Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

BeeKaa

2x Killing Fields & 2x Blue Widow En 1 Lowryder#2

Recommended Posts

jammer voor je beeka dat je geen 1 op 1 heb gehaalt maar hey je hokkie is ook pas 1 1/2 ronde oud en hier en daar valt nog wat mogelijk aan te knutselen... met een ruime 2 ons aan wiet zit jij goed gebakken.... en 0,9 is helemaal geen slecht resultaat sterker nog ik droom ervan

 

heb je alle takken van de killing field eraf gerekent... of ben je een beetje aan het steggelen :verrygood ....

 

je rook verslagen rocken.... goed overzichtelijk ... je bent niet mis met de cijfers die je de soortjes geeft :smoke ik ben inmiddels zwaar nieuwsgierig geworden :kill:

 

je lowryder#2 oogt op die foto zeer mooi en goed vol van thc ... het percentage van 2 is volgens mij ook wat hoger dan lr1 ...

 

je zit de komende weken niet zonder :lol:

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

he my

 

er zat nog veel meer tak aan en ik heb zeker 90% verwijderd voordat ik het heb gewogen.

 

thanx voor de compliments :verrygood

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

en last but DEFINATELY not least..

 

gallery_29_110_425072.jpg

 

Rookverslag

 

Soort:Killing Fields (BeeKaa's #1 (purple pheno))

Grower:BeeKaa

Breeder:Sannie

Bloeitijd:75 dagen

 

Uiterlijk

Heel erg sativa buds, lange slanke toppen met vele torentjes.

de kleur paars voert de boventoon.

gedroogd lijkt hel allemaal fluff maar schijnt bedriegt.

 

gallery_29_110_483724.jpg

 

Geur:

de geur doet me heel erg denken aan de bubblicious die ik een jaar geledden had staan.

het ruikt naar overvloedig THC met een fruitige ondertoon erbij.

ook sannies jack is duidelijk aanwezig in de complexe geur.

 

 

Smaak:

De smaak is best heavy, een doffe fruitige smaak.

Je proeft de THC gewoon, met een toch nog frisse kriebel in de keel van pappa jack.

rookt wel lekker weg.. maar de beginnende blower zal deze joint wel eens of meer wegleggen.

 

gallery_29_110_1013384.jpg

 

Effect:

Dit is echt de sterkste uit mijn kastje deze ronde

Wat een powerwiet zeg! Stoned, High alles tegelijk :verrygood

Géén Couchlock wat ik wel had verwacht van zon powerwiet.

heerlijk! komt echt lekker aan en duurt ook zeker een uur of 3.

 

gallery_29_110_1515777.jpg

 

Overall:

Ik geef deze wiet ook een 9.

het had nog wel wat zoeter gekund naar mijn mening,

maar dat is ruimschoots gecompenseerd met de UBER-witte toppen en een mooie calyx-kleur.

Zeker een delicatesse om te roken! en het verschil in effect is heel duidelijk met andere soortjes/pheno's.

ik had haar wat onderschat in mijn kastje. maar ze is vrij vergevingsgezind.

 

kijk maar :smoke

gallery_29_110_1763827.jpg

 

 

Gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel mooi gedaan onder 250 watt.

 

Groetjes,

 

Reboot

Share this post


Link to post
Share on other sites

wil ik ook wel hoor bij elke vrouwelijke plant 1 zaadje .... je bent 99% waarschijnlijk in het bezit van een female seed :verrygood

 

bewaar deze maar goed !!!!

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

@reboot

 

thanks man!

 

@masteryero

 

da was precies mijn gedachte :verrygood

 

ze zit ook al varpakt als "Purple KF S1"

hier ga ik ook nog wel een keer wat leuks meer doen.

 

maar eerst nog een horde aan andere boontjes :smoke

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie (rook) verslagjes man ... ik krijg er trek van.

k ga ff een pijpje vullen en dan weer aan de bak voor zaterdag.

