Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
grafgever

Spacecake White Widow?

Recommended Posts

Ik heb 5 gram White Widow ingeslagen voor het bakken van een lekkere spacecake het doel is dat hij door ongeveer 6 mensen gebruikt gaat worden. Ik was van plan 200 gram boter te gebruiken hier de wiet zo'n 20-30 min in laten trekken en dit dan in de cake te gebruiken. Nu is mijn vraag aan jullie is 5 gram white widow teveel of te weinig? is wel sterk spul als ik het rook namelijk:D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bijna een gram per persoon van dat straf spul, ik denk dat het een cakeje zal zijn waar je wel een avondje mee zoet zal zijn :dribble:

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

Bedankt voor de reactie wou eff weten of het genoeg zou zijn :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aan het genieten van de cake? :dribble:

Ik ga deze week ook eentje bakken met nog wat afval van vorige kweek :dribble:

Enjoy, grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga hem nog in de koelkast laten liggen ingepakt in een aantal plastic tassen zodat ie goed blijft tot zaterdag dan heb ik een lan party met een zooi vrienden dus dan wordt het zeker genieten :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb vandaag wat wietboter gemaakt, donderdag of vrijdag cakeje bakken en zaterdag smullen :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ongeveer 40 minuten geleden een plakje van de cake op en dit plakje voor 3/4e op gegeten

hierna nog 1 grote haal van de 50 cm bong op. na deze haal voelde ik het vrijwel meteen opkomen. Ik ben nu echt HEEL erg ziek high aan het worden m'n beeld begint te draaien hoop dat het niet veel erger wordt. hoe lang bouwt dat op?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet tegen vechten , lekker laten gaan ... En de spacecake wordt na verloop nog wel ietsies erger ja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net met z'n 8en ongeveer 75% van de 6-7 gram wiet gegeten dus.

Hoop dat het niet heel erg viel zieker wordt :smoke. maar goed ligt nog een kwart voor later dus :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog even een verslagje: Spacecake was erg lekker de heftige high viel toch nog wel mee en we hebben later (+/- 3 uur na inname) nog wat gerookt in de bong. hierna had ik het gevoel alsof mijn high van de spacecake heel erg werdt versterkt en ook duurde het veel langer dan normaal (2 uur naar winamp visualisations gekeken met m'n stonede kop :P) was een erg leuke avond en zal zeker nog eens doen :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel interessant topic..

 

ik wil ook een space-cakje bakken voor mij en mijn neef..we hebben 2 gram white widow en hebben eigenlijk nog nooit echt wiet gedaan.. :)

 

denk je dat 2 gram te veel of te weinig is voor beginners want da is toch wel straf spul..

 

alvast bedankt :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik bak mijn cake altijd met 10 gram wiet. Maakt niet uit wat, gewoon wat goedkopere wiet of eigen teelt. Tien gram op een cake van 750 gram ongeveer is niet zo heel veel en meestal werkt het prima..

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

Maar dan kun je daar ongveer tien keer van eten?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heel interessant topic..

 

ik wil ook een space-cakje bakken voor mij en mijn neef..we hebben 2 gram white widow en hebben eigenlijk nog nooit echt wiet gedaan.. :o

 

denk je dat 2 gram te veel of te weinig is voor beginners want da is toch wel straf spul..

 

alvast bedankt :o

 

gewoon even om te vermelden..

 

het was een heeel stevige cake..we waren helemaal weg :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...