Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

DEFFY

1e Kweek 100x Jack Herrer

Recommended Posts

ik gebruik ADJUST A WINGS en op dit moment in de bloei moeten ze op 35cm hoogte van de hoogste toppen.

maar omdat mijn planten niet gelijk groeien wat raden jullie mij aan?? moet ik mijn lamp hoger hangen zo jah hoe hoog??

 

Heeft er iemand trouwens al ervaring met Plagron Green Sensation??

 

MVG,

DEFFY

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Net als met bladeren zal ook een top zich gaan richten naar het licht. Alle afzonderlijke topjes waaruit een top is opgedeeld zullen dan meer omhoog gaan staan. Dit idee:

gallery_5822_345_55475.jpg

Zo krijgen ze allemaal prima licht.

 

TNT bedoeld waarschijnlijk dat het buigen van de top niets uitmaakt voor de ontwikkeling van die top, dat gaat wel door.

Wel maakt het uit hoe hoog je lamp hangt voor het dicht groeien van de toppen en dus voor het eindgewicht. Hoe hoger de lamp hoe minder licht. Dit is niet voordelig. Daarom moet je die hoogste uitschietende toppen gewoon horizontaal binden met wat kunstzinnige ingrepen. Zodat je lampen omlaag kunnen en de planten voldoende licht krijgen. Dit bevorderd de processen in plant en top. Dat is wat TNT bedoelde, volgens mij.

 

Hier vind je een topic over Green Sensation.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Deffy ,...

 

 

ik werd nieuwsgierig en dacht ga toch maar eens kijken in het topic van je.

 

Maar het ziet er allemaal erg goed uit , ok een beetje oerwoud maar dat komt wel in de toekomst

als je leert toppen en diefen .

Trouwens zoals je zelf nu ook al weet moet je ze de volgende keer maar een paar dagen

voorgroeien ,bv 1 week onder de tl om wortel te trekken en dan een dag of 3 a4 met 18/6

onder de Hps lamp en dan meteen op 12/12.

Had je mijn tuintje moeten zien de eerste keer ,daar had je een kapmes voor nodig. :smoke

 

Nee hoor je maakt je veels te druk , alleen nu af en toe de Ph in de gaten houden eventueel

ook de EC en gewoon kijken en leren zien waar de plant eventueel om vraagd( extra voeding ofzo)

Maar dat komt met de tijd , ook ik leer nog elke dag . :kill:

 

Enne het moet erg raar lopen wil je hier maar 100 gram vandaan halen, ik zou zeggen

veel Suc6 en take it easy , take a spliffie.

 

:verrygood

 

Gr,........Slick

Share this post


Link to post
Share on other sites

na bovenstaande reacties te hebben gelezen, heb ik niks meer toe te voegen :verrygood

ziet er goed uit, al zou ik inderdaad de volgende keer met die aantal iets minder tijd in de groei houden.

 

grtz PP-er

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt allemaal voor jullie reacties

 

ik zie op een aantal toppen al wat bruine haren(heel weinig) is dat normaal voor deze periode van de bloei?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Antwoord op je vraag over licht of donker: Hoe meer licht hoe beter voor je toppen, maar niet meer dan 12 uur licht per dag, anders valt de topontwikkeling stil en gaat de plant weer in de groei.

Miss J laat een mooie foto zien van wat er gebeurt als je takken buigt. Dat heb ik op het moment ook, en het ziet er prachtig uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weetje ik denk dat ik zomaar stresss....

 

het is mijn 1e keer daarom denk ik dus we zullen het zien ik laat het in zijn loop

ieder week zal ik een foto update doen en we zien wel wat de pot me schaft!!

 

Zoeen kamer bouwen is niet goedkoop, helemaal niet als je het alleen doet zoals ik

zolang ik mijn onkosten eruit haal en iets extra's ben ik blij.

 

en mijn vrienden (NON STOP SMOKERS) ook voor de helft van de winkel prijs mogen ze

bij me afnemen dus ik hoop echt op 1kilo dus 10gram per plant.

KAN IEMAND EEN SCHATTING MAKEN VAN WAT IK KAN VERWACHTEN?

 

 

jullie horen woensdag de 7e weer van mij...(FOTO UPDATE)

 

fijne koninginnnendag trouwens

 

MVG,

DEFFY

Share this post


Link to post
Share on other sites

MENSEN NOG EEN VRAAG

 

EEN NORMALE 600WATT KAP PAKT 1.2m2 KLOPT HET DAT EEN ADJUST A WING 2.36m2 PAKT??

 

EN WAT ZIJN DE VOORDELEN VOOR MIJN OOGST?? GA IK HET MERKEN OF NIET IN MIJN OOGST?

 

HIER EEN LINK MAYBE KAN IEMAND MIJ DAT UITLEGGEN

 

http://www.adjustawings.com/ajw_layout_tips.htm

 

MVG,

DEFFY

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ :verrygood :kill: (wie gebruikt trouwens een qwerty toetsenbord? O_o)

 

10gram per plant ga je zeker niet hebben man, veel meer zou ik zo zeggen, 10gr haal je van een lowrider, die zijn 10 keer kleiner dan uw planten en hebben geen zijtoppen zoals jij.. dus reken maar meer zou ik zo zeggen. Een schatting ga/kan ik niet maken v_v

 

Zeer mooie Jungle trouwens, heb je nu al foto's met een fototoestel genomen? Die moetten wel mooi zijn ^^

 

Ivm het opervlakte dat die awings van u zouden hebben, is hun bereik echt het dubbele van een gewone hps? En geeft dit dan meer opbrengst?

