Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Smokum

Coffeeshop In Lelystad Gaat Open !!

Recommended Posts

Bericht aan iedereen in Lelystad:

 

De Coffeeshop Casablanca Lounge gaat met 4 weken open !!!!

 

In de voorafgaande 4 weken kun je je inschrijven als klant om toegang te verkrijgen.

Je krijgt bij inschrijving een gratis presentje !

 

Als lid geniet je van verschillende aanbiedingen !!!!!

 

Stuur een prive bericht voor tijden en locatie.

 

Dus onthou goed: met 4 weken is de coffeeshop open, schrijf je nu in !!!!!!

 

 

Greatzz Smokum

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ligt niet helemaal bij mij in de buurt, maar kom nog wel eens in lelystad...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey smokum, dat is goed nieuws !

Stuur m`n lidmaatschapskaart maar op, dan spring ik eens binnen als ik in de buurt ben.

Het dichtste dat ik ooit bij Lelystad was, was Walibi World.

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

beter hoor eindelijk lekker een stukkie goeie hasj halen dan want wiet heb ik genoeg hahahahahaha

zeker een aanwinst voor ons dorpje ;)

 

ps wil wel lid worden maar kan je helaas niet me adres geven wegens het heesterperkje. :P heb je geen andere optie???????

 

groet mm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mag ik ook zelf een joint draaien dan?

 

P.S. Ik denk niet dat dit de juiste manier is om mensen zich in te laten schrijven, ik zou m'n adres niet geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kortom: Iedereen uit lelystad Z.S.M Inschrijven!!!

[bandje]Wie is u ?

Oproep in eerste bericht beschouwen wij gewoonlijk als S P A M, ongeacht de inhoud van de oproep.

Kwestie van respect, weet je wel.[/bandje]

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
[bandje]Wie is u ?

Oproep in eerste bericht beschouwen wij gewoonlijk als S P A M, ongeacht de inhoud van de oproep.

Kwestie van respect, weet je wel.[/bandje]

;)

 

Ik deel hier mee dat het gelukt is, das toch geen spam ?

Wat andere replyen kan ik niet voor instaan !

 

Greatzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier heeft ooit iets anders gestaan maar dat moest plaats maken voor dit beschamend bericht waarin ik u mede deel dat ik over een feit heengelezen heb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, Kees, smokum, ik doelde op spacejoop......(leer quote- lezen :P )

;)

 

Ik ga er wel van uit dat ik me lid mag beschouwen op vertoon van paspoort, smokum ?

 

Kees: al is het wissen nog zo snel, het ooit getypte achterhaalt......

Edited by suffie63

Share this post


Link to post
Share on other sites

Absoluut Suffie !!!

 

Zodra je je inschrijft ben je lid (dit doe je op vertoon van je paspoort)

 

We hebben de politie en gemeente op die manier een stukje veiligheid gegeven en narigheid ontnomen,

(goh wat zeg ik dat weer mooi ;))

 

// edit

 

Hahhaa zie ik dat ik een groentje ben

(lijkt wel vroeger op school :P)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk gaat de goeie kant op, weer een aantal leden erbij !!!!!

 

Keep up the good work !!!!

 

Greatzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smokum, de 4 weken beginnen te naderen, liggen jullie nog op schema? Gaan jullie volgende week open?:smoke

En kan je al iets vertellen over de menukaart?

 

SweetSinsemilla

Share this post


Link to post
Share on other sites

Casablanca Lounge blijft dicht na verkoop drugs

maandag 31 maart 12:36

ZWOLLE/LELYSTAD - Horecaonderneming Casablanca Lounge aan de Stelling blijft gesloten. Dat heeft de bestuursrechter in Zwolle afgelopen week bepaald. De zaak werd medio januari door de gemeente Lelystad op slot gedaan omdat er tegen de regels in softdrugs werd verkocht.

Tijdens een controle van de politie Flevoland op 7 januari dit jaar bleek dat er in de horeca/broodjeszaak aan de Stelling softdrugs werd verkocht. Dat gebeurde in strijd met het gemeentelijke softdrugsbeleid en zonder gedoogvergunning. Daarom besloot burgemeester Horselenberg op 22 januari om de deur van Casablanca Lounge op slot te doen. In november 2007 kreeg de lounge een gedoogvergunning voor het schenken van alcoholische dranken. Maar al vrij snel na de opening van de zaak werd dus ontdekt dat de eigenaar uit Alphen aan de Rijn het niet hield bij alleen drank. Daarop is de drankvergunning ingetrokken en de zaak op slot gedaan.

De eigenaar stapte eerder deze maand naar de bestuursrechter in Zwolle om dat besluit van de gemeente Lelystad aan te vechten. Hij maakte bezwaar tegen het gemeentebesluit omdat hij nu ook niet op andere (legale) manieren zijn brood kan verdienen met de horecaonderneming. Bijvoorbeeld door het verkopen van broodjes. De eigenaar van de loungetent beweerde op de rechtszitting dat hij in grote financiële problemen dreigt te komen door de sluiting. Maar volgens de Zwolse rechter heeft de exploitant niet aannemelijk gemaakt dat die problemen heel ernstig zijn.

Bovendien vindt de rechter het niet aannemelijk dat de man de lounge zonder softdrugs wil gaan exploiteren. Het was, zo concludeert de rechter, vanaf het begin al de bedoeling dat de man van de Casablanca Lounge een soort coffeeshop wilde maken. Dat heeft de exploitant op zitting ook nadrukkelijk toegegeven. De exploitant had aan de bestuursrechter duidelijk moeten maken, dat hij de lounge zonder verkoop van drugs wilde voortzetten. Dat is niet gebeurd, aldus de rechter. Bovendien werd vlak na de opening van de tent al ontdekt dat er drugs werd verkocht. Al met al reden om het verzoek van de exploitant af te wijzen. De lounge blijft dus gesloten.

Bron: http://lelystad.flevopost.nl/?n_id=48982&s_id=725

 

Zonde, ik zou graag het verhaal van de eigenaar zelf eens horen, want het klinkt in dit artikel echt als een hele domme actie, zomaar drugs gaan verkopen, maar ik vermoed dat er een ander verhaal achter zit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zei het tog !!!!!!!niemand krijgt iets hier in lelystad oud nieuws dus kan ik lekker doorgaan met me hobby/extra zakgeld.wij krijgen hier al niks voor mekaar dus anderen ook niet. jammerrrrrrrrrrrrrrrrrr

 

 

 

madmike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...