Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

De Meeting Der Meetings Is Weer Geweest!

Aanvang "The mother of all meetings" - ALLEEN voor leden die ook daadwerkelijk komen!  

53 members have voted

  1. 1. Wat vinden jullie de meest geschikte tijd voor de meeting?

    • 's middags om 16:00, beter ivm het mogelijke weer en weer naar huis rijden
      21
    • 's avonds om 20:00 zoals gepland, en eventueel om 16:00 als het weer minder is
      9
    • Het maakt mij niet uit, beiden zijn ok
      9
    • Het maakt mij helemaal niet uit want ik kom niet! (als je zo nodig wilt stemmen ;) )
      14


Recommended Posts

zo ik ben weer in het land van de levende.dit was toppie mensen.vond het jammer zelf niets klaar te hebben maargoed kan niet altijd feest zijn.ik had vanuit de locale coffeeshop(waar niks over te klagen val)maar 2 aparte soortjes meegenomen.gelukkig hebben er toch nog een aantal mensen raar staan te kijken dat het uit de coffeeshop kwam.maar genoeg daarover,de meeting.

kees jongen wou je ons dood hebben ofzo??was bij een enkel persoon haast gelukt ook :smoke geweldig de beruchte rasta tipje joint.moet zeggen dat de melanogwah een heerlijk wietje is.daarnaast vond ik het leuk om wat opsen te ontmoeten.whazzup die anna(als ik me niet vergis)was echt heerlijk.dat soortje komt zeker op mijn verlanglijstje.tnt bedankt voor de double fun zaden.was toppie dat je die uitdeelde.zal zeker een mooi verslag gaan komen in loop van tijd.missJ je heb een coole bike meid.kheb je weinig gesproken maar iedereen was ook zo druk.het koppel ASgrow.echt heej,die amnesia van jouw heb niks meer met wiet te maken.zo lekker het zou verboden moeten worden.knuts ik weet niet wat ik van jouw heb gerookt maar was vast lekker hahaha.dan staat mij nog bij dat ik een lekkere jack van een jaar oud heb kunnen genieten.vele gathasjes van kameraad vroome die vertegenwoordigd was met de schoone miss vroome.pff wie vergeet ik.owja die gezellige blonde vlaamse dame met vriend.hele de naam vergeten.volgens mij elfish.veel gelachen met blackbut niet te vergeten.en wie zaten er tussen elfish en blackbut??jij ken ook roken hoor hahahaha.mensen ik zal vast iemand vergeten maar er zat nog net een beetje bloed tussen de thc dus ik ben vrij veel vergeten.

 

mensen ik vond het goed geregeld(al mochten de bordjes ietsjes groter)de sfeer was toppie,rookwaar uitstekend,en het weer perfect.alle ingredienten voor een topmeeting.

 

tnx

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haai iedereen

De terugrit naar huis ging blijkbaar sneller als de heenrit, eh Krekkah. Zal wel te maken gehad hebben met al wat er gerookt is geweest.

Vond het een zeer leuke meeting. Al die koppen bij de nicks. Sommige mensen had ik al gezien. Is leuk om de gezichten achter de nick te zien ;)

Leuke babbel gehad, niet met iedereen kunnen praten, maar als je met zoveel bent :P

Vette wiet en hasj gepaft. Wat ik mij no gkan herinneren: Jack Herror (denk van Twindady?), de meganogiets :rofl van Kees (puur natuurlijk, smaakte lekker), Killings Field van...? Deze vond ik heel goed qua smaak en stone, Four Way Special van El Fish (lekker smaakje, zoet denk ik), White Whidow van Druxbunny (hakte er goed in, zoals ik gewend ben van ww), hasj van Vroome, t' soortje van Whazzup (dit soortje vond ik persoonlijk één van de beste die ik gepaft heb, jammie, ging goed binnen en opeens bam kwam de stone. Doet deze soort het ook goed buiten?

EN al wat ik me niet meer herinner :smoke

Aan elke grower respect.

 

Kees bedankt voor de Mega... zaden, Tnt jij ook bedankt voor de Double Fun zaden. Heb de helft van de zaden aan Krekkah gegeven. Broederlijk delen eh ;)

En merci aan Asgrow voor de amnesia. Man wat een wiet, precies suiker op de toppen gestrooid B) . Al tijdje geleden dat ik nog zo'n goede amnesia gepaft heb. Thanx man!