Na 3 mei zal ik je weer wat vaker opzoeken op de diverse fora hoor...

maar nu heb ik t gewoon TE druk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

he joh geeft nix..

relax busy man!

 

heb je nog wel tijd voor je plantjes??

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor plantjes MAAK ik tijd (net als jij dus :verrygood )

zonde van dat ventilatorongelukje trouwens (las t net)

spreek je snel maatje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK MENSEN HIER DUZZ N LIVE ROOKVERSLAG

 

om bij het begin te beginnen .... eindelijk klaar met puin ruimuhhh hier in MY's housa naar beneden gelopen om te checken of er al wat mooi spul in mijn brievenbus lag ik verwachte namelijk nog wel wat meer samples :P en ja hoor eindelijk weer is een lekker sampletje om te roken.... ( vind het het testen van leuker smoke als wanener ik naar de shop ga om wiet te smoke of wanneer ik an eigenbodem wat smoke :D )

 

zojuist waren killing field #1 ( als ik het goed heb B) ) met lowryder 2 gearriveerd met nog een mooi pakketje ...die me dood lieten schikken :P maar liefst 5 gram arjan ultra haze #1 binnen ( wat een GEK die pukkel !!!!:D nog bedankt verslag komt sneel :D )

 

als eerst ze maar is wat bekeken op uiterlijk, thc percentage, compactheid en andere mooie looks ....

 

wat me opviel om het echt alleen maar bij beeka's wiet te houden was dat er een mooie glans witte thc over heen lag zowel bij lowryder#2 als bij killingfield :D

 

maar ja eenmaal bij de killing field gekomen en verdom hoor wat een kleuren boeket echt een zeer mooi wietje :D de topjes waren klein en vermoeidelijk iets onder aan de plant maar ook hier zaten mooi rose ( tsjaa ben erover uit het is roze de opevallende kleur ) in maar ook mooie diep paarsige ballen een wietje dat super mooie looks heeft ( zelfs in de kleinere toppen :D ) dat beviel me helemaal al

 

comapct waren de wietjes wat minder zeg maar lekker crunchy of zoals een haze vaak is goed luctig niet op en top comapct maar wle lekker gezellie

 

ik heb duzz besloten om de killingfield te gaan roken .... de wietjes die ik had binnen gekregen geurde allemaal niet erg zo maar daar was een verklaring voor denk ik ... ikdnk door dat ze ffies in het zakkie hebben gelegen zowel die vna beeka als die vna pukkel ... omdat de post hier nit 5 mei kwam heeft het transport er 1 dagje langer over gedaan .... hierdoor krijgt de wiet wel wat minder 'lucht ' die het nodig heeft om het goed te laen ruiken ... de toppies hebben ook erg onderin de zak bij de ptt-er gelegen want de toppen waren rdelijk geplet 9 tot grote ergernis van mij :smoke ) ....

 

maar goed eenmaal verkruimelt komnt me er tog een geur van die killingfield af :D ik moest meteen denken aan jack berry .... echt ook die heeft zo'n speciale lekker zoet geurtje die het nog wel doet lijken op wiet maar er tog iets lekkers zoet doorheen heeft wat je niet snel vind in ene wietje.....

 

de wiet was overigens prima te verkrimelen ... prefect gedroogt !!!! en goed met de hand te verkruimelen ( ik blijf daar een groot voorstander van als ik niet te natte wiet heb :verrygood ) en nogmaals .... de thc die er over de kleine topjes verspreid lag was ECHT niet mis ....

 

tot zover de looks and likes nu het serieuze gedeelte en das de smoke and effect ....

 

om killingfield te roken valt ze een beetje tegen :kill: helaas maar wil het ffies kwijt ... ik dacht dat ze tog echt zoeter was maar het heeft een hele normale wietsmaak wel iets jackberry achtigs dat je terug proeft maar nit iets wat eruit knalt zegt maar .... daar had ik wel wat meer van verwacht .... maar das meer door de breeder van het zaad da door de kweker hoor ...

