Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
lyp

je kent ze wel

Recommended Posts

Je kent ze allemaal wel. Het pijpje. Vaak zijn ze erg klein. En als de wouten je ermee zien ben je genaaid. Terwijl je heel simpel een veel grotere pijp kan maken. Je moet dan een fles pakken je verwarmt de zijkant. Het liefst in het midden daar is de fles zwakker. Als hij dan zacht genoeg is kan je er met je sleutel een gat in prikken. Zorg ervoor dat dat gat niet te groot is. Je maakt m snel te groot. Er hoeft maar de tip van een joint in te passen. Je stopt dan de joint erin en begint te hijsen. Als je m doorgeeft (ik neem maar even aan dat je vrienden hebt) moet je wel even je hand op het gat houden. Het lijkt alsof je gewoon ademt maar je krijgt me toch veel rook binnen. Als je minderjarig bent moet je dit niet doen of je moet een hele goeie plek hebben waar echt niemand komt. Want als je een 1,5 literfles hebt vol rook en iedereen staat er aan te zuigen gaan de meeste wouten toch even nadenken wat dat nou toch zou kunnen zijn. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dit is wel lachen ja agjoh die wouten van hun mag wel eens meer wat niet :wink:

Ze zijn behoorlijk dom hoor ik had gewoon gezegt dat ik met een peuk liep te oefenen voor het echte werk. En trouwens als je met een groep bent durven ze in utrecht niet eens op je aftestappen of hun moeten met zn 4e zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij mijn vriend die kan de shop nog niet in he. ik draaide dus ff een lekker toeter voor mezelf en hem.

 

hij rolt ff een sjekkie voor m. er komt een woutebus langs stopt en kijkt in zn sjekkie of het wiet in zat en reed door. geen woord gezegd

Share this post


Link to post
Share on other sites

khad die eikels niet eens mn stickie aan laten raken! :x wat denken ze wel niet het gaat ze gvd helemaal niks aan wat ik doe!!!

Bij ons zijn ze niet echt geliefd hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij ons ook niet maar die vriend van mij is maar 16 (maar ik ben het ook) en lijkt ook zo oud misschien iets jonger

Share this post


Link to post
Share on other sites

jah das kut he, ik zag ze ook eens, nou jah dat d8 ik, ze waren er helemaal niet, hallucinatie? trippen? haha was first time white widow, supersterk en prof gedraaid door een vriend.

Share this post


Link to post
Share on other sites

is een keer zaten wij rustig een jointje te roken in het park en toen kwamen wouten langs wij de joint uitgemaakt en inmijn jaszak gedaan ff geklets en ze waren weg daarna weer lekker zitten genieten

Share this post


Link to post
Share on other sites

of laatste vrijdag dat er een busje voor de shop stopt met beveiligingsmensen erin. halve woute dus. ik was in de shop komen die halve woute binnen ik schrikke. wilde alleen zelf ook wat hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan beter een waterpijp maken 2 seconden meer werk

ik ben minderjarig en woon in belgë waar geen flikken zitten

dus je kan t hier gerust doen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jah de wouten hier in limburg zijn ook niet echt snugger.

Een vriend van ging eens met een groot feest (hij was zat)

gewoon een joint draaien op de stoep waar de wout langsstond.

 

Dus zij vragen: vind je dat normaal??

Hij kijkt omhoog, begint te lache: rot eens op, ben bezig

 

Die wout zo'n kop: :oops:

 

en wij maar lachen(we waren wel met z/n 10en ofzo)

gheghe..........

Share this post


Link to post
Share on other sites
is een keer zaten wij rustig een jointje te roken in het park en toen kwamen wouten langs wij de joint uitgemaakt en inmijn jaszak gedaan ff geklets en ze waren weg daarna weer lekker zitten genieten

 

Sinds wanneer moet je je joint uitmaken wanneer je een agent ziet aankomen? Zo'n straatagent mag toch ook niet zomaar te willekeur gaan beslissen wanneer een stickie wel of niet gedoogd wordt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

eej yo arthur

 

hier zitten misschien (heel misschien) ook minderjarige mensen

op ut forum :oops:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jah de wouten hier in limburg zijn ook niet echt snugger.

Een vriend van ging eens met een groot feest (hij was zat)

gewoon een joint draaien op de stoep waar de wout langsstond.

 

Dus zij vragen: vind je dat normaal??

Hij kijkt omhoog, begint te lache: rot eens op, ben bezig

 

Die wout zo'n kop: :oops:  

 

en wij maar lachen(we waren wel met z/n 10en ofzo)  

gheghe..........

 

ik kan me niet voortstellen dat een agent dat pikt, dat hadden ze bij ons zeker niet gepikt in iedergeval.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij ons pikken ze dat ook niet. ow tegenwoordig ben ik ook overgestapt op waterpijpen. toen ik dit schreef (lang lang geleden) wist ik nog niet hoe ik een goeie waterpjip moest maken.

 

tegenwoordig heb ik altidj een kaars en een pen op zak

Share this post


Link to post
Share on other sites

er zitten geloof ik ook wel wat belgen hierzo, maar bij mijn weten mag je in nederland overal een stick draaien, desnoods voor het smerisbureau, haha. Ze kunnen je erop aanspreken, maar niets verbieden.

In belgie is dat anders, daar wordt het bij mijn weten in principe niet gedoogd (correct me if i'm wrong).

Ikzelf ben met 3 vrienden wel es op een parkeerplaats (waar we in de auto zaten te sucken) aangehouden, zegge die smerissen dat we een uurtje moeten wachten voor we weg rijden omdat we knetter waren, hahah, die hele auto stond blauw, toen die juten weg waren konden wij ook weer pleiten, slaat gewoon nergens op, pure intimidatie van die lijers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lolz bij ons komt nooit popo behalve bij de shopa als we daar staan om iemand voor ons te laten halen rijden er altijd wel busjes langs om je te controleren, daarom haal ik nu bij een home-grower of bij skunk express(dan hoefk nie te fietse)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey kdenk niet dat je zo maar in nederland mag smoken hoor. kdenk niet dat dit in het openbaar mag. daarom zijn er ook van die théhuizen en sjops. dacht ik :?:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben jij ooit aangesproken door een smeris die zei dat je niet mocht blowen?

loop maar es op een mooie dag op de dam rond, dan smoken er vet veel gasten, en geen smeris die wat zegt :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet niet of iedereen 't weet. Maar de regel is zo dat je mag blowen op straat :lol: tenminste als je 18 jaar bent. En niemand er hinder van ondervindt. Waarom zouden er dan legale shops zijn als je niet zou mogen blowen. En niemand er hinder van ondervindt. Die tering figuren :lol: (blauwtjehs) kunnen je wel vragen of je mischien je joint uit wil maken.

 

ps:in limburg doen ze helemaal niet moeilijk. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier in tilburg ook niet zo vaak woute gezien nietmand doet iets

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij ons doen ze ook niet zo moeilijk, maar in Rotterdam kunnen ze je opschrijven ofzo hoorde ik ook al ben je over de 18 en na 3x krijg je een boete, kweet niet of het zo is maar goed, ik heb nooit last van de politie het boeit ze meestal niks, ik ben dan wel geen 18 maar ja, politie agenten zijn ook niet zo slim ze zijn niet voor nix agent geworden he. :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...