 

Zeker voor herhaling vatbaar!

 

Ik wil nog ff zeggen, hulde aan Miss J en John Doe, dankzij julie (en nog andere?!) is er nog een wietforum. Alles wat ik weet omtrent het growen van canna is dankzij dit forum en de forumleden.

 

Tot de volgende x

 

Groeten

 

tox

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey tox jongn

 

jij heb duidelijk teveel gerookt.die jack was de jack van een jaar oud.kwam van whazzup af.en idd ik gaf hem aan jou.krijg je als je naast me zit :smoke hahaha

 

mensen kom allen eind september naar brabant want dan ga ik(waarschijnlijk met beekaa) weer een meeting organiseren in brabant.en de 31 van vandaag moet dan eigenlijk wel verbroken gaan worden.

 

nogmaals het was toppie en ik ben het met tox eens over hulde aan missj john doe en enkele andere voor het in leven houden van WF.ook ik heb alle info hier vandaan.zonder jullie zat ik nog aan de pp outdoor met canna ;) dankzij hier mooie vorderingen gemaakt.

 

op naar de volgende meeting

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites
Helaas heb ik mijn paar zaadjes bij de wiet gestopt die we op het laatst nog hebben weggegeven om te roken. Dus we verwachten van de ontvanger natuurlijk een leuk verslag.

 

Hoi,

 

Ik denk dat het op mijn bedoelt is de "laaste ontvanger" en wat een verrassing ;) .

De amnesia haze hou ik opzij voor een verslagje van te maken.Er zat inderdaad ook zaadjes in het zakje.

Ik weet niet welk zaad het is :smoke .Het was leuk je te ontmoeten er was toch iets blijven hangen van wat je tegen mij zei:dat ik totaal niet weet wat ik blow met mijn "gathash".Dat geeft me nog meer gemotiveerd als je begrijpt wat ik bedoel :P

 

groetjes van vroome en miss vroome :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ikke , de ideale schoonzoon van de WF familie dan? Was er niet bij!! ;) Volgende ronde mot en zal ik der bij zijn!! :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe berouw komt na de zonde he Riesje :smoke

 

Die jack ging er inderdaad wel in. Mijn soortje is de Anesthesia. Is nog niet echt buiten gekweekt, maar ik denk wal dat dat moet gaan lukken hoor.. Ze is open genoeg. Worden monsters buiten verwacht ik.

 

Op naar de volgende... daar sluit ik me bij aan.

 

Volgend jaar weer Vroome & Vroome?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Twindaddy, naar Brabant kom ik waarschijnlijk wel. Heb BK wat spulletjes beloofd :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik denk dat het op mijn bedoelt is de "laaste ontvanger" en wat een verrassing ;) .

De amnesia haze hou ik opzij voor een verslagje van te maken.Er zat inderdaad ook zaadjes in het zakje.

Ik weet niet welk zaad het is :smoke .Het was leuk je te ontmoeten er was toch iets blijven hangen van wat je tegen mij zei:dat ik totaal niet weet wat ik blow met mijn "gathash".Dat geeft me nog meer gemotiveerd als je begrijpt wat ik bedoel :P

 

groetjes van vroome en miss vroome :rofl

Dat zijn double fun zaden van mij die hij in dat zakje erbij gedaan heeft.

 

Hij was denk ik te stoned om nog te beseffen dat de zaden ook in dat zakje gegaan zijn

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha te stoned?

 

Tja Vroome, dan bestaat natuurlijk maar één oplossing, een verslagje. Maar dat kan ook de komende zomer.

Het zijn niet zomaar dubbel fun zaden. Tnt heeft een mooi verslag gemaakt van de herkomst van de zaden. Misschien maar weer eens erop naslaan? :smoke

 

De Hash die we in onze handen kregen gestopt, was die dan ook van Vroome? Hier in Eindhoven hebben we namelijk een oude hashrookster en die was er erg blij mee.

 

Grappig is dat ik zo nog vele gezichten voor de geest kan halen, maar niet meer precies weet wie nou ook alweer wie was en bij welke nick hoort.

