Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

power p

Ruilen Zonder Huilen Doe Je Met!

Recommended Posts

ruilen ZONDER huilen dat doe je met Nomar!!

 

binnen 2 dagen de hele mooie zaden in de bus liggen !! :verrygood

 

thanx man, wierie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grow Groentje is niks mis mee.

 

Mooie originele zaden, met een leuke ad. en netjes in een airlite envalope.!!!!!!

 

Voor straf heb ik hem een pretpakket gestuurd. :rolleyes:

 

Groetjes, hjm

Share this post


Link to post
Share on other sites

BUDMEESTER!

 

nou jongens we hebben onze nieuwe hjm gevonden maar helaas heeft ie niet zoveel zaad haha, in originele verpakking heb ik train wreck ultr haze 2 en cheeseberry haze mogen ontvangen en ook nog wat extra onbekende zaadjes, in een airlite envelop met priority sticker en een 1.50 postzegel, vandaar dat ie na 2 dagen binnen is! budmeester hartstikke bedankt, als je niet genoeg zaadjes hebt dan stuur ik graag wat meer naar je op!

 

edit: ook nog een vriendelijk getypt briefje erbij gegregen, met succes wensen! hij heeft er zeker zn tijd in gestopt, echt top!

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blommer die onbekende zaadjes zijn denk ik ze afrikaanse zaadjes, heb er laats ook 20 gekregen

echt top man :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Budmeester inderdaad, gratis en foor niks 16 afrikaanse zaadjes gekregen :rolleyes:

Door dat briefje wat erbij zat heb ik hem wat teggestuurd, hoop dat ie het gekregen heeft lol.

Banaantjuh je had inderdaad gelijk, ik zat de vorige keer in het verkeerde topic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan nu maar snel ff iedereen vertellen dat ICE MAN niet te vertrouwen is, hij stuurt alles perfect op maar het zijn zeker niet de beloofde soortjes, kijk maar in het verslag van polliepol, ik kreeg eerst verbruizelde zaadjes en die waren enorm, toen kreeg ik nieuwe zaden opgestuurd (dezelfde soortjes) en dat waren opeens normaal formaat zaadjes, wat ik ook merk is dat alle zaadjes dezelfde kenmerken hebben, bottom line ruilen met ice man is HUILEN! altijd wel een paar kleuters die iets te hebberig zijn!

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

BUDMEESTER! :D

 

Niks mee geruild en toch van gekregen! :rolleyes: , Ik sta bij je in het krijt :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou, het duurdie iets lang door een kapotte envelope :D

 

Maar Ruilen zonder huilen doe je ook zeker met The Weedbrother, bedankt voor de extra's !!

 

Greeets.. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Begin er van te blozen mannen :D

Bedankt voor de goede feedback :D

 

Blommer ze zaten vanmorgen in de bus bedankt voor de mooie zaden en de extratjes.

Helemaal super :rolleyes:

 

Gtrz Bud

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey allemaal,

 

Wil toch nog even waarschuwen bij het versturen van zaad (alles speelt een rol);

 

Gezien Bud behoorlijk gul was, wilde ik hem om mijn dankbaarheid te tonen door ook iets te versturen.

 

Helaas heeft TNT ze in beslag genomen om onbekende reden.

Kijk dus ook goed uit wat je als geadresseerde (naam) schrijft.., liever ''Dub als Bud'' zover zijn we inmiddels!

 

(Het zat overigens ook voor een gedeelte in een bubbel envelop dus voelbaar was het aan de buitenkant niet.)

Snap nog steeds niet hoe ze het hebben kunnen traceren :P

 

Waarschuw me dus als er een verslagje komt van NDB/DoubleFun/AmnesiaHaze in combinatie,

dan ga ik eens persoonlijk kijken hoe me plantjes het doen bij diegene... :verrygood

 

 

gr

 

Nomar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik begrijp hieruit dat je bubbeltjes plastic in een gewone envalope hebt gedaan. (sorry als dat niet zo is)

Dat gaat dus vaak fout.

 

TNT heeft waarschijnlijk niets opgespoord, maar is jou envalope aan stukken getrokken in een sorteer machine.

 

Ik roep het nog maar eens; gebruik aub minimaal een goede luchtbelletjes envalope.!!

 

Groet, hjm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat klopt..

had een halve bubbeltjes envelop gebruikt en ze daar in opgerold.

Deze in een gewone envelop (met plakstrip) en plakband afgeplakt.

 

gr

 

Nomar

Share this post


Link to post
Share on other sites

triest dat sommige mensen nog 30 cent willen besparen voor 'n luchtkussen envelop :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met Anne kan je goed ruilen.

 

Netjes verpakt onbeschadigd aan gekomen :verrygood

 

 

Groetjes Power

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik koop mijn luchtkussenenveloppe altijd hier.

 

Grtz,

Emilio

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lex_91

Bruut

Ice-man

 

alle 3 :verrygood

 

Sorry voor de late verzending lex :P

 

Ik dacht dat alle enveloppes aangekomen waren bij een vriend van me, maar nu blijkt de double fun toch te ontbreken...

Ice-man TOP! Heb 7 extra test-zaden meegekregen

Bruut ook TOP, mooi verpakt in een doosje :)

 

En Lex_91 z'n zaden zijn niet aangekomen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ruilen zonder huilen doe je met hjm ! Snel verzonden, mooie zaden & leuke freebees zaden (Heb zelf een doosje kleurpotloden drbij gekregen.. :verrygood :P ) Kortom hjm is the man!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gatverdegatver, alweer niks te zeiken. :P

 

Vandaag mooie foam envalope van Wietland in de post. Nog extra in de bubbbels en watjes.

 

Zelfs de TPG kreeg het niet stuk. :) Alleen 2,70 aan postzegels erop, ik dacht dat 0,90 genoeg was??? :verrygood

 

Dus,,,,,,,,,,,,,,,,,Met Wietland kan je best ruilen.

 

Groet, hjm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sjakie46 is prima!

Nu moet je niet schrikken als er komende dagen iets zilvers in je bus ligt B)

 

Bij deze ook even respect voor Bram :verrygood

Quizzz prijs is ongeschonden binnen :)

 

Jammer genoeg moet ik nog even wachten met het proberen van de RAW :P

 

Banaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed topic dit!!!

Mensen die niks terug sturen zijn echt waardeloos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

farmer joe toegevoegd aan me lijst.niet alleen wat we afgesproken hadden maar ook ruimschoots extra.

 

toppertje en hier gaat nog een mooi staartje aankomen gozer ;)

 

grtz&tnx twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met power p is het prima ruilen!

prachtige Sannies jacks en een mooie buitensoort in een stevige dvd box!

 

Anne ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even half-offtopic: Misschien kan er een sticky worden gemaakt, waarin op request alle slechte & goede ruilers worden geplaatst. Zo heeft men een overzicht van wie te vertrouwen is, en wie niet. Een mod kan dan telkens de begin post aanpassen. Goed idee of niet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...