Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

stamper

hoeveel plantjes gemiddeld heeft een kweker?

Recommended Posts

2 vrouwen buiten en dus wordt het gedoogd.

 

Alleen 1 vraagje.

Je bent aan het drogen en de politie komt langs want je hebt dan geen plantjes meer?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja.. t wordt moeilijk om de agent te overtuigen dat die 700 gram die je aan het drogen bent afkomstig is van bijvoorbeeld 4 planten (terwijl het best mogelijk is)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja.. t wordt moeilijk om de agent te overtuigen dat die 700 gram die je aan het drogen bent afkomstig is van bijvoorbeeld 4 planten (terwijl het best mogelijk is)

 

En wat te denken van 3 kg... :twisted: :twisted: :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zonder kunstlicht mag je (in nederland) 5 planten hebben,

_onder kunstlicht mag je (in nederland) 0 planten hebben :!:

 

En tsja, met het drogen is het ongeveer hetzelfde probleem als met de coffeeshops.

De planten mag je hebben, de hoeveelheid (getopte) wiet niet.

 

De beste stelregel die je hiervoor kan/moet gebruiken is:

Zorg dat je geen overlast veroorzaakt :!:

De kans dat ze er achter komen is er dan niet of nauwelijks en gegronde reden voor het verkrijgen van een evt. huiszoekingsbevel hebben ze dan ook niet. En dan kan je ook rustig 3 kilo drogen :wink:

(en zonder bevel laat je ze lekker aan de deur staan)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onder het mom 'erfafscheiding' mag je zelfs 10 wietplanten buiten zetten.

 

Enne, denk niet dat het in bezit hebben van wietafval geen problemen kan opleveren (datgene wat je overhoudt na het knippen). Je kunt dan een geldboete verwachten welke berekend wordt per kg van dat afval.

 

Dus, als de pliezie binnenvalt net nadat je je hele oogst naar de koffieshop hebt gebracht en je zo slim bent om het wietafval in de container of in de tuin op de composthoop hebt gedumpt dan bestaat de kans dat je een groot deel van de pas verworven centjes aan justitie mag doneren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

verbranden die shit. dat is namelijk niet verboden in nederland. als je een permanente vergunning neemt om plantafval op te stoken. kan vast nog lekker gaan ruiken ook denk ik! :idea:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow die kas!!! Niet normaal!

 

Ik snap nog steeds niet dat mensen zeggen dat je "5 planten MAG hebben". Dat IS gewoon niet zo. Het ligt er maar net aan waar je woont en wat voor blauwe pet er voor de deur staat. Vriend van me had 2 planten, geen lampen of whatsoever en mocht ze kortknippen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Kobuz heeft gelijk. Soms wordt het gedoogd maar er zijn ook zat gemeentes waar je ze lekker kan omhakken. En die 10 als erfafscheiding is helemaal BS natuurlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd er is geen pijl op te trekken.

 

Bij mijn heeft een rechercheur een tijdje terug naar mijn plantjes staan kijken (10 stuks) en het eerste wat hij zei, moet je de mannentjes er nog uithalen :D Ja tuurlijk. Heb hem wel een kleine toelichting moeten gegeven en waarom ik het doe. En met de belofte dat ik het niet te gek zou maken ging hij weer.

 

Stond er toen ontzettend van te kijken en ga proberen om het niet te gek te maken :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe, vette mzzl! Ik zou het ook niet te gek maken, je weet nooit of ie nog een keer komt.

 

(gelukkig ben ik niet de enige die in herhaling valt :D )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die gedachte had ik ook en ik ga deze meneer zeker nog een keer terug zien.

 

zit nu op het moment dat ik geslachts kenmerken kan zien. De eerst vier dames

staan al apart en zie wel wat er nog meer uitkomt. De mooiste 5 hou ik zelf en wat ik over heb geef ik aan vrienden.

 

Overlast geef ik niet dus hoop dat het dan wel ok is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

betje dom misschien,

maar ik heb vaak vernomen dat als je een klein kweekje binnen heb (onder kunstlicht), dat het vaak alleen in beslag wordt genomen. bijv. 10 plantjes + kast kwijt. maar dan krijg je toch niet altijd gelijk een boete ofwel? en krijg je dan een strafblad? en verjaard een strafblad eigenlijk niet?

haha, topcrimineel dat ik ben :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verjaren moet je niet op rekenen. Op mijn 16e heb ik een strafblad gekregen (niet voor kweken hoor) en nu ik 18+ ben is er nog steeds niets verjaard.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mij werd altijd gemeld dat het geen fuck uit maakte wat je voor je 18de deed, en dat het niet meer vemeld werd in je strafblad na 18 jaar....jammer dat dat niet zo is Epitheth

 

edit: kan wel merken dat ik vroeg begonnen ben met bier drinken, kan al niet eens meer normaal tiepen....

edit 2: nondeju, en nog niet goed! Ik ga maar een jointje draaien :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opzich heb je wel iets gelijk Kobuz (en dan bedoel ik niet dat je dronken bent), er wordt verschil uitgemaakt tussen 18- en 18+. Maar alsnog staat het in mijn dossier (als aantekening).

Share this post


Link to post
Share on other sites
puntje puntje puntje (en dan bedoel ik niet dat je dronken bentpuntje punte puntje

 

hehe, niet dronken, maar wel aangeschoten (wat is dat toch een stom woord). Anyway, having a lot of fun here en ik ben een mooie post aan het voorbereiden :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben 16 en ben een x gepakt met 50 gram wiet .. heb ik toen taakstraf voor gekrege omdat het op een plaats was waar drugsverbot was :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...