Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

wieptransploft

Spectrum Reflex Systeem..

Recommended Posts

Hallo Forumlezers...

 

Een aantal weken geleden ben ik begonnen met kweken op het spectrum reflex systeem. Ik ben nu ongeveer 6 weken aan het bloeien en heb er al mooie toppen in zitten :verrygood wel vind ik dat de toppen kleiner zijn in vehouding tot een gewone natrium lamp. ik ben op dit moment bezig met de foto's maar ik krijg ze (nog) niet op het forum. Ik zal proberen zo snel mogelijk foto's te uploaden. graag reacties van mensen die ook bezig zijn met dit systeem... ik zou graag jullie meningen/ervaringen horen..

 

Groeten,

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben benieud :verrygood alelen erg veel mensen met het spectrum reflex systeem zijn er hier niet denk ik !!

 

je kunt namelijk een veel beter 'spectrum reflex systeem' maken omdat de tl's te ver weg vanelkaar zitten en daardoor onnodig veel ruimte inbeslag nemen !!!!

 

8 x 36 watt reflex was het tog??? 1 m x 1.20 m of hoeveel dan??

 

ik weet dat je iig op 0 ,7 m ( dus 70 centimeter diep ) en 1,20 m met 8 x 36 watt reflex lampen zelfde resultaat meot kunnen halen maar op een kleiner ruimte dus !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok thnx... er is mij verteld door spectrum reflex dat dit juist de goede afstand tussen de tl's is...12,5 cm zit er tussen...

de afmetingen zijn idd 1.m bij 1.20m en idd 8 x 36W reflex buizen.

Ik snap niet dat er niet veel meer mensen zijn die over stappen op dit systeem je klimaat is ook veel beter onder controle te houden en ik hoef ook niet meer zo snel over ontdekking van mijn hok in te zitten. Voor mij is dit echt wel een goede oplossing. maar snap zelf ook wel dat ze een beetje aan de dure kant zijn..

maar dat hebben we er toch zo weer uit..... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
ok thnx... er is mij verteld door spectrum reflex dat dit juist de goede afstand tussen de tl's is...12,5 cm zit er tussen...

de afmetingen zijn idd 1.m bij 1.20m en idd 8 x 36W reflex buizen.

Ik snap niet dat er niet veel meer mensen zijn die over stappen op dit systeem je klimaat is ook veel beter onder controle te houden en ik hoef ook niet meer zo snel over ontdekking van mijn hok in te zitten. Voor mij is dit echt wel een goede oplossing. maar snap zelf ook wel dat ze een beetje aan de dure kant zijn..

maar dat hebben we er toch zo weer uit..... :verrygood

 

Het lijkt mij ook wel wat maar ben het met masteryero eens dat de TL's veel tussenruimte hebben..

 

Is het mogelijk aan het Reflex Systeem te sleutelen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou erg zonde zijn want het zijn in dit type tl de beste in zijn / haar soort !!! of ze ook kan tippen aan t5 of t8 ( of net anders om ) weet ik niet die tl's ken ik nog niet goed

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb zelf de helft eraf gezaagd, 4 lampen over dus.(meestal 60 stekken)

Gebruik het alleen voor de voorgroei, een dag of 10.

voordeel: geen hitte , Lv nooit een probleem. :wave:

gallery_5364_1444_65587.jpg

gallery_5364_1444_61507.jpg

gallery_5364_1444_48668.jpg

 

Gr.Tara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil mijn oude TL bak misschien gaan upgraden naar Spectrum Reflex en er dan moeders onder gaan houden c.q. stekken.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie bak, ga dit zeker eens volgen. Wat is dat juist voor lamp?

Share this post


Link to post
Share on other sites

aardig aan de prijs voor zo'n rek met 8 tl's erin. zou ik toch eerder voor LED gaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...