Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
CannaDanny

Criminelen Opsporen Via Internet

Recommended Posts

iid een super idee .... ik vind er niets ergs aan .... maar helaas ik heb een nadere kijk op criminele gedrag vermoed ik ....

 

zo vind ik iemand met 10.000 planten die gewoon stroombetaalt en gewoon alles heeft betaalt geen crimineel maar eerder iemand die een optie ziet om snel geld te verdienen....

 

nou vind ik iemand wle crimineel als die bijv 3 plantjes kweekt maar bewust loopt te rommelen met zijn oogst ...

 

onder crimineel versta ik ....

 

moordenaars, pedo's, verkrachter, afpersers etc etc en die mogen ze van mij allemaal bergen!!!!! en werk daar maar wat graag aan mee .... tuurlijk in de wereld die we nu leven zullen er dus ook grote georganiseerde wiettelers opgepakt gaan worden ....

 

maar wat VAAK lees ook VAAK is met georganiseerde wiet teelt dat er een hoop criminaliteit bij komt kijken ( helaas !!!) ...

 

denk niet dat mensen tot 100 plantjes zich zorgen hoeven te maken.... mits je neit ophyves in je profiel zet dat je 100 dames onder 4 x 600 watt hebt staan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet alleen de privacy van de verdachte loop zo kans om geschend te worden, maar ook de mensen waarmee die in contact is. En wie gaat controleren hoe ver de politie gaat in dat onderzoek?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Niet alleen de privacy van de verdachte loop zo kans om geschend te worden, maar ook de mensen waarmee die in contact is. En wie gaat controleren hoe ver de politie gaat in dat onderzoek?

 

Klopt ook.En niemand kan het controleren of het moet GOED en DUIDELIJK gelogged zijn.

Die kans is klein,want de meeste zullen wel weten hoe ze zichzelf moeten verbergen,

en hun sporen moeten wissen.

Het is zelfs zo dat als een "agent" een "bug" vind,

een serieuze "bug",wat behoorlijk vaak voorkomt,

via welke een sql injectie geinjecteerd kan worden deze vervolgens een complete

"dump" van de database van de site kan opleveren na wat "finetuning",waarin ALLES van IEDEREEN opgeslagen is?

 

Het is geen ver van je bed show,want die dingen worden met regelmaat gevonden en gemeld.

Misschien worden ze niet allemaal gemeld? :(

Je weet bijna nooit zeker dat alleen een "webmaster" bij "jouw" gegevens kan.

 

Het is om diezelfde reden nooit aan te raden om veel gegevens van jezelf op een website als hyves op te slaan.

:rofl

Edited by No_AverageJoe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...