Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

tectogreen

Eerste Autoflowering Buitenkweek!!!

Recommended Posts

Hey

 

Ik zal deze zomer enkele van de AF soortjes buiten uittesten...

 

De voorbije jaren plaatste ik altijd wat vroegbloeiers, maar ik ben het stressen tijdens de natte maanden beu dus is het tijd voor iets anders :)

 

Ik heb nu enkele dieselryders staan samen met enkele semi-AF haze:

 

gallery_13319_5189_91183.jpg

 

med_gallery_13319_5189_43455.jpg

 

twee van de mooiere dieselryders

 

med_gallery_13319_5189_194941.jpg

 

en een semi-AF haze die later werden gestart

 

Er zal ook nog AF white russian bijkomen en mss nog andere AF soortjes :lol:

 

PS: de witte schijn op de bladeren is as, ik denk dat ze te dicht bij de bbq stonden :o

 

Peace :P

 

tecto

Share this post


Link to post
Share on other sites

dieselryders zien der mooi uit :o

straks nog paar soortjes derbij :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tijd voor een kleine update van de dieselryders...

 

Tussen de drie mooiste dieselryders zit 1 vrouw en 2 mannen:

 

med_gallery_13319_5189_36088.jpg

 

med_gallery_13319_5189_98431.jpg

 

twee pics van het vrouwtje :D

 

med_gallery_13319_5189_23309.jpg

 

med_gallery_13319_5189_86029.jpg

 

en twee van het mannetje dat waarschijnlijk zal gebruikt worden, deze geeft namelijk de sterkste geur af en groeit stevig door...

 

De AF white russians liggen te kiemen samen met wat blue streak, lowryder2 en wat automix zaden..

 

De laatste drie soorten komen van toerist123, nog eens bedankt man ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

had ze ook al beter in een nat washandje verstuurd

met dit weer dan gelijk al ontkiemd bij aankomst

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze volg ik zeker, ik zie in auto-flower soortjes een mooie outdoor toekomst.

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die semi-AF Haze, is dat een eigen kruising? Of die kruising tussen neville's haze en lowrider van lowlife, of ik weet niet meer van welke company?

 

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee die zaden komen van een private breeder die deze kruising heeft uitgevoerd zonder echt een commerciële intentie...

 

Het kan zijn dat de zaden op de markt komen, maar nu zijn ze nog niet 100% AF en ze zijn ook nog niet stabiel want er zijn wel wat phenotypes ;)

 

Ik zou het snelste hebben en er is er 1 dat minstens 50 cm wordt en 11 tot 12 weken bloeit :D

 

Deze gaat hij gebruiken om verder in te breeden...

 

Als je wil stuur ik de link door, want zijn verslag komt op planetganja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komt op, of staat op planetganja? Want ik ken wel het verslag van zedhead, bedoel je die? Doe anders maar die link ja, dank je ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

LOL ja het zijn de B1 zaden van zedhead en zijn verslag staat er al een tijdje op en wordt steeds aangevuld...

 

Hij gebruikte een AK-47 x Lowryder x Lowryder vrouw en een pure haze man die hij kon bemachtigen via de HazeBros als ik het goed heb ;)

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Effe een kleine update over de stand van zaken...

 

Ik heb nu 2 vrouwtjes en 1 man van de diesel ryders. Er zal 1 vrouwtje bestoven worden met diesel man en het andere met een haze man als ik er 1 vind tussen de 7 zaden die startte...

 

Hier een pic van de diesel man:

 

med_gallery_13319_5189_45137.jpg

 

en 2 van de vrouwtjes:

 

med_gallery_13319_5189_38567.jpg

 

med_gallery_13319_5189_25713.jpg

 

De semi-auto hazes gaan rustig hun gang :(

Hier is 1 van kleinere, de meeste zitten aan de 3e internode op dit moment:

 

med_gallery_13319_5189_113005.jpg

 

Peace

 

tecto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update time :rofl

 

Ik heb 1 van de diesel vrouwtjes in volle grond geplaatst om eens te testen wat het geeft.

Het mooiste vrouwtje is juist begonnen met bloeien, maar zal nog wel een week stevig doorgroeien...