 

maar om maar weer snel in het possitieve te treden .... the effect

 

en die is er hoor !!!! een heerlijk wietj om zo overdag te roken ... perfect met mooie weer en ook hartstikke welkom .... het is echt droom wiet waar je middel stoned van word en dromerig high .... een goede hasj effect geeft het me ... zin om genoeg te doen en creatief van geest .... joint heb ik met nog een maatje gerookt duss misschien als ik hem in me eentje had gerookt dat ik het verslag later had getypt maar zo is die JUST FINE :) ... onderweg al helemaal zitten nadenken wat ik allemaal moet typn in het verslag en om te wijze dat ik dromerig was/ben ( joint is namelijk een ruim half uurtje op ) ...

 

ik woon in een klein flatje van 4 verdiepingen in de lift hebben we 5 knoppen .... DE B , 1 , 2, 3, en 4 laat ik met me domme knop het voor elkaar weten te krijgen om zowel 2 ,3 als 4 tegelijkertijd in te drukke..... :D en of dat nog neit leuk geeog was ... wetend dat ik eerst naar de 2de verdieping ging terwijl ik bij de 3de moest wezen .... liep ik tog bijna de 2de verdieping op ....

 

zo dromerig in ene eigen wereldje ben ik ..... misschien zit er ook in me rook verslag geen enkele lijn en spring ik van de hak op de tak ... HET BLIJFT EEN LIVE ROOK VERSLAG HEAH B) .....

 

heerlijk lauw voel ik me nu echt een heerlijk overdag rokertje die je enigzins lat verzetten tegen je verplichtingen ( eten koken :o ) uiteindelijk wilt of gaat het wel lukken !!!! tsjaa over de uitwerking kan ik nog niets zinnigs melden ik bne pas 3/4 uur verder en ben nog volop high :P dat komt duzz nog ....

 

om er duzz cijfers aan te koppelen....

 

uiterlijk: 9 deze wietje heeft een echt mooi afwisseling panflet aan kleuren die je niet of niet snel ziet bij een wietje

 

smaak: 6 ik vond de toppen die ik heb mogen roken niet slecht dat zeker neit maar had me tog wat meer bij voor gestelt meer zoet erin dit was helaas niet zo ... een beetje bubblegum achtig doet deze wiet me aan denken ... maar dan heb ik het over een bubblegum zoals die commercieel gekweekt is !!!! want bio gekweekt en met passie is deze miere zoet !!!!

 

effect: 8 en een 8 krijgt die omdat als ik het ene 9 zou geven dan zou het compliment een beetje weg vallen die ik bij de looks en likes heb gegeven daar ben ik nog steeds vna onder de indruk.... het effect trouwens is gewoon super chill echt niets mis mee en prima om te roken met ene zonnetje op de kop!!!!! vandaar de 8 !!!!

 

gemiddelt een 7,66 iets waar ik het nu ik het heb berekent pima kan vinden !!!!

 

maar mensen er komt waarschijnlijk een nog mooier verslag van de lowryder#2 die verbaast me nog steeds wat een beauty :lol: maar hey meer daarover.... denk ik morgen ....

 

 

greetzzz u all

 

masteryero :D ( met ene vette lach op zijn grijns )

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo MY

 

thanks voor het uitgebreide verslag!

 

en idd de roze KF smaak valt mij ook een beetje tegen.. niet zo zoet alstie eruit ziet idd..

het overgrote deel van de smaak wordt bij die wiet ook gedomineerd door de THC..

dat is wat je proeft..

ik vond de geur ook heel erg lijken op mijn oude bubblicious (remember?)

