Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
RobbiedeBoef

Politie aan de voordeur en nog merken ze niks :D

Recommended Posts

Ik heb laatst politie aan de deur gehad terwijl we aan het knippen waren.

Ze kwamen voor iets anders langs wat in de buurt gebeurd was maar hebben NIKS gemerkt 8)

en de kamer waardat ik kweek is langs de voordeur.

Dus mijn afzuiginstallatie etc werkt allemaal zeer goed :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kwam vanmorgen uit de douche draaide een blowtje en ging een stukkie fietsen toen kwam ik bij een oversteekplaats stonden van die jonge kinderen die klaar-overs waren (van die mensen met stopbordjes en een zwemvest aan zeg maar ) en ze hielden hun bordje omhoog want er moesten mensen oversteken dus ik stoppen voor die ventjes en toen iedereen voorbij was bleven ze staan met die bordjes dus ik fietste tussen ze door en nu komt het : er kwam een politiewagen langs me rijden met een jonge vrouwelijke politie-agente (net van de politieschool denk ) die me liet stoppen en ze vroeg me wat ik net gedaan had en ik was me van geen kwaad bewust en antwoorde :een stukkie fietsen . En toen vroeg ze me wat die mannetjes (klaar-overs) betekenden en ik zei gewoon heel relaxed : nou dat betekent dat je moet stoppen. Toen zei ze zoiets van maar ik zag je ertussen door rijden en ik antwoorde ja want iedereen was al overgestoken en ik dacht dat ik gewoon kon doorfietsen. Toen gaf ze me zonder pardon een boete van ongeveer 80 euro ! :lol: :lol: :P

Jezus wat dacht ze wel niet dat het geld op me rug groeid ofzo :!:

Zouden politie agenten daar nou een goed gevoel van krijgen ?

Volgens mij kicken ze er gewoon ofzo : het geld waar ik uren voor moet werken afpakken in minder dan 1 minuut . Lekker makkelijk he ?

En dat alleen omdat ik tussen die verdomde koters doorfietste terwijl er nie eens iemand an het oversteken was!!!! :lol: :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is genaaid voor je die boete.ik had het ook een keer op een avond toen ik aan het stappen was toen kreeg ik begin van de avond een boete voor het wild plassen 40 euro en later op de avond een boete voor het negeren van een politie bevel 80 euro boete dat was pas genaaid

Share this post


Link to post
Share on other sites

neej zonder licht fietsen. dat mag je nog een keer fout doen maar als je de volgende dag nog geen licht heb (dan staan ze een hele week te controleren op de enige weg naar tilburg) krijg je een boete waar je u tegen zegt.

 

das gewoon naaistreek

 

bij ons kwamen ze in een burgerwagen aanrijden om ons erbij te naaien

Share this post


Link to post
Share on other sites

parkeren op een plaats van vergunninghouders is toegestaan.

maar met een dagkaart of zoiets.

dus koop je een kaartje en reken je af voor

de tijd die je gestaan hebt.

blijkt dat je voor een hele dag moet betalen, pas dan mag

je op die plek staan....58 euro..

terwijl er overal plek is waar je gewoon op tijd moet betalen.

nou blijkt dat je op deze speciale plek voor een hele dag moet

betalen om er 20 minuten te staan......van d en zotte...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het was al donker rond een uur of 10 en ik en 4 vrienden reden langs een groote weg zonder licht aan en iemand vervoerde nog iemand op zijn bagagerek en de politie reed plotseling voorbij, ze stopten niet eens,ze keken gewoon even.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet denken dat die mensen beter dingen te doen hebben dan mensen zonder licht tegen te houden het hangt van flik tot flik af

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zouden politie agenten daar nou een goed gevoel van krijgen ?Volgens mij kicken ze er gewoon ofzo : het geld waar ik uren voor moet werken afpakken in minder dan 1 minuut . Lekker makkelijk he ?En dat alleen omdat ik tussen die verdomde koters doorfietste terwijl er nie eens iemand an het oversteken was!!!! :lol: :lol: :P

 

ze lopen er gewoon op- ze wilde jou gewoon een boete geven. Een fucking boete van 86 euro ze zijn helemaal gek. De politie in NL bestaat alleen nog maar uit dikke papzakken die alleen nog maar boetes kunnen uitschrijven.

