Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Snowy

Vandaag, Heute, Aujourd Hui: Meeting In Het Hoogste Noorden

Recommended Posts

Zou geweldig zijn.. t word nog een hele Beste vrijdag morgen.. :wOOt

 

Oant moan,

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het staat vast , ik kom samen met Kasthavel en een Aspirant-lid Genaamd Doppie-Silverhaze , mag het een beste Vrijdag worden.

 

Ieje ziet oes morgn :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zou geweldig zijn.. t word nog een hele Beste vrijdag morgen.. :wacko:

 

Oant moan,

Laters, Snowie

 

of te wel tot morgen ;p piet paulismaaaa :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

helaas... drukke bezigheden anders was ik erbij geweest. Veel plezier!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb helaas deze week afscheid moeten nemen van een vriend. Het zal vrijdag voor mij helaas niet worden.

 

Priest

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tot vrijdag mensen afhankelijk van de opkomst zullen we, of onderaan de trap achterin voorbij de toonbank zitten, of boven naast de trap aan een grote tafel plaatsnemen.. Maar dat valt allemaal ook later nog wel te bezien :wOOt

 

Oant Freed!

Laters, snowie

 

Onze delegatie zal boven aan de grote tafel zitten met een WF-flyer open op tafel . anders vinden jullie ons nooit.

Want de enige die ik van gezicht ken is Ritger , en dat is ook al weer 8 maanden geleden.

 

Dus grote tafel , WF-flyer is de delegatie ZW-Drenthe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou mn WF doed Rotjeknor labjas uit de tas kunnen halen.. die draag ik nog steeds in het lab :wacko: Maar ik weet welke tafel bedoeld word dus ik zal jullie vast vinden, waarschijnlijk blijkt dat we elkaar wie weet al langer kennen ofzo.. Die niet kalende met de zwarte rugzak ben ik vast :wOOt

 

Laters, snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Pizza is net de over in gegaan en het zakje groens ligt al klaar.. op naar de Os na de pizza, zie jullie daar wel verschijnen aight! Tot vanaaf allemaal :wOOt

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Man wat een zooitje was het.

Om 20:30 moest er een airco man komen omdat de ventilatie niet afdoende was.

Slaande ruzie om het biljart.

En bittere wietjes om te roken.

Ondanks alles was het een goed plan Snowy.

Voor herhaling vatbaar duzz.

 

Volgens mij gaan we over een tijdje tobbedansen in .......

 

groetels weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha ja idd het was weer wat,maar dat 2 rivaliserede bendes het niet van elkaar weten dat ze online wel vrienden zijn omdat ze het gezicht erachter niet kennen.

 

maay snowy het was top geregeld !! duidelijk en in een korte tijd geregeld zo mogen er wel meer meatings zijn

 

En aan iedereen die er bij was tot de volgende ronde hehe

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey het was een gezelige meeting ik was die jongen in dat rooie shirt

 

en heb lekker hash gehad en wiet , ik ga nu zelf ook een kastje maken van 150 hoog

 

heb van sjoerd wat zaadjes gekregen , die ga ik er in proberen

 

volgende keer ben ik weer van de partij :wOOt

 

 

A.F.Z doppie-silverhaze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mja, wat heb je nodig om te meeten ?

Hupla is hier vanmorgen "op de koffie" geweest.

:wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wou basicseeds en kasthavel ook nog even bedanken voor het uitdelen van zaden,hierdoor is men colectie weer uitgebrijd

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil iedereen die de tijd ervoor heeft genomen langs te komen heel erg bedanken! De mensen die aanwezig waren hebben de meeting echt tot een succes weten te maken, de sfeer en de wiet en hash waren iig goed! Ieder kwartaal een WF Noord Meeting invoeren dan mensen? :rofl Ik wil het best nog een keer regelen..en was allang blij dat het dit keer zo vlot liep :engel

Over liep, als je de ie omdraait heb je leip en dat was ik gister na de ongeveer 3,5 uren in de shop en met vrijwel continue iets lekkers in mn mond cker.. ik voelde em zowaar vanochtend nog, toen de oogjes goed dicht geplakt bleven :wacko: Ik ben trouwens erg blij dat we je hebben kunnen inspireren Doppie Silverhaze :wOOt ik pruts zelf ook met een klein kastje van 1,20 hoog, maar dr komt mooi groens uit :(

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

snel en goed geregeld deze meeting Snowy , Zo zou het altijd wel kunnen als iedereen altijd kon ?? <---eigen leipheid

 

Het was een leuke bedoeling allemaal , waarbij ik een bijzondere jointloze momenten heb beleefd tussen al het blow geweld door , ook heb ik nog een paar keer BHO mogen roken van snowy en daarna had ik klamme handen , gevolgd door een heerlijke high , man wat een rush .

 

Ik heb wat Basicseeds mogen scoren :wOOt , Op naar de Guerilla met dat spul en worden verslagen op het forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...