 

maar het effect maakt veel goed..

tis de sterkste die ik heb nu.. stoned en high!

stel je eens voor dat je die ene joint alleen had gerookt :verrygood

 

nogmaals bedankt he :smoke

 

ik weet zeker dat jij helemaal verliefd gaat worden op die LR#2..

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

hebeeka tsjaa ik ben helemaal om hoor !!!! ook al heb ik lowryder #2 nog niet gerookt ...

 

de potentie is beter .... en opbrengst verhogend ( verhoduingsgewijs gaat het niet om enkele procenten maar om een paar 100% mits goed weer of installatie ) de geur is nog steeds citrus achtig zoals ik haar nog altijd herrinner bij lowryder #1 duzz een echte lowryder blijft het zeker ....

 

oww en man wat is die me tog wit !!!! das niet normaal... all helemaal niet als je je bedenkt dat het gekruist is met ruderalis die soms maar een procent of 3 thc kan bevatten !!!!! deze durf ik al meteen 15 % thc gehalte te geven .... iets wat je bij lowryder #! niet zo snel had en nog maar te zwijgen over gewone ruderalis ....

 

toppen zijn ook niet mis leuk compact niet overdreven hard maar tog compacter dan lowryder 1..... duz zo voor het oog en the feeling zijn er alleen maar plus punten voor de lowryder #2 ... het lijkt er dus ookop dat docter lowryder zich weer meersterljk heeft overtroffen met deze kruising :smoke ....

 

tsjaa het effect zullen we tot morgen mee moeten wachten ...ik heb er nu de kracht niet meer voor ( nog 3 arjans ultra haze #1 gerookt van pukkel :verrygood die knalt me er tog heerlijk in :kill: )

 

 

greetzzz masteryero

 

ps: sure i remember the bubbles... hoe kan ik die vergeten was 1 van de 2 wietjes die ik ooit heb kunnen roken die onder tl af kwamen .... samen met een nlx van mactrunk en ik moet je zeggen TL-wiet rulezzzz al helemaal omdat het tog in een veel te slecht dag licht staat wat iedereen belachelijk maakt !!!! maar potentie in overvloeden !!!! heb slechtere wiet gerookt onder hps lampen

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben benieuwd wat je van de smaak en effect vind :o

ikzelf had het zo nooit verwacht in ieder geval..

 

die houwe we erin die LR#2

ben trouwens ook retebenieuwd naar de mix waar spewey op aan het broeden is :P

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoals belooft .... door de tering grote drukte werkstress rondom outdoor project , me huishouden en 40 uurig werkweek :P gewoon niet aan het rookverslag deel 2 gekomen ( pukkel zit ook nog altijd te wachten op het rookverslag maar dat komt hierna daarna gaan we weer is plaatjes kijken... )

 

 

DE LOWRYDER2 .... het is ene tijdje geleden dat ik deze gerookt heb maar omdat ik gelukkig wist dat ik het druk had heb ik aantekeningen gemaqakt tijdens en na het smoke !!!!

 

lowryder2 heeft de lowryder geur goed in zich alleen iets minder sterk!!! want bij lowryder 1 is het 1 en al citrus dat je ruikt of je de toppen gegrind of ongegrind houd .... bij deze ligt de citrus wat meer op de achtergrond maar eenmaal gegrind duidelijk aanwezig...

 

het wietje was na mijn mening goed compact ... dit bekijk k dan zo :

 

de locatie waar deze gewkeekt werd was niet optimaal ... daarmee bedoel ik dat zij ergens achter aan stond klein potje kortom ze kon niet alles eruit persen wat ze had .... en dan tog nog zo'n toppie oogsten heerlijk.... ze was nog compacter als het toppie killingfield purple pheno :)

 

dan het effect en smaak....