Het beroep politieagent heeft ook helemaal geen status meer, ik bedoel waarom denk je dat ze bij de politie mensen te kort hebben- ik zou nog liever putjes gaan scheppen dan politieagent worden. ugh

en dan komen ze altijd op je af alsof hun nog 'boven' je staan ook, tss laat me niet lachen - ze staan juist onder mij en diep ook- zeker kwa intellect niveau. 8O

en als ze bv snelheid controles aan het uitvoeren zijn en iemand schiet iemand anders kapot dan komen ze echt niet uit hun auto hoor, nee dan hebben ze versterking nodig ( meestal iets van 20 auto's ofzo voor 1 iemand tss ) - mietjes echt waar :lol:

aah dit luchte ff op :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Zouden politie agenten daar nou een goed gevoel van krijgen ?Volgens mij kicken ze er gewoon ofzo : het geld waar ik uren voor moet werken afpakken in minder dan 1 minuut . Lekker makkelijk he ?En dat alleen omdat ik tussen die verdomde koters doorfietste terwijl er nie eens iemand an het oversteken was!!!! :P  :P  :lol:

 

ze lopen er gewoon op- ze wilde jou gewoon een boete geven. Een fucking boete van 86 euro ze zijn helemaal gek. De politie in NL bestaat alleen nog maar uit dikke papzakken die alleen nog maar boetes kunnen uitschrijven.

Het beroep politieagent heeft ook helemaal geen status meer, ik bedoel waarom denk je dat ze bij de politie mensen te kort hebben- ik zou nog liever putjes gaan scheppen dan politieagent worden. ugh

en dan komen ze altijd op je af alsof hun nog 'boven' je staan ook, tss laat me niet lachen - ze staan juist onder mij en diep ook- zeker kwa intellect niveau. 8O

en als ze bv snelheid controles aan het uitvoeren zijn en iemand schiet iemand anders kapot dan komen ze echt niet uit hun auto hoor, nee dan hebben ze versterking nodig ( meestal iets van 20 auto's ofzo voor 1 iemand tss ) - mietjes echt waar :P

aah dit luchte ff op :-D

precies de wouten wanneer ze je nodig heb zijn ze er niet als je ze niet nodig hebt zijn ze er :bad-words: klootzakke 0X

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

marijuanaman wij hebben een priester nodig zoals jouw :angel: :eating: :angel:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Ik kwam vanmorgen uit de douche draaide een blowtje en ging een stukkie fietsen toen kwam ik bij een oversteekplaats stonden van die jonge kinderen die klaar-overs waren (van die mensen met stopbordjes en een zwemvest aan zeg maar ) en ze hielden hun bordje omhoog want er moesten mensen oversteken dus ik stoppen voor die ventjes en toen iedereen voorbij was bleven ze staan met die bordjes dus ik fietste tussen ze door en nu komt het : er kwam een politiewagen langs me rijden met een jonge vrouwelijke politie-agente (net van de politieschool denk ) die me liet stoppen en ze vroeg me wat ik net gedaan had en ik was me van geen kwaad bewust  en antwoorde :een stukkie fietsen . En toen vroeg ze me wat die mannetjes (klaar-overs) betekenden en ik zei gewoon heel relaxed : nou dat betekent dat je moet stoppen. Toen zei ze zoiets van maar ik zag je ertussen door rijden en ik antwoorde ja want iedereen was al overgestoken en ik dacht dat ik gewoon kon doorfietsen. Toen gaf ze me zonder pardon een boete van ongeveer 80 euro ! :P  :P  :lol:  

Jezus wat dacht ze wel niet dat het geld op me rug groeid ofzo  :!:  

Zouden politie agenten daar nou een goed gevoel van krijgen ?

Volgens mij kicken ze er gewoon ofzo : het geld waar ik uren voor moet werken afpakken in minder dan 1 minuut . Lekker makkelijk he ?

En dat alleen omdat ik tussen die verdomde koters doorfietste terwijl er nie eens iemand an het oversteken was!!!! :P  :D  :)

 

 

nee je naait jezelf :)

 

je MOET wachten tot de bordjes omlaag zijn

dat weet toch iedereen

je gaat toch ook niet door rood rijden als er niemand aankomt in de auto

 

zo is het nou eenmaal kijk wees blij dat ze het verkeer zo streng bewaken en stop met zeiken over boete's met auto of fietsen

er staan nou eenmaal VEILIGHEIDS REGELS op en daar moet je je aanhouden

HOE kut jij het ook vind ik vind het prima mischien vervelend maar ZEKER terecht

het is namelijk ook voor je eigen veiligheid je naait jezelf door hierover te zeiken

 

want op een dag zal je aangereden worden door iemand die door rood licht reed

 

wat dan ga je dan zitten zeiken daarover nou dat vind ik dan erg zwak

eerst de straffer afzeiken en dan ook nog eens de overtreder afzeiken

das gewoon zielig je vind het zelf nep

 

nou die regels BESCHERMEN ONS dus hou op met dat het onrechtvaardig is

want dat is het niet

je gaat vast niet nog een keer door klaarover fietsen na die boete of wel ?

