Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

M3nX

Eerste Kweek; White Widow

Recommended Posts

Oké! Enjoy ;)

 

gallery_17398_5294_146852.jpg

 

gallery_17398_5294_83069.jpg

 

Lekker nat :)

 

gallery_17398_5294_79409.jpg

 

Kun je misschien next time wat pics schieten van de triploïde (en quadroploïde?) plant?

 

Speciaal voor jou :D

 

Check mijn Lowrydertjes ook eens, daar zit ook een rare bij. :o Klik

 

gallery_17398_5294_9989.jpg

 

gallery_17398_5294_17310.jpg

 

gallery_17398_5294_50038.jpg

 

gallery_17398_5294_116962.jpg

 

gallery_17398_5294_78451.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk topic. :)

 

Ik wil zelf misschien ook een paar WW's onder mn dakraampje zetten (volgend jaar)

ik blijf het wel even volgen, ik ben benieuwd naar je opbrengst ;)

 

veel succes verder!

 

C :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zien er allemaal mooi, fris en gezond uit!

Ik vind ze alleen vrij klein?! Krijgen ze wel volle zon?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze staan een groot deel van de dag in de volle zon ja; tot ~7 uur `s avonds. De zon schijnt echter al de hele week niet, alleen maar bewolking en regen helaas. :wtf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

In korte tijd al 4 nevelflessen gesloopt, dus nu maar eens iets van kwaliteit gekocht (althans hoop ik). :wacko: Paar keer pompen en je kunt lekker lang sproeien. :wtf:

 

gallery_17398_5294_60698.jpg

 

gallery_17398_5294_13589.jpg

 

Ik zie nog geen geslacht, maar denk wel een frisse geur te ruiken als ik mijn neus tussen de plantjes stop. :lol: Kan het dat de plant al lichtjes begint te geuren? :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat kan cker

 

Ze zien er super gezond ui

 

succes er verder nog mee he

 

Laters da dende

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is het mogelijk bladeren die licht van zijscheuten weghouden weg te knippen? :)

 

gallery_17398_5294_29236.jpg

 

gallery_17398_5294_79873.jpg

 

Verkleuring? :D

 

gallery_17398_5294_122207.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

De onderste zijtakken (bij de eerste internode) groeien totaal niet, deze heb ik dus maar verwijderd.

 

Morgen (ofja; eigenlijk vandaag) volgen nieuwe foto's. Drie planten raken goed vol, twee anderen blijven achter.

 

Ik ga de twee planten die minder goed groeien verplaatsen naar een andere plek. Er is weinig plek meer onder het afdakje, en de twee planten krijgen ook een stuk minder licht doordat de andere planten in de weg staan. :D

 

EDIT:

 

Ik plaats toch nog een foto van afgelopen vrijdag. Er is niet veel te zien, maar de bladeren hebben een mooie kleur!

 

gallery_17398_5294_79309.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

De plantjes gaan goed; deze 3 raken lekker vol in ieder geval:

 

gallery_17398_5294_74068.jpg

 

De overige twee gaan wat minder, maar deze hebben de hele tijd in de schaduw gestaan van de andere planten wegens ruimtegebrek. Nu zet ik de twee mindere plantjes op een eigen plek in de tuin; wel zonder afdak. :D

 

Avondplaats voor het drietal:

 

gallery_17398_5294_29508.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik werk met feminized zaad; na een grondige inspectie neem ik bij alle planten witte haartjes waar in de topjes. :smoke Ik neem aan dat dit slechts voorbloei is.

 

De planten zijn allemaal ~85cm.

