Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

greenstuff

Greenstuffs Guerillakweek 2008

Recommended Posts

na een poosje rekenen denken en zoeken heb ik besloten dit jaar ook een guerilla kweek op te zetten.

ik heb gister 30 lowryder #2 zaden besteld bij happydude.

waarom lowryder #2 ?? ik ben van plan om in maisvelden te gaan kweken en dit leek me de 1igste oplossing als je een niet autoflower soortje neerzet is de boer je waarschijnlijk voor met oogsten ;)

ik ben van plan om eerst met de 30 zaden een zadenkweek te gaan doen.

de plannen zijn als volgt na de zaden kweek elke week 200 a 300 zaden te ontkiemen en 1,5 week voor te groeien in de tuin en vervolgens in verschillende maisvelden te planten .

ik heb effe gerekend als ik de zaden morgen ga ontkiemen zou de zadenkweek rond 24 mei klaar moeten zijn om vervolgens meteen weer aan het ontkiemen te gaan .

als alles goed gaat zal ik ongeveer 9 weken kunnen planten en dus rond 27 september voor het laatst kunnen oogsten (2weken later gaat de boer oogsten)

zodra ik de zaden heb zal ik effe foto`s maken .

 

greenstuff :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuke opzet greenstuff :verrygood

Als alles zonder problemen gaat en het weer meezit dan kun je een mooie oogst gaan behalen.

Je zult ze wel wat langer voor moeten groeien in je tuin om het geslacht te kunnen bepalen voordat je ze gaat planten.

 

Grtz Lowryder ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

snelle reactie wietplant lowryder geslacht bepaling doe ik als ze al staan ik zou aleen wel een leuk boekwerk bij moeten houden van wanneer gezaaid waar geplaatst enz :verrygood anders heb ik toppen vol zaad ;)

 

greenstuff

Share this post


Link to post
Share on other sites
snelle reactie wietplant lowryder geslacht bepaling doe ik als ze al staan ik zou aleen wel een leuk boekwerk bij moeten houden van wanneer gezaaid waar geplaatst enz :verrygood anders heb ik toppen vol zaad ;)

 

greenstuff

 

idd, en de mais is dan nog vrij laag en iedereen kan je zien staan in het maisveld als je volop aan het tuinieren bent B)

of is het een mooie afgelegen plek waar niemand je kan zien als je ze gaat planten of verzorgen.

 

Grtz Lowryder :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben zoiezo van plan om de planten te verspreiden maximaal 200 waarvan ik ongeveer 100 vrouwen overhoud in een maisveld verdeeld over verschillende plekken maar je heb gelijk de eerste paar weken moet ik of `s nachts of `s ochtends vroeg gaan

 

greenstuff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben er zeer benieuwd naar.

Je idee lijkt me zeer haalbaar. En ik vind het een super idee dat je tussen de mais gaat kweken :verrygood Dat ik daarop nog op gekomen ben...

Zie wel dat je rondom je planten genoeg mais weghaalt zodat ze genoeg licht krijgen.

Ook opletten voor beestjes, aangezien die in maisvelden altijd in grote hoeveelheden aanwezig zijn.

Ook opletten voor knaagdieren. Die zitten er ook vaak in maisvelden. Dus omhein ze eventueel met een kippendraad tot 40 cm hoog ofzo.

 

Normaal gezien zal de boer er niet achter komen als je midden in zijn veld iets zet ;) dus dit 'project' gaat wel cava gaan denk ik.

 

Je hebt me op een idee gebracht: ik ga ook nog wat LR's zetten tussen de mais :lol:

 

Grtz

Skannabis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe nee daar komt de boer inderdaad niet achter maar wie van bovenaf kijkt ziet alles :verrygood Opletten voor helikopters dus...

 

Greatz tjeute.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jep tjeute daar heb je een punt.

 

Dus misschien kan je in plaats van een paar grote spots beter meerdere kleintjes doen.

 

Grtz

Skannabis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je gaat het druk krijgen op zijn akker. 200 rollen gaas maken, misschien wil ie je wel helpen of mag je zijn trekker gebruiken :lol:

Ik denk dat jij er meer werk mee hebt dan de boer zelf. Je zult er meer uren maken da hij :verrygood

Maak je er wel een verslag van want ik ben wel benieuwd.

In ieder geval veel succes en het is leuk om te doen, ben zelf ook nog het een en ander van plan.

 

Grtz Lowryder ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@tjeute dat de helicopters enz. een probleem zouden kunnen worden had ik al over na gedacht vandaar dat ik ook meerdere kleine plekken ga maken per veld

 

@wietplant lowryder bleef het maar bij die 200 rollen maar dat keer negen :verrygood

ik ga eerst effe proberen zonder gaas als dat niet lukt kan het altijd nog maar dan niet voor elk plantje 1 dan 1 stuk gaas per plek dus ongeveer 20 planten ;)

 

greenstuff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon in je tuin lijkt me slimmer en dan vanaf 24 mei elke week 40 nieuwe neerzetten en eind juli elke week oogsten tot eind sept.

