Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
La Buena Hierba

La Buena Hierba's Guerilla

Recommended Posts

10 BasicSeeds Ierdbei en 1 Sannie's Freebees RebelShack

ik ben van plan om de 2 mooiste damens in de tuin te zetten en de rest op een mooie Guerilla plek ( hoop dat het mooie plek is :verrygood )

ik wil stekken van de planten nemen en wortel laten schieten dan binnen op 12/12 zetten voor geslachtsbepaling wil de stek van de mooiste man aan houden voor het zaad met mooiste vrouwtjes stekken voor zaad voor volgend jaar.

ik hoop dat het gaat lukken want het is mee eerste kweek .

mischien dat ik nog wat meer stekken haal voor de Guerilla plek

hier wat foto,s alvast

4 keer BasicSeeds Ierdbei en boven op een jongere iets Sannie's Freebees RebelShack

gallery_15915_5152_540785.jpg

Sannie's Freebees RebelShack

gallery_15915_5152_1704191.jpg

 

BasicSeeds Ierdbei

gallery_15915_5152_2673657.jpg

 

BasicSeeds Ierdbei

gallery_15915_5152_577622.jpg

gallery_15915_5152_724976.jpg

gallery_15915_5152_492124.jpg

 

de Sannie's Freebees RebelShack

gallery_15915_5152_1918382.jpg

gallery_15915_5152_2100521.jpg

gallery_15915_5152_2610184.jpg

heb niet foto's van al de planten maar hoop dat jullie beetje hiervan een iedee krijgen

meer foto's zullen volgen

hulp en info is welkom

 

groetjes La Buena Hierba's

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeft iemand wat info over het stekken moet ik een zijtak nemen of de hoofttop want vind het toch best eng om te doen

Bedankt alibaba het zijn mijn eerste plantjes dus ik hoop dat ik het goed doe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kun je beide doen, maar ik denk niet, dat er veel mensen hun hoofdtop gaan afknippen :verrygood. Correct me if i'm wrong.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier twee foto's van een van de guerilla plekken.

Ik heb foto's met mijn mobiel gemaakt, maar het lukte niet ze op mijn computer te krijgen, heb ze opnieuw genomen van mijn mobiel door een camera

vandaar dat de kwaliteit wat slecht is.

de lokatie ligt aan water, omringt door bomen en groeien brandnetels

de planten zullen de helen dag volle zon hebben.

ik heb op deze plek plaats gemaakt voor drie planten

de andere guerilla lokatie moet ik nog foto's maken

gallery_15915_5152_179896.jpg

gallery_15915_5152_648026.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er allemaal goed en gezond uit, mooie guerilla plek als ik je omschrijving zo lees.

Stekken neem je van de zijtakken, als je je plant topt, kun je die top ook gebruiken alszijnde stek.

Het ziet er veel belovend uit, je hebt je eigen al goed geinstrueerd.

Succes verder.

 

Grtz Lowryder :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey la buena hierba je plantjes zien er goed uit pas wel op voor de kleintjes dat ze niet gaan strekken! de ierbei zien er blij uit... en je guerrila spots zien er ook mooi uit er is in iedergeval genopeg zonlicht...veel succes met je kweek en ik gun je mooi weer voor een mooie oogst!

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de reakties ik heb net stekken gemaakt hoop dat het gaat lukken wat ik wil.(wortelen en voor geslachtbepaling op 12/12 zeten en zo nog wat zaad er van te krijgen)

al de info heb ik van het form dus hoop dat ik geen fout dingen heb gedaan :P

had net al een fout gemaakt moet even met haast weg (20 min)en de zon was gedraaid en scheen zo op de bak ze hangen nu beetje slap hopen dat het goed komt

als iemand tips of advies heeft ik hoor het graag.

hoop dat jullie het een leuk verslag gaan vinden

hier nog wat foto's

gallery_15915_5152_1675843.jpg

gallery_15915_5152_430529.jpg

gallery_15915_5152_428284.jpg

gallery_15915_5152_1942385.jpg

gallery_15915_5152_395428.jpg

groetjes La Buena Hierba

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kijk net even bij mijn plantjes en toen zag ik dit bij een van de Ierdbei's laat deze al zijn geslacht zien (ik denk mannentje) en hoe kan dit nu al zonder 12/12 ?

is er een ervaren iemand die me hier mee kan helpen

gallery_15915_5152_214057.jpg

gallery_15915_5152_2123568.jpg

 

mischien iets mee te maken dat ik gisteren stekken gemaakt heb

Share this post


Link to post
Share on other sites

he dat heb ik ook voor gehad bij men snow white moederplant deze liet ook ineens haar

geslacht zien en stond ook op 18/6 en hier had ik nog geen stekken van gesneden

na een bepaalde tijd komt precies het geslacht automatisch tevoorschijn

is inderdaad een man :P

good luck

greets db

Share this post


Link to post
Share on other sites

God wat zien jouw ierdbei's er vet uit man! Ik mag hopen dat de mijne ook zo dik worden.

 

Bij mijn buren lieten ze ook heel snel hun geslacht zien, een overduidelijke man waar al trossen bloemen in zaten. Vreemd dat de voorbloei al zo intens was.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is al weer een aantal weken verder en het is niet helemaal zoals volgens het plan gegaan

de stekken waren allemaal gelukt en ik had van iedere plant twee stekkies afgehaald.

waren na een week al goed geworteld en heb toen de ene helft op 12/12 gezet zodat de andere helft misschien voor de guerilla gebruikt kan worden.

