Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Rokkelbok

Voor De Eerste Keer Spacecake

Recommended Posts

Wat echter geen stonerswijsheid is, is dat THC in planten wordt gevormd, geen tetrahydrocannabinol is, maar ik meen tetrahydrocannabinolcarbonzuur is. Dit is niet in staat om te hechten aan de receptoren in de hersenen, waar "het allemaal gebeurt" met THC en je beleving. In je spieren of je maag doet het niets dan niets. Bij verwarming zal deze zuurgroep eraf gaan en komt de receptor-actieve delta-9-tetrahydrocannabinol, die op de delta-9-receptor hecht, tevoorschijn.

Als je wiet rookt - en de cannabinoïden dus niet in de maag en darmen bewerkt kunnen worden met zouten en enzymen - zal het THC al in de actieve vorm in de bloedbaan gebracht moeten worden. Daarvoor moet THC dus gevormd worden door een hittebron bij de wiet te houden die warmer is dan zo'n 90 graden. Voor een cake zal dat gebeuren door de oventemperatuur en bij een joint is dat een aansteker en daarna de top zelf. Echter hoe dat in zijn werk gaat in het lichaam zonder warmtebron weet ik niet. Het zou kunnen dat er enzymen zijn die de zuurgroep erafhalen, maar dat zou je zelf moeten uitzoeken. Maar geheel waar is je ontkenning/hypothese dus zeker niet, misschien is hij zelfs wel geheel onwaar. Maar dat is dus in het geval dat het lichaam tetrahydrocannabinolcarbonzuur niet kan metaboliseren tot THC.

 

Excusez moi pour ne pas répondre au message original, mais un malentendu est solvée.

Ik zou per persoon simpelweg 0.4 a 0.5 gram hasj doorheen doen, of zo'n 0.8 tot 1 gram wiet. Gemiddelde coffeeshopwiet genomen. Echt veel meer zou ik niet doen als je onervaren bent. Ik ken een ervaring met 1,25 gram matige hasj. Wat eindigde in een drukkend gevoel in het hoofd, enigszins zeerte, extreme moeied en extreme honger. Maar dat was klaarblijkelijk niet geheel leuk meer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...