Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
rooie indiaan

Hennepkwekerijtje Opgerold

Recommended Posts

Hennepkwekerijtje opgerold

zaterdag 16 februari 15:24

MEPPEL - In een slaapkamer van een woning aan de Van Hogendorpsingel heeft de politie vrijdagmiddag apparatuur voor een hennepkwekerij en zes afgeknipte hennepplanten aangetroffen.

 

De verdachte, een 34-jarige bewoner, werd aangehouden. Op het politiebureau is proces-verbaal tegen de man opgemaakt.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

DE POLITIE IN MEPPEL HEEFT NIX ANDERS TE DOEN!!!!!

(want daar zijn geen inbrekers, oplichters, zakkenrollers, fietsenjatters, dronken automobilisten, moordenaars, aanranders..........etc. etc.)

 

En hoeveel heeft die inzet gekost???

Heel wat vele malen meer dan 6 plantjes waard zijn.

Hypocriet Meppel door de bocht!!!

 

Bron

 

 

De Rooie Indiaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

en de politie mag weer zeer trots zijn.

de straten zijn weer veilig en onze kinderen kunnen weer veilig buiten spelen.

:lol:

als de criminaliteit blijft stijgen, dingen waar de politie dikwijls niet tegen durft ingrijpen, en ze zich in de plaats met deze nutteloze dingen blijft bezighouden, moeten wij dan nog wel een deel van onze belastingen afdragen aan een politiedienst, iets wat in het leven geroepen is om de veiligheid van de burgers te garanderen?

 

bij deze van harte gefeliciteerd voor de geleverde prestatie, een echte heldendaad :lol:

 

 

(ik hoop uit de grond van mijn hart dat er op zijn minst een paar van die randdebielen in functie hier ook eens wat lezen.)

Share this post


Link to post
Share on other sites
een paar van die randdebielen in functie hier ook eens wat lezen.)

En daar maak je een typische fout. De randdebielen zul je hier juist niet aantreffen.

De blauwe die WietForum leest is op z`n minst geïnteresseerd in de persoon achter de kweker, misschien ook iets om rekening mee te houden.

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
En daar maak je een typische fout. De randdebielen zul je hier juist niet aantreffen.

De blauwe die WietForum leest is op z`n minst geïnteresseerd in de persoon achter de kweker, misschien ook iets om rekening mee te houden.

:lol:

 

 

in die zin kan ik je wel volgen en heb je volkomen gelijk.

 

maar ik vertrok eerder uit mijn eigen paranoia,

...uit de veronderstelling dat ze hier misschien ook wel eens achter slachtoffers zouden komen speuren,of hier kennis komen opdoen(hoe wij hun werken, hun ontlopen,etc...)het forum is compleet,en naar mijn mening soms iets té compleet.

 

maar ik begrijp dat dit voor andere mensen misschien vergezocht lijkt :lol:

 

groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites
De blauwe die WietForum leest is op z`n minst geïnteresseerd in de persoon achter de kweker, misschien ook iets om rekening mee te houden.

 

Wij hadden toevallig een topic op school hierover.

Het blijkt zo te zijn dat ze heel makkelijk kunnen achterhalen waar mensen die op het forum zijn wonen.

Dus kan het ook heel makkelijk mogelijk zijn dat :lol: BIG BROTHER :lol: elk lettertje dat jij hier typt volgt!

En dat zij aan de hand van vanalles wat er hier op het forum wordt geschreven actie kunnen ondernemen.

Ik denk dat de paranoia van jova201 niet ten onrechte is.

 

 

 

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>WORDT VERVOLGD!

 

 

 

T.....

Edited by tweety

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wij hadden toevallig een topic op school hierover.

Het blijkt zo te zijn dat ze heel makkelijk kunnen achterhalen waar mensen die op het forum zijn wonen.

Dus kan het ook heel makkelijk mogelijk zijn dat :( BIG BROTHER :( elk lettertje dat jij hier typt volgt!

En dat zij aan de hand van vanalles wat er hier op het forum wordt geschreven actie kunnen ondernemen.

Ik denk dat de paranoia van jova201 niet ten onrechte is.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>WORDT VERVOLGD!

T.....

ok die 5 schuren volmet planten mogen ze van mij best weten :( a 100000 per schuur

in scherpenzee aan de maas, adres zuipschuit 110 , over de rest wat ik beheer laat ik mij dan verder maar niet over uit .als dat allemaal zo streng onderzocht wordt hier :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...