 

Pics van het vrouwtje:

med_gallery_13319_5189_36057.jpg

 

med_gallery_13319_5189_6280.jpg

 

Het mannetje is op dit moment bezig stuifmeel af te geven..

 

De semi-auto hazejes lijken niet in topconditie, maar ik hoop dat ze er wel uitgroeien

 

med_gallery_13319_5189_31895.jpg

 

Er zijn er nog een pak kleintjes bijgekomen waaronder blue streak, AF white russian en auto mix :(

 

Grtz

tecto

Share this post


Link to post
Share on other sites

He tecto

Gaat goed he met de dieselryders.

Jammer van die haze-ryders. Het ziet er in mijn ogen niet naar uit dat ze hier zomaar uit groeien. Omdat ik het een interessant project vind ben ik even gaan onderzoeken. Ik heb twee conclusies: Het kan gaan om een sulfur tekort. Sulfur is niet opneembaar bij een pH onder de 5,5. Wat ik waarschijnlijker vind is de andere mogelijkheid; dat het te maken heeft met te grote verschillen tussen nacht en dag temperatuur, waar de tropische genen van deze soort niet goed tegen kunnen. Als je ze snachts buiten hebt staan kan je dus kijken of het beter gaat als je ze snachts binnen zet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jow die diesel biatch ziet er strak uit :rofl

die ander n beetje minder maar toch niet zo slecht.. zien er stevige plantjes uit.

 

ik zou de raad van space-c-boy volgen, ik weet niet wat het weer doet in nederland maar het is overal toch nog een beetje fris aan de vis snachts. overdag is het dan soms 18°C hier en snachts 9°C :( dat is niet zo chill voor de meiden.

 

zet ze lekker binnen savonds en kijk wat r gebeurt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks voor de reacties allemaal :verrygood

 

De semi-auto hazejes staan in de serre dus voelen ze het temperatuurverschil al iets minder, ik moet er wel bijzeggen dat deze van de foto er het slechtst uitzag :specool

 

Het weer hier in België is al enkele dagen wat minder en ook zit er zeer veel haze invloed in de semi-auto hazejes... Ze zijn dus al een pak gevoeliger dan eender welke andere AF plant en daarbij komt nog is dat ze nog lang niet stabiel zijn...

 

Ik zal gewoon moeten afwachten en zien wat er van komt..

Share this post


Link to post
Share on other sites

aaaaaaah je bent belg!! ja het weer hier is een beetje vreemd.. af en toe 25°C en de volgende dag moet je n trui aandoen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad, het weer is wat in de war.

omdat we enkel maartse buien hebben gehad in maart en april krijgen we aprilse grillen in mei :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

De haze ryders hebben het toch moeilijk hoor :verrygood

 

Ik weet niet wat de oorzaak is, maar ze zien er niet goed uit zoals op de foto's te zien is:

 

med_gallery_13319_5189_100918.jpg

 

med_gallery_13319_5189_58756.jpg

 

Iemand een idee wat het probleem is?

 

Het probleem is wel enkel terug te vinden bij de haze ryders want alle andere auto's gaan nog steeds goed...

 

De diesel ryder vrouw groeit nog steeds super en is nu 40 cm :specool

Hoop dat ze de 50 haalt...

Het mannetje staat nog steeds apart te bloeien

 

foto van de diesel ryder vrouw:

 

med_gallery_13319_5189_82018.jpg

 

Grtz

 

tecto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb net het zelfde gehad met een gewone lowrider 1 maar ik weet ook nie wa het is.

Mooie planten :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo tecto! Leuke kweek heb je daar! Jammer van die semi AF Haze.... Kan het niet zijn dat het gewoon een slechte pheno is? Die Diesel ziet er in elk geval erg goed uit!

 

Succes!

 

Gr. BleZZzZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Blezzzz

De meeste van de semi-auto hazejes zijn wat instabiel in hun groei, maar die afwijkingen kwamen toch van iets anders denk ik.

 

Ik heb 3 vrouwtje gespot ( denk en hoop dat ze allemaal AF zijn) en 1 mannetje. Deze staat nu onder een 150 HPs lamp en de nieuwe groei ziet er goed uit dus ik denk wel dat het in orde komt :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan had het dus in ieder geval met klimaatsomstandigheden te maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...