 

 

 

(ens als iemanf zich afvraagt waarom ik niet register nou XP laat me niet ik kan niet registeren zodra ik mijn naam in moet vullen kapt mijn HELE computer ermee dus dat ga ik niet nog een keer proberen) = L3gex = Iniog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuurlijk is het voor je eigen veiligheid, maar terwijl ze letten op iedereen die kleine overtredingen maakt, letten ze niet op de grote overtreders. Is DAT dan veilig ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest RrroodboRstje

Zal ik het ff kort samen vatten?

 

KUTWOUTEN! :twisted: :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Idd de politie is nix meet ze zijn soms echt matig en afschuwelijk dom ook echtwaar

Share this post


Link to post
Share on other sites

najaj een keer zaten we te blowen gooien alles in de plomp omdat er wouten kwamen

 

lange vloei een waterpijp met de rook er nog in geen wiet gelukkig

 

zegt ie ja vind he maar sonde hoor wat jullie in het water hebben gegooid

 

ruim straks wel ff alles op voor jullie gaan?

 

ging hij weg

 

haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja maar ze doen hun best wel soms, het probleem hier is denk ik dat hun werk meer "gescheiden" is van de bevolking, ze geven boetes wanneer ze kunnen... en dat noem ik machtsmisbruik, politie is er om "de orde" te handhaven, niet om ons "eens op ons plaats te wijzen" een goeie flik geeft boetes op het juiste moment. zo'n grote boete waar je meer dan een dag voor moet werken vind ik maar niks

Share this post


Link to post
Share on other sites

snap niet wat je bedoelt

 

bedoel je dat ze je op heterdaad moet betrappen of lichtere/zwaardere boetes moet geven

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik sta (bijna) elke avond buiten met een groep gewoon beetje hangenen blowen enzo... en ze komen minstens 4 keer in de week langs om onze naam op te schrijven..... "ja want dan staat het in het systeem" zeggen ze dan maja k vind t echt blij want we hoeven zelfs alleen onze voornaam en achternaam op te geven en eerst nog:

voornaam

achternaam

woonplaats

adres

postcode

geboorteplaats

tel nr.

 

dus ze hebben alles van ons al 56465442454563 keer en toch komen ze elke keer alles opschrijven.... en ja als je met een man of 20 bent dan duurt t wel even dus voortaan als ze weer komen en we zien het op tijd naaien we er gewoon uit...

maja is wel kut dat je gewoon voor die blije zieligerds elke keernnaar een andere plek moet... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij ons op school hebben ze keer kluisjes gecontroleerd, khad op dat moment er wat wiet in liggen voor een joint na school, twas ni veel grammetje of 2, maar goed de kluisjes staan op naam dus ik mocht bij wouten komen, heb gezegd dat het voor na school was en kreeg me wiet terug gewoon direct.

 

Vind dat over het algemeen de wouten nog wel meevallen, of dat er aan ligt in welke regio en in welk land zit denk ik wel. Regio Gelderland-Zuid is in ieder geval relaxed

 

Heel veel Liefs

Tarja

Share this post


Link to post
Share on other sites

We waren een x uitgegaan, maar toen die avond was het gewoon een ballentent, zo slecht. Naja wij aan het eind van de avond, willen we terug naar huis. Dus wij pakken onze fietsen en gaan staan w8en op wat vrienden. Toen kwam die politie eraan, even controleren enzo, toen gingen ze praatje maken. Toen zeiden ze dus dat hun dienst erop zat en maar eens lekker naar huis gingen. Niemand had licht dus wij blij :twisted:

 

Wij w8en tot ze het hoekje om waren en wij gingen fietsen. Staan die lui net op het enigste weggetje naar huis, OM EEN HOEKJE Oftewel, wij fietsen onze lieve vrienden gewoon in de vingers om een boete te krijgen :?

 

Nou, dat voelde toen wel flink lullig zeg.. en de maatschappij moet op zulke lui vertrouwen? Nee dank u 0X

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol luc mooi dom :( jaahhh Hans is back @ weed forums

 

gister voor fitness puur jointje mmmm luc volgende keer moet je mee gaan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

toeteren en zwaaien naar een agent: 90euro :?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...