 

eenmaal een lekkere dikke joint van gedraait en aangestoken kom je erachter dat ook deze kruising niets met wiet te maken heeft.... daar bedoel ik mee dat de citrus tinten je om je SMAAKPAPILLEN slaan !!! maar je proeft er ook iets anders doorheen iets zacht wat lowryder 1 niet bij mij had... het woord is zowel in geheugen als op de aantekening weg = geen woorden voor ... ik kan het gewoon niet beschrijven :o zo apart maar zeker lekker... heb niet aan deze soort moeten wennen ... zoals bj haze wel !!!

 

je word er heerlijk high op en maar zeer tijdelijk stoned .... voor het eerst in tijden dat ik uit mijn zelf zin had om te voetballen terwijl ik gesmoked had !!!! heerlijk overdag rokertje !!! en denk dat het thc level daar mee te maken heeft.... rond de 14 % schat ik deze duzz door een lekkere te draaien ben je ff een half uurtje stoned en daarna weer lekker de beuk erin....

 

de top was trouwens rijkelijk bedeelt met thc !!!! meer als bij lowryder 1 ....

 

al met al ik geef deze wiet een 8 gewoonomdat het altijd gekker kan maar dit ene zeer spectaculair autoflowering soortje is ....

 

vanaf volgend jaar zal er geen lowryder 1 meer in de tuin te vinden zijn maar ga ik zeker voor lowryder 2 !!!

 

meer opbrengst, hogere thc, lekekrder smaak, beter high en mooie compact !!!!

 

of wel de gene die dit nog lezen en van plan zijn om loweryders te halen haal 2 !!! daar trek je wel wat leuke grammen van !!!

 

 

tnxx beeka

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanks masteryero,

 

zo te zien wekt ze niet alleen bij mij dat speciale euforische gevoel op :lol:

zon klein plantje met toch zo veel kracht..

 

ik wist dat ze jou gewoon zou moeten bevallen..

en dat doet ze gelukkig..

van de zomer komen er wat zaadjes jou kant op.. dan moet je zelf maar een handvol breeden :o

zoals beloofd...

 

ze is hier al goedgekeurd door een lr#1 hater...

veel lekkerder en potenter zegtie :P

 

ik ben in ieder geval blij toerist dit voor mij mogelijk heeft gemaakt :)

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

:P

 

 

alt fijn om te zien dat iets goed gaat

 

mijn automixen zijn bijna in 24u vernietigd door de trips;dacht dak der vanaf was,maarnee het ene moment mooie groene blaren en shit een tripsje,volgende moment.......

heb der een paar buitengezet rest beetje in leven houden tot ze klaar zyn

Share this post


Link to post
Share on other sites

he man..

 

dit binnen 24 uur?

 

bac vitality werkt heel goed!

tegen spint en trips en de eitjes daarvan..

 

of misschien een buisje roofwantsjes bestellen..??

 

tis nog wel te redden hoor!

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja

heb der een paar buitengezet mischien allemaal naar buiten

planning was tussen de 17de en de 25ste de onbestoven toppen te oogsten en de bestoven toppen een week later

sommige planten w o de hazeachtige redelijk resistent nog(gelukkig,jammer genoeg te groot om op terras te zetten ivm inkijk buren)

 

 

7w oud staat 3 weken buiten

gallery_9081_1386_2007552.jpg

 

 

gallery_9081_1386_1528035.jpg

 

 

3 binnen plantjes tussen de buiten plantjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo ... tijd voor een klein rookverslagje.

 

Blue Widow - BeeKaa's #1 (stinky pheno)

 

Toen het topje hier vorige week, goed droog maar toch vettig, binnenkwam zag t er nog goed uit.

Mooie kleur groen met een hoop "frost"/kristallen, hier en daar een groenblauwige gloed

en veel mooie roodbruine haartjes. :lol:

 

De geur is idd. echt ui/knoflook achtig ... met een vage (water)verflucht er doorheen...

denk aan de plakaatverf die je vroeger op de basisschool had.

