Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest

legalisatie!!!!

Recommended Posts

Guest

tis een beetje stoffig onderwerp vind ik,maar er is toch een hoop over te doen.

 

en ik vind dat we hier op het forum het er toch mischien een keer over moeten hebben.

 

Ik ben in iedergeval tegen:

 

mijn idee is dat als de regering zich er mee gaat bemoeien het product er niet bij gebaat is omdat overal regeltjes op toegepast worden bv.

 

belasting,prijs,thc percentage....

 

men blijft maar zeuren over de kwaliteid van de wiet van tegenwordig,is het nou wel soft drugs,het moet minder sterk.

 

tja beste leden het zal dan toch voor een groots gedeelte underground blijven,om de goeie vette wiet te krijgen.

 

want kweken zal dan alleen nog maar toegestaan worden voor vergunninghouders,denk nou maar niet dat we allemaal kunnen gaan kweken waar en wat we maar willen.

 

dus voor ons zal het dan waarschijnlijk toch illegaal blijven,en mogen we het wel zijn we weer gebonden aan de thc wet,dus te hoge gehaltes is dan nog strafbaar.

 

 

dus ik denk dat als het zo blijft zoals het nu is zal de kwaliteid gewaarborgd blijven.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeker mee eens wil niet dat iedereen masaal gaat kweken en, dat je straks een kilo kan kopen voor een paar knaken bij wijze van spreken.

 

 

:twisted: :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben het ook eens met lee

 

legalizeren betekent ook evenwel taksen erop dus gaan we nog meer moeten betalen en gaan er enkel maar mensen rijk worden die niks van de zaak afweten, -de politiekers dus-.

 

gewoon mischien een iets losser gedoog beleid zoals in nederland zou hier wel passen denk ik (in vlaanderen). en natuurlijk ook in nederland iets minder streng. en dan kunnen we gewoon lekker verder doen zoals het nu gaat maar veel soepelder en zonder het gezeik van politie. wie gewoon doet zal gewoon gerust gelaten worden, maar als gaat beginnen kweken om het geld dan vindt ik dat je mag gepakt worden en streng beboet. (ps je mag verkopen van je winst, maar vindt da het meer en deel voor je zelf moet zijn en uit liefde voor deplant en niet voor het geld)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

666 is van het legalisatie NEE front----------

 

Anders gaan we 10 % in thc waarde terug------gaan we weer massaal thaiweed roken(dus 10 jaar terug in de tijd!!!!!!!!!!

 

THC gehaltes liggen nu echt waanzinnig hoog-------laten we dat alsjeblieft gedogen!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

(Ben het ook niet eens met de 125% winst die een coffyshop maakt----maar dat is weer ander verhaal

 

:twisted: 666 :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

het nooit of te nimmer in nederland gelegaliseerd gaat worden!

 

en niet in

 

Belgie en niet in frankrijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

tot nu zijn we het aardig eens met elkaar zie ik,ik begrijp niet helemaal waarom er een hoop lopen te blerren "legallize it".

 

mm,zou graag de andere kant is willen weten,

Share this post


Link to post
Share on other sites

nooit echt over nagedacht...maar gedogen lijkt me het beste.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
nooit echt over nagedacht...maar gedogen lijkt me het beste.

 

en waarom dan smook?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben ook niet voor de legalisatie, anders m'n handeltje naar de kloten :lol: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :arrow: :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

naar de klote denk ik niet bud eerder nog illegaler.

ze zullen de straffeen hoger leggen denk ik men wil toch de vette wiet van de illegale grower,en niet de thc arme belasting wiet uit den haag....

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey, mannen we spreken hier niet over wapens hé over die vergunningen enzo... ik denk dat je het best legaliseerd. De meeste mensen vergelijken wiet altijd met drank, behalve dat ik wiet véél minder erg vind dan alcohol, dat vinden véél blowers denk ik. Dat ze hetzelfde doen als met alcohol daar betalen we ook taxen op en er zijn toch ook arme mensen die zich drank kunnen permitteren ofnie? Alles in het geniep doen wat zijn we ermee? De meeste zeggen kweken voor het plezier uit respect voor de plant (ben het daarmee eens) maar er zijn er ook veel die kweken om een eigen handeltje en is het misschien daarom dat ze niet willen dat het gelegaliseerd wordt? Dan kan iedereen ermee beginnen dat is waar, maar het is toch voor uw eigen voor uw eigen plezier!

 

Wou effen mijn mening kwijt

 

De groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

zow nou lee...wat jij ook al zei legalisering betekend echt niet kweken zoveel je wilt en hoe je wilt.