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

@buble vergeet niet dat t lowryder #2 is het en die worden tussen de 50 en 70 cm hoog plus dat als onze vriendelijke blauwe vrienden langs komen ik met 360 planten in mn tuin zit :verrygood dan loopt je straf al gauw op

 

greentuff

Share this post


Link to post
Share on other sites

kweekie in je tuin zonder extra verlichting of voeding

Doe je er wat minder maar kun je ze wel verzorgen en wordt de kwaliteit beter

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo na onverwachts een weekendje weg voor me werk kwam ik vandaag thuis en was me bestelling binnen :verrygood

 

hier effe wat foto`s

 

http://www.wietforum.nl/uploads/1205685156...4858_613648.jpg

 

 

http://www.wietforum.nl/uploads/1205685156...4858_187637.jpg

 

sorry voor de onduidelijke foto`s zijn met me telefoon gemaakt

ik ga ze zo te ontkiemen leggen meer foto`s komen vanavond

 

greenstuff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes Greenstuff. Je gaat nu eerst zaden kweken dacht ik?

Succes ermee

 

Grtz

Skannabis

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ skannabis dit word eerst een zadenkweek ja k ben van plan om iedere week 2a300 planten weg te zetten en dat 9 weken lang als ik dat zaad allemaal zou moeten kopen zou het een beetje hoog oplopen in de kosten he :verrygood

 

greenstuff.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kheb ook die lowryder 2 zaden besteld bij happydude. Binnen hoeveel dagen heb je ze gekregen? Ik heb ze woensdag besteld..

 

Greatz tjeute.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ tjeute ik heb ze woensdag avond laat besteld en ze waren er vrijdag ochtend volgens mn moeder dus

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoals beloofd hier wat foto`s.

ik heb alle 30 zaden in een bakje tussen een paar vochtige tissieus gelegd

 

med_gallery_10206_4858_693052.jpg

 

med_gallery_10206_4858_518888.jpg

 

nu maar afwachten ik hou julie op de hoogte

 

greenstuff :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit greenstuff, hopen dat ze allemaal hun kopje boven steken :verrygood Kheb die zaden nog niet ontvangen maar ik woon wel in Belgie, vandaar die vertraging waarschijnlijk.

 

Greatz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je snapt het proces van mais kweken nog niet helemaal he? Tot mei is er zoiezo geen mais, en als het er wel is lijkt het meer op gras.. Als jij je plantjes er tussen zet worden ze zoiezo door de boer doodgespoten.. (of vind een biologische boer, die schoffelt ze om) Meestal wordt het onkruid nog een laatste keer doodgespoten als de maisplanten ongeveer 50 cm zijn, daarna maakt onkruid geen kans meer tegen mais. Lowriders zijn niet echt bestand tegen dit gif.. (Andere wietplanten ook niet)

 

Je kan lowriders wel zetten als de mais 70 cm is, maar dan zullen je lowriders moeite hebben om mee te komen.. Aangezien mais toch al snel 2.5 meter wordt blijft er weinig licht over voor je lowriders.. Om dat te voorkomen moet je weer een groter gat in het mais maken, waarmee de heli je plantjes weer zal spotten..

 

Naja in iedergeval succes....

 

PK

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ plantkas ik had al naar info gezocht maar ik kon er eigelijk niets over vinden zoals wanneer er ongeveer voor het laatst word gespoten enz.

ik heb net effe via google earth gezocht naar andere guerilla spots heb er wel een paar kunnen vinden waar ik vanavond effe naartoe rijd om te kijken hoe of wat .

de lowryders komen zoiezo niet alleen in de mais velden te staan ik ga hard op zoek naar een paar spots waar ik 1a 200

planten kwijt kan

 

greenstuff :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

weer ff een update

ik kom net uit me werk kijk ff naar mn zaden en zie tot mn grote verbazing dat 28 van de 30 zaden zijn ontkiemt sommige hebben al een wortel van 2 cm terwijl er gister nog niks te zien was ;)

dus gelijk ff aan de slag gegaan en 30 plastic bekertjes gevuld met zaai en stek grond en ingewatert met de ph netjes op 6.0 en wortel stimulator .

dus vanavond kunnen de zaden de grond in :verrygood

 

hier een foto van de zaden op dit moment :

med_gallery_10206_4858_232421.jpg

 

ook gelijk maar ff me ph/ec meter opgezocht en de voeding die ik nog had staan :

med_gallery_10206_4858_302936.jpg

 

dit was het weer ff voor nu

 

greenstuff :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo weer effe tijd voor een update met goed en minder goed nieuws .

het goeie nieuws van de 29 zaden die in de grond zijn gestopt zijn ze alle 29 boven :P

 

nu het mindere nieuws ik heb dit hele weekend weinig tijd gehad en ben weinig thuis geweest de planten hebben in de vensterbank gestaan en zijn gaan strekken als een gek :smoke :)

zodra ik morgen uit mn werk kom ga ik meteen beginnen met een tl hokkie te maken in de hoop dat het toch nog mooie plantjes worden hier effe 2 foto`s

 

med_gallery_10206_4858_648011.jpg

 

med_gallery_10206_4858_320943.jpg

 

ik hou julie op de hoogte

 

greenstuff

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze zijn erg aan het sprieten jah snel wat licht erboven

 

dan komt het wel goed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...