 

Na nog 4 daagjes curen is het bijna een vettig poeder geworden...(valt bij aanraken uiteen)

dat ik nu ga ROKEN:

eerste indruk (eerste haaltjes echt om te proeven) "WW met uitjes".

 

SMAAK = echt WW met uitjes hoor ... betere omschrijving kan ik niet bedenken.

 

Wat me erg opvalt is dat hoe verder mijn jointje opraakt...

des te milder en (daarom ?) lekkerder hij wegrookt.

Eerste haaltjes kriebelen nog lichtelijk in de keel ... daarna niet meer. (beetje vage shizzle)

 

EFFECT: Na een paar haaltjes voel ik m in mijn lijf (pijnstiller / spierverslapper) ...

of liever gezegd: ik voel mijn pijntjes een stuk minder :P . Thnx dokter BeeKaa !!!

 

Als mijn jointje op is ben ik echt goed stoned ... ook in mijn hoofd dus.

 

Ik adviseer, zeker met dit warme weer, gewoon lekker te gaan relaxen

en vooral niks ingewikkelds te gaan doen zoals ... ik zeg maar wat ...

een rookverslagje te gaan tikken voor BeeKaa. :o

(pak maar kladblaadjes ... en veel ook !!! hier was de ene helft onleesbaar en de andere volgetekend :lol: )

 

Over de duur kan ik helaas weinig melden omdat ik na een uurtje in slaap ben gevallen...

wat op zich ook wel weer grappig is omdat ik insomnia heb ... en dus weinig slaap... laat staan overdag !!!

 

Nadeeltje(s) van deze wiet : hij trekt je bek echt helemaal droog , ondanks het feit dat hij zo lekker wegrookt

en geen hoestkriebel geeft (iig niet bij mij) en hij heeft een beetje vreemd / "vies" nasmaakje

wat zich het best laat beschrijven als "chemisch"/medicijnachtig ... (denk: aspirientjes oid.)

 

Maar dat is misschien ook niet zo vreemd bij een wietje wat zowel een goede pijnstiller is... als slaapverwekkend :lol:

dus ik vermoed dat die (na)smaak ook een beetje de thc moet zijn... die er zeker in grote hoeveelheden inzit.

 

Al met al een topwietje voor de mensen die op de Standaard WW zijn uitgekeken

maar de bekende WW punch niet willen/kunnen missen.

Als je echt voor de smaak rookt zou ik er een beetje (echt) zoete wiet doorheen brokkelen...

en zo de juiste blend proberen te vinden.

 

Ik personelijk ben iig blij dat ik BeeKaa's BW#1 mama mag afbloeien op mijn balkon ...

kan ik mijn melatonine slikkerij weer ff op een lager pitje zetten straks.

 

Nou ... dat was het wel geloof ik . (nog vragen ? ... roept u maar)

 

Tijd om een Hindu Kushje te testen voor mijn buurvrouwtje... ze weten me hier tegenwoordig allemaal te vinden

en mij hoor je daarover echt niet klagen hoor. :huh:

 

Ps: nog 3 posts BeeKaa ... zit je op 3000 !!!

Als je als 3000e post nou eens een stukje verhaal aan "de joint" toevoegd :) .......

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo tof man!

 

bedankt maat!

wat jij schrijft kan ik me perfect in vinden.. zelfs het chemische nasmaakje is present..

 

Voor de afghaan en kush lovers zou deze smaak hemels zijn.. lekker donker, bijna zwarte smaak :D

effect is ook zeker vergelijkbaar!

lekker stevig effect, stop and stare..;) effect

 

bedankt voor het mooie verslag..

en ik hoop dat je nu alleen maar blijer bent met mamma "stinky"

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

En volgende week krijgt ie de Warlock (jij ook), die stinken ook zo lekkerrrrrrrrrrrrrrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toen ik BW #1 van je meekreeg was t al een MILS (Mom I Like 2 Smoke ;) )

denk dr 3 keer zo groot, breed gezet, in een 25 L pot en je weet hoe blij ik er mee ben...

na het roken ervan idd NOG meer.

