Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

jackgaard2

5 Killing Fields In Volle Grond

Recommended Posts

Onmiddellijk ophangen!!!!!En het kleine grut eventueel verspreid op een krant of droognet.

 

grtj.pelske

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Jackgaard,

 

Nice work, wat ga je met dat 'afval' doen.

Cakeje, hasje?

 

Grtz, Isan

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT door suf: leert quoten, aub, gebruik de t_reply.gif knop onderaan :P

 

Hoi Isan,

 

Dat was wel de bedoeling inderdaad, een cake of hash fabrikaatje :P Heb jij al ervaring met zelf hash maken? Ben daar wel benieuwd naar..

 

Groeten Jackgaard

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou zonde zijn als de toppen die je nog moet knippen wegrotten door tijdgebrek.

Heb je een beetje (veel ) ruimte in je koelkast ?? Ik heb een heleboel toppen twee dagen in de koelkast bewaard toen ik geen tijd had om te knippen, en het werd niet slap.

Wel een plastic zak erom, want je koelkast gaat enorm stinken anders.

Als dat niet kan, dan zeker ophangen en later knippen, niet in de kratten laten liggen hoor !

 

Groet, Wiedewiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ondertussen nog wat papieren tussen de kratten gedaan, om vocht op te nemen. Ik weet dat het niet echt ideaal is maar vanaf donderdag ben ik een aantal dagen weg dus daarvoor moet alles eigenlijk wel geknipt zijn. Dan de komende dagen maar wat lessen skippen om verder te kunnen knippen :P Die koelkast is wel een goed idee Wiedewiet, het zal er niet allemaal in passen maar ik kan er wel een deel in leggen denk ik, maakt het dan niet uit dat die toppen zo dicht op elkaar zitten in de zak?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij had ik de groentenla volgepropt , echt geprópt. Heeft twee dagen zo gelegen en het was wel geplet maar niks geen rot of nattigheid erin of slapperigheid. Ik denk dat het in een zak net zo gaat.

Voor mij was het echt de redding, ik kon het knippen niet meer bijhouden en de toppen moesten er echt af in verband met oprukkende meeldauw en rot. Als ik jou was haalde ik de koelkast zoveel mogelijk leeg (kan jou zo'n half bakje margarine nou schelen).

Succes !

Share this post


Link to post
Share on other sites

zonde als je alles in de krat laat zitten. ophangen is beter, zo lopen de toppen nog vol met lekkers uit de stam en blad.

maar las dat je donderdag weg bent, so be it.

grt

ramsus

gallery_17812_6159_35752.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...