 

Wat heeft die Kees toch allemaal in die joints gestopt? Pure lowrider jaja...

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

 

Noot

Moeten we ondertussen niet ook al gaan voorbereiden voor het lustrumfeest?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Volgend jaar weer Vroome & Vroome?

 

Hoi whazzup,

 

Volgende jaar zijn we zeker terug van de partij ;) .Het was een fantastische namiddag.

Voor herhaling vatbaar :smoke !!

 

Vroome en Miss vroome

Share this post


Link to post
Share on other sites
De Hash die we in onze handen kregen gestopt, was die dan ook van Vroome?

 

Ja hoor "gathash" :rofl B) .Hoe ik aan de naam kom is een lang verhaal ;)

Vertel het wel op de volgende meet :P .

 

groeten vroome :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

ghehe mijn fantasie slaat al op hol :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was het in alle drukte helemaal vergeten :smoke

wanneer is de volgende?? dan ben ik zeker van de partij en dan neem ik leuke kado's mee voor iedereen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Rotterdam waarschijnlijk volgend jaar weer op deze manier, maar ik weet zeker dat dit inspireert tot meer meetings :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik verwacht dat d volgende meeting die in brabant zal zijn.was de vorige keer ook en groot succes en voor herhaling vatbaar.hou het forum in de gaten voor datum en locatie

 

@whazzup

 

hoe zat het met die bordjes en de prijs ;) kheb er nie voor niks 2 mee naar huis genomen.foto's zullen volgen :smoke

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had er 5...

 

Maar ik heb er nog maar twee, twee zijn gedoneerd aan Knutsel en ik geloof dat er één bij TNT achter is gebleven in de auto.

 

Hehe, De volgende brabantmeeting in Utrecht ?

 

Groetjes,

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites
@whazzup

 

hoe zat het met die bordjes en de prijs :P kheb er nie voor niks 2 mee naar huis genomen.foto's zullen volgen :smoke

stelletje watjes.. twee bordjes.. .. ik heb er toen ik het park uitliep alleen al 7 meegenomen :rofl. Ben zondags zelfs teruggeweest en heb er toen nog VIERENTWINTIG uit het park verwijderd. En het was erg warm. Vind dat ik die prijs zelf wel verdiend heb ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Steek je er toch lekker één op :smoke.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ whazzup

 

goed lezen makker :smoke kheb er 2 meegenomen.samen met vroomeen miss vroome heb ik alle bordjes ,die onze stoonde oogjes nog herkende, verwijderd tot aan de euromast.zullen er ongetwijfeld een aantal over het hoofd hebben gezien ;)

 

@ktm

 

volgende brabantmeeting weer gewoon in brabant.ik moet even kijken hoe het zit met het rookbeleid in de tilburgse coffeeshops en is dat in orde dan is lokatie de zelfde als de vorige keer.neem wel een kussentje mee zou ik zeggen :P

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe ik heb heel goed gelezen hoor! Ik had gehoopt dat er meer waren meegenomen, dat had mij een hele lange wandeling in een heel heet park bespaard zondag - we willen natuurlijk de boel wel netjes achterlaten.

 

Blijkt maar weer dat de jointjes een behoorlijke impact hadden he ;)

 

Kees: Wees maar niet bang, ik zorg goed voor mezelf hoor :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

heej luitjes

ik ben een nepblower als ik een joitje draai is het echt een vrouwenjointje maar wil wel een keer naar zo n meeting lijkt me gezellig iemand bezwaar

????????????? grtz bill

Share this post


Link to post
Share on other sites

iedereen is welkom op de meeting tenminste +18

maar je bent wel te laat voor deze meeting, deze is al gepasseerd

groetjes db

Share this post


Link to post
Share on other sites

bovendien was deze voor growers.

Share this post


Link to post
Share on other sites
heej luitjes

ik ben een nepblower als ik een joitje draai is het echt een vrouwenjointje maar wil wel een keer naar zo n meeting lijkt me gezellig iemand bezwaar?

uit je post blijkt niet dat je een grower bent. Je stelt je hier voor als blower.

 

Er worden vast ook blowersmeetings gehouden maar growers meetings zijn een pietsie anders zoals je zult begrijpen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...