Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Dub

Reggae Sundance 2008

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

De 13e editie van RSD staat alweer voor de deur en de eerste artiesten zijn bekend met o.a.; Morgan Heritage / Junior Reid (oud zanger Black Uhuru) / Luciano / Groundation en nog veel meer die komen en bekend gemaakt moeten worden.

Dit is de 4e keer RSD voor mij en ik sta weer te popelen om te gaan, jij ook?

Ik hoop echt dat dit jaar die wachttijd op vrijdag veel korter is, ze hebben het wel beloofd, en dat het geweldig weer is, net als vorig jaar of beter misschien.

Dit jaar ook weer vette zakken wiet mee natuurlijk en alle gemakken voor de camping en de BBQ.

 

Ik ben benieuwd wie er hier op het forum ook naar RSD is geweest, weer zal gaan of wat dan ook en wat jou ervaringen van het festival zijn en wie jij bijvoorbeeld het liefst ziet optreden dit jaar en wat voor eten je het liefst koopt daar als je een vreetkick hebt.

 

M.v.g., Dub

 

 

achtergrond2008kopie.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, helaas dit jaar weer een hoop andere plannen!

Groundation had ik wel graag willen zien, en Luciano had ik in 2005 al gezien op RSD.

 

Have fun Dub en voor de rest die dit jaar gaan!

 

Blessed love,

Jahbless

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga mogelijks gaan. Prachtig festival, al heb ik de meeste artiesten al minstens 1 keertje live gezien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn, dat lijkt wel een festival in Afrika, aan de locatie en de bezoekers te zien :verrygood

Anyway zieter zeer chill uit.. ga deze zomer sowieso wel een festivalletje doorbrengen bij de noorderburen, sundance maakt veel kans ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het mooiste weekend van het jaar voor ons zit er HELAAS weer op ;) Het was echt weer waanzinnig ondanks enige buitjes. Super line-up, geweldige sfeer, super mensen, alles daar is gewoon vet behalve ranzige toiletten. Ik vind 2 partytenten beter i.p.v. 1 de vorige jaren maar shit wat werd daar weer lekker gedraaid. Ik heb momenteel echt heimwee terug, was het maar voor een week. Thanx Panic, security, vrijwilligers, artiesten en sfeermakende mensen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...