Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ronimoon

Wat Denken Jullie Van Mijn Grondmix?

Recommended Posts

Hoi kwekers

 

Binnen enkele weken begin ik aan m'n buitenkweek. Ik heb gehoord dat je best je grondmix al buiten zet om "de winter erover te laten trekken". Daarom zou ik deze nu al willen maken. Ik dacht aan:

 

25% klei

15% compost (m'n composthoop bestaat vooral uit gras)

60% asef universele potgrond, NPK: 14-16-18

 

Wat denken jullie van deze verhoudingen?

 

Nog 2 vragen:

 

1 ) Ik heb hier nog bloedmeel (N) en zeewierkalk van coccolieten liggen, hoe en in welke verhoudingen zou ik deze erin verwerken?

 

2) Hoe diep moet ik graven in de composthoop (helemaal onderaan of iets hoger, zodat het gras nog te herkennen valt)?

 

Geef aub tips, raad, verbeteringen,...

 

Alvast bedankt!

Edited by ronimoon

Share this post


Link to post
Share on other sites

wil jij tips ? nog ff snel; ook meteen kweekschemaatjjjhhuuuuuuu ??

 

Eerste tip: Ga lekker toch bodybuilden man, een vrouw zul je er toch niet mee krijgen...

 

Kweken is voor echte kerels.

Als je al te lui bent om serieus jezelf in te lezen dan krijg je terecht 0,0000 antwoorden.

Nu snap ik ook waarom je uitgespuugd bent op een ander forum en hier ving je ook al zwaar bot.

Niemand beledigd een geresecpeert forumlid zoals Lysergine zonder toestemming van de Warrior ... jij had die toestemming niet schriftelijk aangevraagd !

Ronimoon, 2de tip: Leer eerst is hoe je je moet gedragen op een forum, mensen zwart maken achter hun rug om en erover liegen is te laag voor woorden. Je kan hier ook meteen een bannetjjhhuuuuu aanvragen ....

Vragers worden overgeslagers .....

Derde tip: Ga nu maar zo snel mogelijk je klei bakkie uitgraven, lowbudget prutser.

Je moet het gat zo diep graven zodat je benen en armen er niet meer uitsteken, je tengere korps zal dan langzaam verteren. De planten zullen je botten en spieren als voedsel op nemen en tegen de tijd dat ik je plant omhak zitten er echt vette buds aan.

 

Nou je mag blij zijn dat ik van 'Spyboy' de opdracht heb gekregen je een net antwoord te geven.

Het liefst zou ik je doodzwijgen die kleikuil in, maar goed we hebben allemaal wel een 'meerdere' waar we aan moeten gehoorzamen. Nou ik hoop dat je nu snel aan de slag kan want iedereen heeft allang geplant voor het nieuwe seizoen

 

De groetjes van je aller aller grootste fan .... en een kus op je goddelijke body van Esmie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welja, was m'n eigen schuld hoor.

Ik heb m'n ban aangevraagd maar hij laat blijkbaar nog even op zich wachten...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ons Esmee mag dat, zo eens in de maand heeft ze haar moeilijke tijd.

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heerlijk, een boze vrouw en ik ben niet het slachtoffer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...