Er zullen dan waarschijnlijk normen worden gesteld op het percentage thc in je wietje enz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

maja flower power bij mijn stad is wiet al zo verschikkelijk duur (onder de 6 euro gaan ze niet vaak voor goeie wiet). als daar dan nog meer taxen enzo op komen hoe in hemelsnaam moet ik dan nog eigenlijk aan mn wiet komen. ik moet eerst een maand sparen voor mn wietje.

 

bovendien gaat daar de blowermentaliteit aan kapot. als ik nu wiet heb en ik heb de kosten gedeeld met iemand anders dan maakt het niet uit als er een derde komt die ook ff meedoet. volgende keer betaald hij wel. maar dat word anders als een grammetje 10 of 12 euro kost. dan zijn er genoeg mensen die gierig worden

 

DON'T LEGELIZE GEDOOG UT!

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar in nederland mag je toch wiet roken en mag je toch een vijf plantjes ofzo kweken, of ben ik helemaal fout.

 

wat ik wel weet is dat het hier in belgië zeker niet mag

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ma voor kwekers maakt dat toch niet uit je heb je eigen wiet hoef je ook niet meer na de coffieshop te gaan + je spaart een pak uit

 

de groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind in nederland het gedooegbeid wel goed maar ik heb de nare eigenaschap de 4 plantjes grens te overschrijden (als je legaliseert krijg je weer een wereld rel heel amerika azie enz gaan massaal naar nederwoppie om daar ook es wiet te proberen rijen voor de coffeshops zullen ze leuk vinden 8) 8) 8) 8) 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zelf denk ik legaliseren die handel het waarom komt denk later nog nu iets te stoned om het kloppend te formuleren. hijg zucht puf

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
maar in nederland mag je toch wiet roken en mag je toch een vijf plantjes ofzo kweken, of ben ik helemaal fout.

 

wat ik wel weet is dat het hier in belgië zeker niet mag

 

 

zodra er al een lamp boven hangt is het verboden ook in nederland.

waar het om gaat is dat je wel 5 plantjes voor eigen gebruik mag hebben

voor het raam of in de tuin mits het geen overlast geeft.

 

wat is er nou verboden wiet of de manier van kweken :? men paat dan over profecioneel kweken met een lamp,de gaart van de straf wordt dan mede bepaald door de automatisering.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot zover gedogen dat kweken ook met een lamp mag.

En dan tot een plant of 10 ofzo. :wink:

Ik heb ook steeds weer de neiging om meer planten te hebben. :lol:

 

Nu zit ik er echter braaf onder....... :roll:

 

4 vrouwtjes eh eh :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind het echt dom dat mensen ze zich zitten te bemoeien met iemands drugs leven. alchol mag wel en dat is gewoon harddrugs. die mensen die aan drugs zitten weten goed genoeg wat ze er mee kapot maken hun zelf maar dat is toch eigen keuze.

:roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind het echt dom dat mensen ze zich zitten te bemoeien met iemands drugs leven. alchol mag wel en dat is gewoon harddrugs. die mensen die aan drugs zitten weten goed genoeg wat ze er mee kapot maken hun zelf maar dat is toch eigen keuze.

:roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het echt dom van die mensen die 2x hetzelfde posten :lol: :lol: :P :evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik vind het echt dom dat mensen ze zich zitten te bemoeien met iemands drugs leven. alchol mag wel en dat is gewoon harddrugs. die mensen die aan drugs zitten weten goed genoeg wat ze er mee kapot maken hun zelf maar dat is toch eigen keuze.

:roll:

 

Dat is inderdaad hun eigen keuze, maar om ivm harddrugs zo een keuze verstandig te kunnen maken, moet je volgens mij ten eerste een zekere leeftijd hebben bereikt (in de jongere leeftijdscategorie zijn er spijtig genoeg meer meelopers dan mensen die eigenlijk beseffen met wat ze bezig zijn) en ten tweede degelijk geïnformeerd zijn over wat de drugs die je gebruikt kunnen teweeg brengen.

 

Daarnaast heb ik ook zo wel iets van ok, wil je jezelf kapot maken (slechts zeer weinigen kunnen verstandig om met harddrugs) da is je eigen probleem maar spijtig genoeg maken ze soms ook wel eens andere mensen kapot (weekendongevallen ivm met harddrugs bv) en daar heb ik dus wel iets op tegen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

in belgie is het wat losser nu. vroeger zaten ze achter alles wat naar wiet leek of rook. nu proberen ze meer andacht aan de real problems te besteden. harddrugs. das positief al die chemische troep. en geloof je dat ze zelf nog iets maken van die afval ja idd. speed. afval afval afval.

blijf er af of je zal fluo plassen. niet goed voor u.

 

 

van mij mag het zo blijven ze laten mij gerust en ik laat ze ook gerust.

those suckers (5-0)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...