Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Merzhin

Is Dit Nog Mogelijk?

Recommended Posts

Ik krijg morgen normaal gezien 10 lowryder zaadjes binnen van sannie. Is het mogelijk nu eerst nog ee nzadenkweek te doen en dan met deze zaden dit jaar nog een gurilla kweek te doen?

 

eerst had ik berekend dat dit kon, maar had nog niets gelezen over goede tijsdtippen om naar buiten te zetten. Ik dacht nu eerst een zadenkweekje te doen zodat ik deze zaden begin juni kon oogsten en planten zodat ik eind augustus zou kunnen oogsten. Is dit mogelijk?

 

ps. De freebees worden ook geplant :smoke en hier ga ik niet eerst een zadenkweek mee doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

moet je ze snel elkaar laten bevruchten ,, ik denk wel dat het kan !!

niet gebaseert op eigen ervaringen !! als je gewoon stekken gaat trekken van je wijfies moet het helemaal lukken zeg ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

lowryders kun je helaas niet stekken. Nuja, normaal moet dit wel lukken denk ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die freebees zijn toch wel te stekken ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja van die freebees kan je wel stekken snijden. Van lowryders zijn geen stekken te maken omdat ze automatisch in de bloei gaan.

 

Je kan beter gewoon een goeie buitenplant neerzetten trouwens. Die freebees bloeien waarschijnlijk te laat af ( weet niet welke je krijgt ) en van die lowryders komt zo weinig wiet vanaf dat het soms haast de moeite niet eens waard is ( mijn ervaring )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja het zal wel moetenn lukken alleen Lowryders kan je geen stekken van snijden omdat het bijna zelf een Top is omdat ze zo klein zijn en vanzelf in de bloei gaan :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Is het mogelijk nu eerst nog een zadenkweek te doen en dan met deze zaden dit jaar nog een gurilla kweek te doen?

 

Ik denk niet dat je dat gaat halen, 2.25 maanden vanaf nu, dan weer kiemen, weer 2.25 maanden. Dat wordt wel erg krap. Daarnaast weet ik het niet zeker, maar willen zaden niet liever even een tijdje met rust gelaten worden voordat je ze weer gebruikt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...