Ik moest de oude planten daarom in een zelfbouwkast in de tuin zetten.

na een week hadden mijn vrouwtje en ik een naar gevoel en daarbij kwam ook nog een paar keer een helicopter over.

ons gevoel bleek ook wel te kloppen naa week werden een aantal plantages opgerold door de politie in de wijk.

Ik hab gelukkig daarvoor besloten om alles weg te halen behalve de Sannie's Freebees RebelShack en een mooie BasicSeeds Ierdbei.

ik heb wel een stekkie aangehouden van een mannetjes ierdbei en een vrouwtje ierdbei en natuurlijk van RebelShack om de in de schuur te verduisteren 12/12 voor zaad.

ik vond het gewoon te riskant dat er 11 flinke planten in de tuin stonden en 22 stekjes in huis. Met veel pijn en moeite heb ik alles op de guerilla plek gekregen.

Ze staan daar nu zeker twee weken. ik had slakkenkorels gestrooid en spul gespoten voor andere nare beestjes.

ik ben vandaag wezen kijken en heb foto;s gemaakt.

Ik was erg geschrokken want de helft van de stekkenwas opgevreten door de slakken ondanks de korels.

De grote planten zagen er goed uit,maar waren ook aardig aangevreten. Ik heb gelijk weer slakkenkorels gegooid en spul gespoten.

had ook wat mannen ontdekt 3 dat maakt totaal 5 mannen tot nu toe.

Hierbij de foto;s al de groten planten zijn dik over een meter

 

in tuin net overgepot in 65 literbakken

BasicSeeds Ierdbei tuin

gallery_15915_5152_54090.jpg

gallery_15915_5152_25002.jpg

 

Sannie's Freebees RebelShack tuin

gallery_15915_5152_4729.jpg

gallery_15915_5152_38717.jpg

 

Guerilla spot

gallery_15915_5152_110531.jpg

gallery_15915_5152_108977.jpg

gallery_15915_5152_115255.jpg

gallery_15915_5152_54688.jpg

gallery_15915_5152_123864.jpg

gallery_15915_5152_293.jpg

gallery_15915_5152_28935.jpg

gallery_15915_5152_119244.jpg

mannetje :( en tuurlijk :D

 

gallery_15915_5152_20084.jpg

 

en weet iemand wat dit vrouwtje heeft lijkt al te bloeien :o

gallery_15915_5152_62406.jpg

gallery_15915_5152_75303.jpg

gallery_15915_5152_61892.jpg

 

ik wacht jullie reakties af

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

damn, jou plantjes staan wel erg vroeg in bloei!

net voor ik jou topic las, had ik ook al wat staan zoeken op mijn plantjes, en ik zie op 2 plantjes erg minuscuule balletjes, dus ik veronderstel dat ze nu al voorbloei vertonen, wtf :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey la Buena Hierba :D

 

De ierbei is voor het eerst dit seizoen in sanniesshop dus ook voor het eerst op wietforum te zien :D

Ik heb zelf ook ierbei staan maar de mijne zijn niet zo in de bloei als jou vrouwtje.

Het is wel een mooie sativa ierbei :(

Ik hoop voor je dat ze blijft groeien en bloeien tot okt hihi.

Ze staat er wel onwijs gezond bij dus dont worry.

Misschien kan je der wel sneller oogste als de andere :o

Veel succes.

 

GR knutsel

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar dat kan toch eigelijk niet nu al bloeien? of heeft het te maken met een auto flower ofzo

sorry voor de mischien wat dome vraag maar dit is mijn eerste kweek en heb geen iedee hoe dat kan :doctor:

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Buene Hierba,

 

Ik heb PRECIES hetzelfde...

Ook ierdbei's, ook al aan het bloeien, veel 1 en 3 vingerig blad. Had in de plantenkamer een topic geopend maar daar zijn geen reacties op gekomen. Goed om te zien dat het niet aan mezelf ligt, het is toch de soort. Ze lijken wel de hele tijd aan het regenereren. Ik ben er niet al te blij mee want de mijne ziet er iets minder gezond uit. Ik zal dalijk mijn topic updaten, daar staan er ook fotos van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb toch maar versterking gehaald voor de querilla. Er waren enkele planten gesneuveld in strijd met de slakken ondanks het slakkengif, dus heb ik een aantal stekken besteld

Ik had dubbel fun besteld maar door een communicatie probleem heb ik bubbel gum gekregen :smoke

maar we moeten maar roeien met de riemen die we hebben.

Hopen dat het gaat lukken met dit soortje.

hier de verstering net binnen gekregen

gallery_15915_5152_19778.jpg

gallery_15915_5152_52857.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moooie stekken heb je daar :smoke Hoe groot denk je dat ze nu nog worden als ze de volle grond in gaan? Ben ik wel benieuwd naar want heb zelf ook ngo stekken en dacht dat het misschien te laat was..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stekken kan je nog gemakkelijk zetten tot ver in Juli,uiteraard zullen de planten niet zo groot worden dan stekken die je direct na ijsheiligen buiten zet.

Maar soms wil je juist de planten wat korter hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...