 

En weer een berichtje dichterbij de 3000. Heb jij al psilo sporen ingeslagen trouwens ???

Ik probeer , naast de kaalkoppen die ik al heb , nog wat meer soortjes te verzamelen voor de handel ermee ophoud.

 

En ja Rob ... volgende week zijn we zo high als een vlaamse papagaai ... thnx 2 your Warlock bitches :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jawel....

Met een beetje vertraging door de sociale verplichtingen het rookverslag van de BW1.....ook wel stinky pinky in de volksmond. :D

Gefeliciteerd met je aanwinst Cyberskunk...want ik vond hem gewoon heeel lekker...om te ruiken en te roken.

 

gallery_29_110_2020989.jpg

 

Het rookmonster viel in de brievenbus net toen ik wou vertrekken naar mijn visbootje,het was tenslotte hartstikke mooi weer.

Met het zakje in mijn borstzak begin ik de 300 meter lange wandeling door het riet.

Halverwege (het zweet gutst aan alle kanten over mijn hoofd),stop ik om mijn neus eens diep in het zakje te steken en flink te inhaleren. :P

Met mijn verstand op nul laat ik de geur binnenkomen in mijn hersenpannetje....en vervolg de wandeling.

Mijn eerste indruk doet me echt denken aan lavendel van die verse(die lucht die aan de stengels zit)echt waar.en is idd licht uienachtig. ;)

Het ruikt fris en zomers,maar wel met een bepaalde zware ondertoon die zoals Beekaa al zei ,veel aan donker/kush doet denken.

Ik vind hem heel lekker ruiken en kan de door jullie beschreven verflucht absoluut niet plaatsen.....ik lust ook geen karnemelk. :(

 

Eenmaal aangekomen op de boot word eerst een vette joint opgestoken..

En de smaak jaaa ik proef toch net zoals ik het ruik die lavendelstengels/uitjes smaak...een heel prettige frisse ervaring,maar wel die zware ondertoon.

Halverwege de joint blijft de smaak lekker aanhouden en blijft zeer prettig wegroken...gewoon een zeer plezierige ervaring.

De licht zoetige smaak maakt het helemaal af voor mijn gevoel...Zoals Cyber ook al zei een wietje om lekker te relaxen en niks ingewikkelds te doen.(vrij pittige bodystoned,en een hoog staargehalte. :o ).

Idd een hordroge mond als gevolg.

 

 

Al met al,de indruk eerst van Beekas Blackjack en nu de Blue widow heeft bij mij genoeg los gemaakt.

Na sannies jacks ,dan is het ergens september,ga ik ook voor een mixronde met blackjacks en een blauwe soort.

 

Beekaatje bedankt voor het proeven en de inspiratie. :(

Killingfiels verslag gaat nog komen.

 

Groetjezzzz Pukkel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bekaatje is weer trots als een pauw ;)

 

dat hoge staargehalt komt goed uit als je met dobber vist :P

 

blue widow is ook feminised he :( ik geloof 60 euro voor 10 zaden

maar wel qua smaak grote verschillen in de phenos..

 

tof om te horen dat je strax een rondje blackjack doet!

ik be ook weer een rondje met haar begonnen.. wat een plant gozer.. echt waar!

 

gr

 

BK

 

ps: nou moet ik nog eens op zoek naar mijn kladblaadjes :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker wietje he pukkeltje ...

 

Maar lavendel ???

Smaken verschillen ... dus geuren ook denk ik...

maar dat heb ik er echt niet in geroken hoor.

(VREEMD ... het waren immers stekken van de zelfde moeder ... toch BeeKaa ???)

 

Als jij die verflucht en de chemische nasmaak minder had moet t idd een toprokertje zijn geweest.

Ik vond m met namelijk al een leuk wietje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...