 

De twee planten die het minder goed doen op een zonniger plekje:

 

gallery_17398_5294_90835.jpg

 

De andere drie:

 

gallery_17398_5294_18040.jpg

 

gallery_17398_5294_83294.jpg

 

gallery_17398_5294_106730.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat heeft de mijne ook die buitenstaat ik denk dat het voorbloei is jah de dagen worden langzamerhand korter . laaat de topppen maar komen!!!!:smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pff, het heeft hier veel te hard geregend! Helaas ook schuin onder mijn afdak; hier en daar wat gescheurde blaadjes. Gelukkig geen ernstige schade aan de drie mooiste planten. De twee die niet onder het afdakje staan, staan er nu nog minder mooi bij. Foto's volgen nog wel. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou ze 3weken verduisteren ondanks dat ze zo klein zijn anders wordt het telaat voor ze klaar zijn eind okt zonder verduisteren met eind sept begin okt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor verduisteren heb ik helaas geen tijd, dus laat de natuur gewoon z'n werk doen.

 

Foto's:

 

gallery_17398_5294_112054.jpg

 

Deze stonden niet beschut en vonden de storm van maandag niet zo leuk... :smoke Ze waren al kaal, nu nog kaler. ;)

gallery_17398_5294_2038.jpg

 

gallery_17398_5294_74270.jpg

 

gallery_17398_5294_82071.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

De twee mindere planten trekken wat bij:

 

gallery_17398_5294_116178.jpg

 

De overige drie doen het zoals altijd prima:

 

gallery_17398_5294_3191.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey!

 

De planten gaan goed; ook de twee achterblijvers die na zware regen beschadigd zijn geraakt zien er weer een stuk beter uit. Heb alle beschadigde bladeren verwijderd; zijtakken vullen de lege plekken nu netjes op. ;)

 

gallery_17398_5294_99342.jpg

 

gallery_17398_5294_19513.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie plantjes hoor! Kapotte blaadjes van de regen zijn niet zo erg hoor denk ik, zolang ze mooi groen blijven doen ze hun werk wel ;) En mooi groen zijn ze voor zover ik kan zien. Ik had ze iig niet weggehaald, want als de blaadjes doodgaan dan haalt de plant eerst nog z'n energie eruit. Maarja deze plantjes kunnen het wel hebben en de zijtakjes krijgen nu ook weer meer licht.

Je plantjes maken mooie bladeren trouwens! Lekkere dikke vingers :wacko: Ga zo door, ik blijf je volgen!

 

Tjonko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sinds de zijtakjes meer licht krijgen groeien ze ten minste; ze bleven eerst erg achter t.o.v. de andere drie planten.

 

Kan iemand mij vertellen wanneer mijn WW's in de bloei zullen gaan? Ze beginnen eigenlijk wat te groot te worden voor mijn huidige afdak... de potten raken ook al aardig krap. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

omdat je buiten aan het kweken ben duurt het nog ff. Je moet geduld hebben tot derde week van augustus, misschien zelfs vierde week. En dan kan je ze heel september laten bloeien en halverwegen oktoboer oogsten. Als het goed is staat op je zaaddoosje ook de nodige details over bloeitijd ed. Je moet goed opletten op de groei van de bladeren. Als die kroppen begint te vormen (zoals bij sla bijvoorbeeld) dan beginnen ze bijna met bloeien. Met kroppen bedoel ik heel veel bladeren onsymetrisch aan het einde van de tak. Daar komen de toppen tussen te groeien. Als je dat eenmaal ziet weet je dat je nog ongeveer 8 weken te gaan hebt. (correct me if I'm wrong btw)

Ze zien er wel trouwens geweldig uit dude, ga zo door!!

 

Greetzz

GJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

 

Bedankt voor je informatieve reactie!

 

De vernieuwde bladvorming in de toppen als de plant gaat bloeien heb ik al ervaren bij een stel Lowryders die ik heb staan. Dankzij de Lowryders heb ik tot nu toe best veel geleerd; bijv. geslachtsbepaling en hoe wietplanten zich ontwikkelen tijdens de bloei. ;) Dit komt mij dalijk van pas als ik mijn WW's tijdens de bloei moet gaan verzorgen. :wacko:

 

Ik wacht wel af, ik neem aan dat de bloei binnen 2 a 3 weken zichtbaar zal worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik merk overigens dat ik de topjes steeds meer witte haartjes te zien zijn;

 

gallery_17398_5294_84578.jpg

 

;) :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...