 

The system shown above can produce yields up to 600gm when 250watt lamps are used.

Quote van die site, dus dat zou een slordige 2,5gr per watt leveren, lijkt me belachelijk veel, maar belachelijk vet als het zo is :smoke btw gm is gr, right?

 

Peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo Deffy

 

'T gaat goed komen, no more stress, jeah.... :kill:

 

Ik ga geen schatting maken, alleen maar hopen op een goed eind. Jack Herer bloeit paar weken langer dan PP of K2.

 

:verrygood

 

Cannadanny

 

:smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb al nieuwe foto's gemaakt met een digitale cam...maar woensdag ga ik nieuwe foto''s maken want dan zijn

6weken van mijn bloei voorbij en kun je maybe verschil tussen die oude foto's en nieuwe.

 

ik heb mijn klok niet meer op 12 / 12 maar op 14uur donker 10uur licht(heb ik gelezen) dan denken je planten dat het winter word

en dat ze sneller moeten ontwikkelen ...laatste week weer op 12 / 12 als ik alleen water ga geven.

 

woensdag dus mijn update.....

 

,

Deffy

Share this post


Link to post
Share on other sites

warom wil je het sneller hebben ??? het heeft toch de tijd nodig die het nodig heeft en als het dan sneller gaat krijg je fluffie en lichte wiet

 

gewoon zen gang laten gaan en het zo lang mogelijk laten staan,zo krijg je het meeste gewicht en het beste en lekkerste resultaat

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou hem gewoon op 12/12 laten staan!!

Ga nou geen rare dingen doen die niet nodig zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

beste deffy.

ziet er leuk uit bij je :verrygood

mooi hokje en dito veldje :smoke :kill:

klooien met je licht / donkertijden zou ik nog niet doen als ik jou was!

eerst leren kweken, daarna kun je altijd nog experimenteren :lol:

veel succes

 

henk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey allemaal sorry dat ik zolaat ben met mijn update maar hier zijn ze dan

vandaag mijn 8e bloeiweek in, ik denk dat ik em nog laat tot tussen de 9e en 10e week.

 

gallery_17040_5104_77475.jpg

gallery_17040_5104_196507.jpg

gallery_17040_5104_410903.jpg

gallery_17040_5104_481698.jpg

gallery_17040_5104_222308.jpg

gallery_17040_5104_170437.jpg

gallery_17040_5104_399211.jpg

gallery_17040_5104_442102.jpg

gallery_17040_5104_222268.jpg

gallery_17040_5104_170396.jpg

 

ik hoop op reacties van jullie,

 

MVG,

Deffy

 

hoe kan ik mijn foto's beter krijgen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

HEyyyy...

 

Ik zou de camera op natuurstand zetten :P

 

Het ziet er goed uit .... maak je over die opbrengst maar es geen zorgen denk ik me zo.

 

Keep up the good stuff

 

Greets Growers4all

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar ga je toch wel over die 15gr per plant gaan zo te zien :P

 

Op wat staat je klok nu? 12/12?

 

En zelf zou ik, en velen hier, deze toch wel z'n 12 tot 14 weken gunnen.

Heb 1x de chanche gehad van JH stekken en dat is bomme wiet, zaad kost geloof ik 16euro per zaadje :o

 

Succes verder,

 

El Fish :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het geweldig DEFFY!

 

Relax en zoals eerder gezegd je hoogste toppen horizontaal buigen dan kan je lamp wat lager ook.

 

Rustig blijven en de plantjes onder geduld en vertrouwen lekker laten doorbloeien, je gaat een dikke oogst tegemoet zo te zien! :P

Volgens mij goed luisteren naar de ervaren mensen hier, Jack H. bloeit zo 12 weken als ik dat zo lees in de kweekverslagen.

 

Groetjes

WV

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maak wat foto's met de lichten uit dat is duidelijker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lichten staan uit het is me flits

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gebruik je een bouwlamp als flits ;)

Ziet er heel erg goed uit, wou dat mijn plantjes het zo gaan doen...

Succes, ik volg je kweek!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Daar ga je toch wel over die 15gr per plant gaan zo te zien ;)

 

Op wat staat je klok nu? 12/12?

 

En zelf zou ik, en velen hier, deze toch wel z'n 12 tot 14 weken gunnen.

Heb 1x de chanche gehad van JH stekken en dat is bomme wiet, zaad kost geloof ik 16euro per zaadje :D

 

Succes verder,

 

El Fish :P

 

mijn klok staat nu op 12/12 en ik kijk hoelang ik die JH laat zeker nog 2 weken dan zit ik op 10weken. en ik ben

begonnen met stekjes 3,75 per stuk betaald. het is mijn 1e kweek maar wat me echt opvalt is dat JH veel blaadjes krijgt.

 

MVG,

DeffY

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...