDELIJK is het eindgewicht bekend. Gisteren hebben we alle toppen in weckpotten gezet om te curen. En het eindresultaat mag er best zijn. Tot nu toe hebben we 300 gram in weckpotten steken , nog zo n 50 gram aan ongeknipte toppen omhoog hangen en 250 gram aan kleine topjes en fijn knipafval waar we nog hasj van gaan maken. Al bij al ben ik toch zeer tevreden over de wiet, hij heeft een speciaal geurtje ( iets vergelijkbaar met noten en bessen), smaakt best goed en ik word er lekker stoned van.De foto s van het eindresultaat zullen nog wel volgen

 

PEACE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...